fallback

Volkswagen залага на нова технология в колите си

При бъдещите модели ще отсъства механична връзка между волана и колелата

Концернът Volkswagen планира изпозването на „електронен” механизъм за кормилното управление, при който отсъства механична връзка между волана и колелата. Това съобщи Autocar, като се позова на топ-мениджър от компанията, пожеал анонинмост.Подобна система на кормино управление вече се използва от автомобилите на Infiniti. При семейството Q50, например, механична връзка между волана и колелата все пак съществува, но тя се използва само при екстренна ситуация, в която електрониката отказва.В стандартен режим муфата, свързваща двата края на кормилния вал, е открита, а управлението на колелата се осъществява с помощта на електромотор. Процесът се контролира от 3 еднакви електронни блока, като всеки един от тях може да работи самостоятелно, ако другите откажат.Новата система ще се появи при следващото поколение на Volkswagen Golf, както и при електромобилите на марката, първият от които трябва да се появи на пазара през 2019 г. Преди това – още през тази есен на модел на марката ще дебютира друга нова технология.Това е така нареченият „мек хибрид”, с който ще бъде оборудван новия VW T-Roc. Технологията включва стартер-генератор, устройство за рекуперация на енергията и 48-волтова електрически система. След кросоувъра системата ще започне да се използва и за останалите модели на Volkswagen, изградени на платформата MQB.Снимки: Volkswagen, Motor1

Тагове: Volkswagen t-roc
fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 7 години )
    Оооо, гледайте сега какви нови технологии са приготвили те от Фолк с Ваген след чистите им дизели. Все нови неща ви казвам. Направо се сцепват да ви предлагат нови партенки. Всеки ден нови хибриди, електромобили и какво ли още не ЩЕ вадят!
  • #10
    100% ( преди 7 години )
    ЩЕ...ще...ще....
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    ти преди "да караш" инфинити сигур си карал някоя койотаняма начин иначе да ти изтропват ръцете в нормален автомобил !
  • #8
    fermera ( преди 7 години )
    Като собственик на ИНФИНИТИ имам доста изминати колометри с Q50.Там системата е осигирена с 3 електрони блока и пиропатрон за механична връзка.Вече се монтира второ поколениее.Можеш да настройваш времето за реакция и чувствителност.Нямаш никакви вибрации на волана и ръщете ти не тръпнат след дълго шофиране.
  • #7
    Wane ( преди 7 години )
    "...далеч по-смислено и не много по-скъпо - два малки електромотора в задните главини..."Аз пък бидейки инженер ти казвам, че не е по-смислено. От една страна 2 95% от случаите се търси редуциране на разходите, от друга добавяне на тегло в колелата е пагубно за динамиката, пътното поведение и комфорта.
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    *** = ***
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    Само не разбирам защо при меките хибриди електромотора е на мястото на стартера. Като работи се върти двигателя - ***, предаване, загуби, после се въртят скоростите пак ***, загуби и накрая въртиш и диференциала пак *** загуби. Ясно че така би било най-лесно и сравнително евтино. Но без да съм инженер ми се вижда далеч по-смислено и не много по-скъпо - два малки електромотора в задните главини. Нямаш загуби и печелиш 4х4 ефект
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    Интересно, софтуера пак ли БОШ ще го пишат? Смели са ВАГ, не може да им се оспори.
  • #3
    Пич(леме) ( преди 7 години )
    Пичагата, ти май наистина си дървен философ. Знаеш ли каква е разликата м/у електрическо управление и "липса на МЕХАНИЧНА връзка с колелата" ?Личи си , че си VW-фен !
  • #2
    Пичагата ( преди 7 години )
    БМВ също използват електрическа систева при по-новите си автомобили :) Преди да плюеш по една компания,защото така е модерно, провери дали и другите не правят същото
fallback
Последни