fallback

В Lexus дават нов шанс на GS

Японците тестват следващото поколеие на седана

Японският производител на луксозни автомобили Lexus работи върху ново поколение на модела си GS. Прототип на седана, покрит с камуфлаж, бе заснет по време на тестове, което бе прието за изненада, тъй като се твърдеше, че седанът ще отиде в историята.По-рано тази година се появиха информации, че в Lexus смятат да се откажат от GS заради спада на продажбите му. Това бе потвърдено и от шефа на компанията-майка Toyota – Акио Тойода, който бе категоричен, че не иска да вижда GS в моделната гама на марката.Японците обаче явно са преосмислили намеренията си и подготвят нова генерация на седана. Любопитното е, че дори покрит със сериозен камуфлаж автомобилът изглежда доста скучно на фона на последните модели на Lexus, които направиха сериозно впечатление с дизайна си.Липсват и технически детайли за автомобила, но според изданието Motor1 той със сигурност ще получи бензинов битурбо V6 двигател, развиващ мощност от 415 к.с. Сроковете за появата на новия GS също не се споменават, но се припомня, че спадът на продажбите на сегашната генерация е сериозен – едва 15 000 бройки в САЩ за 2016 г. И новото поколение явно ще трябва да спасява ситуацията.Снимки: Motor1

Тагове: lexus gs
fallback
  • #18
    angel ( преди 6 години )
    Предишната ми кола беше А6 4,2 и мога да потвърдя, че беше неадекватно ускорението за осемцилиндров двигател. Един приятел все още има GS 450h и мога да потвърдя, че вървежа при него е друг, въпреки разликата от само 10к.с.
  • #17
    GP ( преди 6 години )
    Ако говорим за малко сухи цифриGS 450h(предишното поколение) 0-200 16секундиBMW M5 e60 0-200 15 СекундиBMW 550i e60/f10 0-200 18/17 секундиЧакам ви да ми се надъхате!!!
  • #16
    GP ( преди 6 години )
    Lexus GS 450h върви повече от почти всичко в класа си... особено след 140, така че да се говори за летящи стартове и стотици метри изоставане е малоумно. Покажи ми въпросното видео и след това ще ти покажа 10, които ще докажат твърдението ми, че говориш за частен случай!!! Лексус е една от марките, които за четвърт век са постигнали повече отколкото някои за столетие. Това че на някои не се нрави този факт е техен проблем. Комплексарите вън от тук моля
  • #15
    GP ( преди 6 години )
    Този, който ми говори, че бил бавен последния GS 450h ще го посъветвам да види ускорението на стария модел GS 450h... По-бърз е до 200 от 550i e60, a6 4.2, Jag XF 4.2 supercharger, Jag Xf 5.0 атмосферен... а е 3,5 v6+електромотор със системна мощност 345к.с. Отделно GS 350 e пo-бърз от Mercedes E350 и A6 3.0 компресор, както и BMW 535i. Стига сте изтъквали некви частни случаи... Стотици изоставаш само ти, когато си изтървеш метрото!!! Стига да живееш в София де
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не си спомням, но мисля, че беше 535.Лексуса изоставяше значително.За стотици метри разстояние става въпрос.Сигурен съм, че Лексуса е страхотен като качество и недеждност, но просто е доста по-бавен.Сам по себе си не е бавна кола, просто е по-бавен от БМВ.
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    И е добре да споменеш за кои баварци 5-та серия говориш. От стандартните модели единствено 540 е по-бърз. Всички останали са по-бавни от gs 450 h но както споменах това не е важно, а важен е лукса в луксозната кола, а не времето за ускорение.
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Какви летящи стартове те бият пък теб и какви БМВ-та? Тук става дума не за спортен, а за луксозен автомобил. А Лексус е действително лукс от най-висша класа. Имаш удоволствието да покарам предното поколение на модела и мога да те уверя, че качиш ли се в този автомобил, няма да искаш да слезеш. Удоволствието е голямо.
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    И този изпипан камуфлаж не може да скрие грозното нещо отдолу!
  • #10
    до GP ( преди 6 години )
    Така е колега, безспорно GS е изпипан автомобил, но има много голям недостатък - МНОГО ПО-БАВЕН е от koнkypeнтите си.Всичко на БМВ, Мерцедес е туинтурбо и хибрида се оказва много по-бавен.Гледай някой летящ старт на GS с 5er.Разликата е огромна.БМВ-то направо отлита някъде напред.
  • #9
    GP ( преди 6 години )
    Само да се уточним, че сегашното поколение на GS е автомобилът с най-ниско тегло в класа си. Освен това е колата с най-прецизно и комуникативно управление, колкото и да не ви се вярва. Причината, поради която не се продава е също толкова луксозният ES, който е комфортен и подбива продажбите на E сегмента, не само при Lexus. ES е най-продаваният луксозен автомобил в Америка... Така че без да говорите глупости...А феновете на VW A6 са ясни...
fallback
Последни