fallback

Citroen C4 Cactus остава без предпазните си елементи

Технологията Airbumps ще се предлага само за моделите от семейството Aircross

Компанията Citroen съвсем скоро ще представи обновения кросоувър C4 Cactus, който след фейслифта ще остане без фирмените защитни елементи по каросерията, известни като Airdumps. Това съобщава изданието Auto Express, като се позовава на свои източници.Моделът Citroen C4 Cactus беше показан през 2014 г., като именно при него дебютираха въздушните капсули Airbumps. Тяхната цел е да предпазват каросерията при по-леки удари. Обновената версия на модела обаче ще остане без тях, тъй като компанията иска да ги превърне във визитна картичка на автомобилите от семейството Aircross - C3 Aircross и C5 Aircross."Вече сме напълно готови с обновения C4 Cactus, при който има незначителна еволюция. Искам да отбележа, че компанията Citroen никога не прави нещо обикновено, така че очаквайте изненади", коментира шефът на марката Линда Джонсън.Самият Citroen C4 Cactus се оказа един сравнително успешен модел, след като за 2 години французите успяха да продадат 180 000 бройки от него. Автомобилът се предлага с 1,2-литровия мотор с 3 цилиндъра на PSA Peugeot Citroen, който само преди дни спечели наградата "Двигател на годината" в своята категория.Снимка: Auto Express

fallback
  • #8
    dcvs ( преди 6 години )
    това му отнема чара донякъде.. голяма иновация е да махаш от нещо успешно части, няма що. Френска работа.
  • #7
    Ime ( преди 6 години )
    ss не знам как можеш да наречеш кактуса широк...приятна кола е, с красив дизайн, но широк друг път...
  • #6
    Никола ( преди 6 години )
    И така без корите е добре , но неясно защо в Кактус не слагат моторите от нормалния С4 , а някакви омаломощени версии. Дано сега сложат поне този 130кс бензин с автомата на Айсин .
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Препоръчвам да се осведомите за различното предаване и напречен или надлъжен двигател, които са основни конструктивни предпоставки за вграждане на Aisin или ZF кутиите. Не е просто, че ZF са по гъзарските... други работи имало :)
  • #4
    вин ( преди 6 години )
    Истинските автоматици са им от Айсин-Япония, а "плачевните" са роботизираните им механични скоростни кутии.Айсин с леки изменение в настройките се слагат и в Опел. Волво, Алфа, Мини и др.
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    А само преди няколко години ситроен бе еталон за комфортен автомобил с прекрасен дизайн , а сега са просто ... нямам думи.
  • #2
    ss ( преди 6 години )
    доста ергономична количка, широка и просторна, автоматите им обаче са плачевни, не знам кой ги произвежда
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    т.е. кактус без бодли...
fallback
Последни