fallback

Защо европейците се страхуват да купуват дизели?

Проблемът не е само „дизелгейт” и вредните емисии

Спадът на продажбите на нови автомобили с дизелови двигатели в европейските държави продължава и колкото и да е странно, това не се дължи само на поредицата скандали с манипулираните нива на вредни емисии при тях, съобщава Automotive News.Изданието посочва, че Германия продължава да бъде лидер по продажба на дизелови коли, но и там се отбелязва спад – с около 5%. През март 2017 г. автомобилите с такива мотори са били 40% от общия брой продажби. За сравнение през март 2016 г. техният дял е 45,8%, а през март 2012 – 48,1%. Като цяло в Европа продажбите са намалели от 50 на 46%.Според експертите, проблемът не е само в поредицата скандали от рода на „дизелгейт”, в който бе забъркан Volkswagen, а и последвалите го случаи с други производители. Вина за намаляващото доверие към дизела имат и самите европейски чиновници.Още през 2018 г. властите в Щутгарт смятат да забранят влизането в някои райони на града на автомобили с дизелови мотори, по-стари от 3 години. Същото се очаква да се случи и в Мюнхен, а още няколко големи европейски града, сред които Париж, Мадрид и Атина, вече обявиха подобни мерки. Тяхната цел е централните райони на мегаполисите да бъдат защитети от непрекъснато увеличаващата се концентрация на вредни вещества в градската атмосфера.Всички тези закани и обезщатия сериозни притесняват автомобилистите, които често посещават централните части на мегаполисите. Те се страхуват, че ако си купят дизелови автомобили, няма да имат възможност да се придвижват по обичайните си маршрути и затова минават към друг тип автомобили.Снимка: Bentley

Тагове:
fallback
  • #18
    Русия ( преди 6 години )
    За качествата на нафтата се знае отдавна. Защо сега се сещат и защо горивото е с по-нисък акциз?ЕС натрапи нафтовите печки на хората!
  • #17
    Точно ( преди 6 години )
    Нищо нищо..те нека пискат..Мерц вече им забиха ДПф на бензинките,чакаме и другите...да видиш какъв вой на умряло ще е ..щото много е лесно да се плюе .Да не говорим комбинацията бензин турбо каква е..нишо има време..
  • #16
    Анонимен ( преди 6 години )
    Момчета, ами те и бензиновите газове са канцерогенни. Да забранят и бензиновите коли тогава. Да не говорим, че харчат средно с 30% повее от дизела и увеличават парниковия ефект на планетата.
  • #15
    Абей ( преди 6 години )
    Абе *** електрически,Ти какво караш?Бензинка ли,смърдоляк.Да ти идва на акъл ,че вонята е и от бензинките?Аман от су.е.ц.и Праха из улиците да не го пускаме ние?За ваг *** няма да дрънкаш ама хич ,че тука има един ми.,зер.ник дето е у всеко гърне.Гоуем разбирач...това поколение дето визираш като е пушач на 11 какво ми говориш?дизела му виновен.Ей планината измитай се..що си се заврел у Софето..смешнико !
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    Нафтаджията ВАГон на фарума си защитава нафтовите печки дори с онова, което седи. Това е метросИксуален евр0гАец без поколение и деца. Ако мъжете можеха да раждат и той щеше сигурно да си роди, но тая работа не става. Та мисълта ми е, че този @н***лн0п0д***тлив лЕбер***Зт, ако имаше поколение за което да мисли и малко акъл в к0хата чyтора, нямаше да мисли за дизели и да кара такъв нов внос. Всеки нормален човек би се замислил най-малкото, но говорим за нормалните, а не за ВАГ-***.
  • #13
    Щирлиц ( преди 6 години )
    Защото им втълпяват да се страхуват,за да купуват онова,което им посочат-електро,газ,метан и други напредничави експлозивно възпламеними експерименти.
  • #12
    vldo ( преди 6 години )
    saglasen sas istinata 2
  • #11
    vldo ( преди 6 години )
    napalno saglasen
  • #10
    Щото ( преди 6 години )
    Щото няма нищо повече от *** бензинов мотор,цъкайте си минусчета това си можете ***,.
  • #9
    Бильо ( преди 6 години )
    А канцерогенните *** от дизеловия ауспух що не се споменават! Или давайте да мрем йофтинко. Децата и те! Абеее дърво неокастреноооо!
fallback
Последни