fallback

Европейската комисия ще съди Италия за Дизелгейт

Властите в Рим заподозрени, че прикривали злоупотреби на Fiat

Eвропейската комисия планира да предприеме съдебни действия срещу Италия заради начина, по който местното правителство е подходило към обвиненията срещу Fiat за измами с вредните емисии. Информацията е на Handelsblatt, като се позовава на източници от Брюксел. След гръмването на Дизелгейт с VW няколко национални правителства в Европа бяха призовани да разследват местните производители за възможни злоупотреби при тестовете. Италианското транспортно министерство провери Fiat-Chrysler и обяви, че не е открило нарушения. Изтекла информация обаче показа, че компанията е била на практика пропусната в част от разследването. Използваният от Fiat (както и от много други производители) изключвател на системата за пречистване на отработилите газове бе приет от италианските власти като необходим за предпазване на двигателя от повреди. От Брюксел обаче твърдят, че Италия не е предоставила никакви убедителни доказателства, оправдаващи използването на такъв изключвател.В ЕС изключването на пречиствателните системи е забранено от 2007, но се допуска изключение при екстремни температури, когато двигателят може да пострада. Много европейски производители обаче сега са обвинявани, че са разтеглили силно понятието "екстремни температури". В САЩ например е приемливо пречистването да се изключи при температури 4 градуса по Целзий и по-ниски. В Европа това се е случвало при температури под 19 и дори под 21 градуса - на практика през по-голямата част от годината. Подобно разследване се води срещу Renault и Peugeot-Citroen във Франция, както и срещу Mercedes-Benz в Германия. В допълнение към това германските власти подозират Fiat, че е използвал софтуер, за да изключва пречиствателните системи след 22 минути работа на мотора - точно колкото продължават обикновено тестовете за вредни емисии. При сегашната схема автомобилите се тестват за емисии от националните регулатори, чиято обективност е съмнителна в държавите с мощно автомобилно производство. След това кола, одобрена от местен регулатор, може да се продава свободно навсякъде в ЕС. Европейската комисия подготвя мерки да прекрати тази практика, които ще бъдат обсъдени в края на май.  

Тагове: fiat chrysler renaut
fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Абе не знам кой лъже ама до сега всички европейски марки се оказая че лъжат ама за D4D, на сещате се кой, нищо не се говори
  • #12
    еко_гай ( преди 6 години )
    абе всички лъжат!ДИЗЕЛА Е СМЪРТ! ЕЛЕКТРО ФОРЕВЪР!!!1!1
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    хахахатой дошо ползва цигaнскиама те си нямат писменост - та така ромчето от гетото - гледа, завижда и хейти по цял ден !
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    дошо пак не си е пил хаповете !!!злобен дребен пумиар !кои сте тие вие дето ползвате английскити Български не можеш да ползваш за чужди езици се пениш *** и *** !
  • #9
    до: до неграмотния ( преди 6 години )
    То ти ако беше много грамотен нямаше да си фен на селската марка бе селски! На немски както ще да се чете! Ние ползваме английски. Я кажи как се чете на английски или на латински! Нали си много грамотен хахаха неграмотнико смешен вземи се скрий найпосле. Много добре знаеш за кой л@.на от ВАГ става на въпрос! То и ти си едно рядко, рядко...
  • #8
    Ficho ( преди 6 години )
    Нали все Fiat са трън в очите на VW. Нациски *** ,окрали повечето си технологии от Италия!
  • #7
    до неграмотния ( преди 6 години )
    какво е това ВАГ дето го пееш бе негряамотнико ?има автомобилен концерн VAG - най големият в света !буквата V от немски език се превежда (фау)така ,че много моля откровено неграмотни хора да не дават "компетентни мнения" !
  • #6
    до Дошовците ( преди 6 години )
    ЕС не съди Фиат, а РАЗСЛЕДВА властите в Италия! И то за начина на извършване на контрола,а не за измамите на Фиат.Но *** ви кратуни не с в състояние да осмислят и два прочетени реда.Колкото до измамите,то яавно чрез софтуера на всички дизелови автомобили са изградили система за манипулация на данните- и Рено/Нисан,и Даймлер,и Пежо/Ситроен и тн.
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Малеее заверско нахалство от страна на ЕС ( задния двор на Германия ).Имат доказана манипулация от ВАГ на милиони двигатели и автомобили и те НИЩО не правят срещу тях.А са се хванали да съдят Фиат и Италия за спазване на написаните от ЕК правила за измерване на вредните емисии? Ами разбира се, че щом го позволява при определени градуса ще спират очистващите модули, кой е виновен на ЕС, че така си пишат немците законите???Смешни ла*нари са немците и техните корупционни поклонници в ЕС!
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Те тия дето ги осъдиха, големите еколози като теб, оголват колата и продават частите и така я връщат и искат още пари, а други наново ги купуват.Кво да кажа еколози големи, точно като вас.
fallback
Последни