fallback

Lexus все пак ще предложи кросоувър със 7 места

Японците се отказаха от направата на отделен модел, а ще пригодят RX

Анонсираният преди няколко години 7-местен кросоувър на Lexus ще се появи на бял свят, но не като отделен модел, а като разновидност на сегашния RX. Това разкри представител на европейското подразделение на марката, цитиран от изданието Autoreview.Според информацията, новата версия ще бъде представена още през тази година, като ще се отличава от стандартния модел по увеличеното разстояние между двете оси и различното оформление на задната част. В Lexus вече са патентовали имената RX 350L и RX 450hL, което значи, че 7-местният SUV ще получи както бензинов, така и хибриден вариант.Удълженият RX ще стане първият кросоувър в историята на марката, оборудван с 3 реда седалки. Преди това със 7 места можеха да се прохвалят само рамните всъдеходи LX и GX. Основни конкуренти на новия модел на Lexus ще бъдат Infiniti QX60 и Acura MDX, които разполагат със същата конфигурация на салона.Впрочем сегашният RX с 5 места се представя доста добре на пазара, като в САЩ е лидер в класа си със 109 000 продажби за 2016 г. Очаква се 7-местната версия също да се хареса на клиентите, като тя ще се предлага и на европейския пазар.Японците разчитат и на още един кросоувър – компактния UX (на последната снимка), чийто концептуален вариант бе показан през миналата есен в Париж, а серийната версия ще излезе на пазара догодина. „Паркетният” модел трябва да замени неособено успешния хечбек Lexus CT 200h. За него са запазени имената UX 200, UX 250 и UX 250h, което значи, че ще има бензинови версии с мотори с мощност 150 и 200 к.с., както и хибриден вариант с около 200 к.с.Снимки: Lexus  

Тагове: suv lexus rx lexus ux
fallback
  • #26
    GP ( преди 6 години )
    На кой какво му харесва е един въпрос, но това което ВАГените не можете да успорите е доказаната надеждност на Lexus
  • #25
    Анонимен ( преди 6 години )
    Имах Aisin в Mazda CX-5-цата си. Много бърза, но превключва изключително грубо и е изключително глупава. Сега карам 8-скоростен ZF в Ауди - разликата е от земята до небето. Също толкова бърза е, но смяната не се усеща, МНОГОКРАТНО по-интелигентна е, особено при спускане, и реагира поне 2 пъти по-бързо на ръчна смяна на предавката.
  • #24
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ами не мога да кажа същото, като Колю.Наблюденията ми към тези кутии, са че са доста чупливи и рядко изкарват повече от 200 000 км.
  • #23
    Колю ( преди 6 години )
    Някой долу писа за автоматиците на айсин - едни от най здравите на пазара за последните няколко години.Вграждат се в много марки освен японски, БМВ - в Ягуар, Форд Ситроен/Пежо Ако Ауди бяха започнали да ги използват щяха да спестят много бели коси на зомбираните си купувачи.И кучетата в квартала знаят,че щом аудито автоматик навърти 80- макс 100.000 км следва грозна и скъпа изненада. Така е поне за моделите 2003-2010 година дано по-новите модели да издържат повече от гаранцията
  • #22
    Анонимен ( преди 6 години )
    Които е карал лексус знае за какво става въпрос.Моят IS е доста стар -2001 г и на 340.000 км. Карам го от 8 години всекидневно- освен за смяна на масло в сервиз НЕ е влизал.Отделно нищо не скърца и трака в интериора.За аудито на жена ми не мога да кажа същотоОтдавна трябваше да сменя колата ,ное просто желязна и ще изчакам последния модел още малко да паднеОтносно оборудването - направо е обидно BMW 1ца модел 2016 да се предлага с гол немултифункц.воланТова все пак не е Дачия Бивш VW фен
  • #21
    Анонимен ( преди 6 години )
    Транмисиите на i8, X1 и 2-серия Active Tourer са на Aisin, компания от Тойота Груп.
  • #20
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Хехе, да, това което могат да кажат БМВ на Тойота е: благодарим ви за модерните технологии - батерии, силова електроника, горивни клетки, транмисии" Би ли споделил какви точно пък трансмисии са взели? Тази на Антонов ли?
  • #19
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ех, швабен зи, ех, каскен.Погледни цените на немската тройка и ги сравни с конглокентните им модели на Лексъс, бре.Нали това ти пиша от доста време!Лексъс все се опитват да подбиват цените, ако ли не, кой ще ги купува тези ***?!Колкото до хибридите - знам, че Тойота там са силни.Аз ти пиша за електрическите модели!!!Къде са там Лексъс???И трите немски производителя имат вече ел. модели в гамата си.И ще добавят още към нея!А Лексъс ел. автомобил кога?
  • #18
    re ( преди 6 години )
    Благодарим ви тойота, че внедрихте ръждата в серийното производство. Технология.
  • #17
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    Хехе, да, това което могат да кажат БМВ на Тойота е: благодарим ви за модерните технологии - батерии, силова електроника, горивни клетки, транмисии. Съжаляваме че не можем да предложим повече от канцерогенни дизели, но все пак проявете снизхождение - ние сме просто едни дървари като другите немци.
fallback
Последни