fallback

10-те най-култови френски коли в историята

Гордостта на Франция: от гигантски камион до спартански хечбек, произвеждан 42 години

Мненията за френските автомобили са разностранни, но е сигурно, че френското автомобилостроене е едно от интересните. То ражда стотици иновации, а култовите модели, които дължим на френските компании, трудно биха могли да бъдат изброени. И все пак има коли от френската история, които не бива да забравяме, това са десетте модела, с които всеки французин се гордее.

10-те най-култови френски коли в историята (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #21
    nightrider ( преди 1 година )
    До #20 Random Само така си мислииш. 1,6 литровия турбо двигател, монтиращ се и на "баварците" е съвместна разработка на БМВ и Пежо и се произвежда във Франция. ;)
  • #20
    Random ( преди 3 години )
    BMW нищо от ситроен нямат
  • #19
    Vale Rossi ( преди 3 години )
    Поредната смешна статия!
  • #18
    radoks ( преди 4 години )
    как задвижващата система на citroena била хидравлична хора не пишете глупости
  • #17
    Франкофона ( преди 5 години )
    Понеже всичко де що е написано на латиница почнахме да го четем все едно е на английски чете се правилно Рено Еспас, в превод пространство, не еспейс и Рено Сеник, което е означава панорамен, S и С са общ звук С, а не сЦеник, да не говорим че на френски въобще няма звук Ц. Да уважаваме езиците.
  • #16
    Гибли ( преди 6 години )
    Някои *** плюеха яко френските коли,ама сега мълчат,като немския кочиняк взима двигатели и направо прави цели коли по лиценз ( Мерцедес от Рено,БМВ от Ситриен,Опел е на Пежо)
  • #15
    JJivanov ( преди 6 години )
    Огледайте Sitroen DS i Reno Espace nowotoимат послания:Ситроен подава с дизайна може да дойде NIbiru i companyНовото рено еспейс съобщава NIBIRU е тука но има нужда от тежък рисков ремонт
  • #14
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не виждам 2 култови коли - Citroen SM и Talbot Lago Teardrop Coupe
  • #13
    пилот изпитател ( преди 7 години )
    Да Бугати се сглобява в Елзас а за двг не знам.Едва ли просто са ги залепили.
  • #12
    АноМимен. ( преди 7 години )
    Аз,доколкото съм запознат,има още една доста известна френска марка,която през далечната 2005 година пуска хиперкар с шестнадесет цилиндров двигател ,чийто обем е 8 литра,а мощността достига умопомрачителните за времето си, 1000 конски сили. Въпреки ,че е собственост на ВАГ и че прословутият двигател всъщност са 2 залапени един за друг 4.0 T/FSI двигателя от АУДИ(не съм много сигурен дали е FSI) , Бугати все пак е френска марка.
fallback
Последни