fallback

Германия саботира новите тестове за емисии

Берлин настоява изпитанията и занапред да се правят в частни лаборатории и е против да има глоби за производителите

Германия е против някои основни моменти в предлаганите нови европейски правила за тестване на автомобилите за вредни емисии, съобщава Reuters, позовавайки се на официален документ на Европейската комисия. Нашумелият Дизелгейт - разкритието, че Volkswagen е ползвал специален софтуер, за да заблуждава тестовете за вредни емисии в САЩ - насочи вниманието и към твърде разтегливите европейски процедури за тестване. Затова експерти на Еврокомисията разработиха нови процедури, които би трябвало да дават доста по-близки резултати до показваните в реалния живот. Писмената позиция на германското правителство по тези нови процедури обаче категорично възразява срещу две от ключовите реформи. Едната предвижда занапред тестовете да се провеждат от правителствата вместо от частни лаборатории, и да се плащат от бюджета, а не от автомобилните производители. Досега производителите бяха основни клиенти и източници на доходи за лабораториите, което хвърляше сянка върху безпристрастността на последните. Предложението допуска правителствата да вземат такса от производителите за тестването, така че то да не е за сметка на данъкоплатците, но между лабораториите и автомобилните компании да няма директна връзка. Германското правителство обаче е категорично против това предложение и настоява да се запази досегашната схема, като за обективността на резултатите просто да се предвидят повече последващи проверки. Според германската позиция не е необходимо да се променя изцяло философията на тестовете, а само да се въведат повече последващи контролни проверкиВтората идея на ЕК, срещу която германците са твърдо против, е Брюксел да получи правомощия да глобява автомобилните компании, когато ги уличи в манипулиране на тестовете. Предлаганата глоба е в размер 30 000 на автомобил, което при сегашните обеми на производство би могло да доведе до внушителни суми.  Вместо това германската страна предлага да се въведе ротационен принцип между лабораториите, които извършват тестовете, и да се подменя персоналът им по средата на изпитанията. Както отбелязва AN-Europe, Германия не е единствената държава, която бави или саботира новите режими на тестване. Почти всички други страни със значимо автомобилно производство имат сходни позиции, начело с Италия, Франция и Испания.  

Тагове: daimler mercedes volkswagen
fallback
  • #27
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Точно така, съвсем нормално е, но за съжаление не винаги се случва - съществуването на ВАГ е съвсем пресен пример за това.
  • #26
    Начало ( преди 7 години )
    Съвсем нормално е морално остарели, неконглокентни, енергоемки соцпроизводства да бъдат затваряни.Няма нищо нередно и ненормално в това.Докато не бъде заличена всяка връзка и всяко схващане от човеконенавистния болшевизъм България няма да стане нормална страна.
  • #25
    Край ( преди 7 години )
    завода НАМО във Варна за дизелови двигатели /перкинс/ го затвориха европейците че двигателите ни били пушели. Мръсно швабско-католишко лицемерие.
  • #24
    Анонимен ( преди 7 години )
    Апък аз понеже карам бяла Корола и съм професор. От ЕК ще ме попитат и мен лично дали съм съгласен да се въведе този закон.И това знаете ли защо ? - Защото карам бяла Корола и следователно съм професор. Вие не знаете, че японските са фантастични коли, но аз ви казвам ето. Искам всички да харесват японско.
  • #23
    Анонимен ( преди 7 години )
    лексус е картон, естествено че ще е екологичен
  • #22
    Анонимен ( преди 7 години )
    ВАГи,в Европа само Германия съботира,бави и не желае да се въведат правилата,които трябва.Чети преди да бълваш глупости и лъжи.Те са единствените.Те са единствените,които от години не подписват и не желаят да има средни емисии по марки с оправданието,че луксозните им коли не можели да покриват изискванията.А Лексус как може?Пак двойни стандарти.Швабите са технологично изостанали и драпат по всякакъв начин да си останат на ниво дизел.Само,че видяхме "чистите"им дизели.
  • #21
    Анонимен ( преди 7 години )
    Учудени?Изненадани?Едва ли има такива. Автомобилостроенето на германците от десетки години е корупционно и си служи с лъжи,измами,манипулации и откровена пропаганда.Да беше само автомобилостроенето с мед да ги намажеш.Цялата им икономика и индустрия се държи на порочни практики.Подкупите са нормален начин на работа.Икономически завладяха континента.Изкупуват производствата в държави,като нашата,закриват ги и правят магазини от известните вериги,за да продават б0клуците си.ФАКТ!
  • #20
    жалкото редакторче!! ( преди 7 години )
    Започва с бомбастичното заглавие:"Германия саботира новите тестове за емисии", и завиршва минорно и между другото:"Както отбелязва AN-Europe, Германия не е единствената държава, която бави или саботира новите режими на тестване. Почти всички други страни със значимо автомобилно производство имат сходни позиции, начело с Италия, Франция и Испания.
  • #19
    Анонимен ( преди 7 години )
    С други думи и ти си т.п
  • #18
    Анонимен ( преди 7 години )
    С други думи държавата Германия иска корупционните практики да продължат.
fallback
Последни