fallback

Собствениците на Subaru сменят името си

Fuji Heavy Industries става Subaru Corp., за да подобри разпознаваемостта си сред клиентите

В самото начало на месеца японският концерн Fuji Heavy Industries, който е собственик на марката Subaru, официално смени името си и вече се казва Subaru Corporation. Известни най-вече със своя автомобилен бизнес, FHI произвеждат също така самолети, хеликоптери и двигатели за тежката индустрия.„Смяната на името декларира решеността на Subaru да процъфтява като марка, която носи стойност на потребителите. А когато клиентите са удовлетворени, ние виждаме щастливи лица. Искаме да окуражим хората да се усмихват и да създадем още повече фенове на Subaru,” коментира президентът и главен изпълнителен директор на компанията Ясуики Йошинага.Японците вярват, че обединявайки отделните си бизнеси под името Subaru, ще подпомогнат растежа на компанията в международен план и ще подобрят разпознаваемостта на марката. Освен това, всичко ще стане много по-смислено, имайки предвид, чe досега компанията майка на Subaru имаше коренно различно, при това широко известно име.FHI обявиха намерението си да се прекръстят на Subaru Corp. още през октомври миналата година. Така или иначе компанията се нуждаеше от одобрението на инвеститорите, преди да изпълни обещанието си.Историята на компанията, която вече се казва Subaru Corp., е доста заплетена. Фирмата стартира бизнеса си като Nakajima Aircraft Company. През 1945 пренасочва усилията си от конструирането на самолети към производството на потребителска електроника, което продиктува смяната на името на Fuji Sangyo. През 1950, нов закон в Япония принуждава компанията да раздели бизнеса си в 12 отделни фирми. През 1953 пет от тях се обединяват под името Fuji Heavy Industries.По-късно през същото десетилетие, FHI решава да навлезе в процъфтяващата автомобилна индустрия в Япония. Главният изпълнителен директор по това време измисля името “Subaru”, което е японското наименование на звездния куп „Плеяди“. Името и впоследствие логото на компанията символизират сливането на петте фирми, формиращи една голяма компания. Снимка: Subaru

fallback
  • #21
    ДО Даскала ( преди 7 години )
    Тука мога да си пиша както си искам, капиш? Не ме мисли доста повече от теб класове .*** това е друга тема.И понже нямаше какво да напишеш та това измисли.Смех смех.. те това ви е капацитета и на марката и на "разбирачите" и.Нищо де ,забавно е
  • #20
    Xexe ( преди 7 години )
    И по къв черен път ще караш с тая лагерна колица то тва ще се разпадне!
  • #19
    До До До ( преди 7 години )
    "В вашето субару нито мога да натоваря 450 кг,нито да препускам с жената с разход 5, нито да тегля 1.6 тона на теглича отзад.Та дръж си субаруто моля.Не ме впечатлява.а пък 2008-*** не е чак толкова далечна.:)"Освен това, не можеш и да пишеш правилно на български, което при условие, че изказваш "компетентно" мнение, което евентуално искаш да се вземе на сериозно, е необходимо условие! Сигурно едва си избутал 8-ми клас в най-добрия случай, но инъче много ги разбираш нещатата :)
  • #18
    До До ( преди 7 години )
    И двете коли които карам драги,са работно-ежедневни ,всяко с предимствата за класа си.Аз като вас не си возя *** в някаква кола сам оза да се возя.А нещата са купени с цел.Почти нови купени.В вашето субару нито мога да натоваря 450 кг,нито да препускам с жената с разход 5, нито да тегля 1.6 тона на теглича отзад.Та дръж си субаруто моля.Не ме впечатлява.а пък 2008-*** не е чак толкова далечна.:)
  • #17
    Анонимен ( преди 7 години )
    Абе за какви луксове и за какви ралита говорите, вие нормални ли сте??? Субару са проходими коли за хора, които карат по черни пътища. Това не са паркетници с които да се фукате пред тузарските заведения, или пък да впечатлявате пикли по безлюдни паркинги. И как изобщо може да сравнявате коли от рали шампионата със стандартни шосейни модели!!!
  • #16
    До Ама ( преди 7 години )
    "Ама ние не възразяваме да си карате лигените,да не ни разберете погрешно.Па кой е компклесар то се вижда.Има само реални собственици и мечтатели.Вие откои сте :) и една друга прослойка Youтюбаджии..тийн..Това от клипчето като го намериш в автосалона ела да се обадиш."Приятелски да ти напомня само, че пропусна да споменеш в цялата тази тирада, че предпочиташ сто пъти да караш 15-20 годишен немски премиум, отколкото някое Субару последен модел! Рабира се, ни одобрително поклащаме глава! :)))
  • #15
    Ама ( преди 7 години )
    Ама ние не възразяваме да си карате лигените,да не ни разберете погрешно.Па кой е компклесар то се вижда.Има само реални собственици и мечтатели.Вие откои сте :) и една друга прослойка Youтюбаджии..тийн..Това от клипчето като го намериш в автосалона ела да се обадиш.
  • #14
    Анонимен ( преди 7 години )
    Който е карал знае за какво иде реч. Тия коли(визирам турбо моделите) имат един проблем - по-високият разход на гориво. Който не се е докосвал говори за интериори, пластмаси и дървен дизайн. Факт е, че марката си има фенове.
  • #13
    Xexe ( преди 7 години )
    Стига сте се напъвали фенчета на ориза а ми ходете до някой чайна ресторант да похапнете!Ако ставаше нещо от тея легени щяха да продават повече от Дачия Логан поне и да не си сменят името за да го направят "по-разпознаваемо"!
  • #12
    Nev ( преди 7 години )
    "Subaru-Technica-Nurburgring24-2016-Class SP3T-Winner. Xexe tova neshto da ti govori !?"При това две години подред! А този, предполагам, че е само един комплексар плюещ по марката, е имал ежентуално реален досег с някакво СУбару поне от преди 15 години. ОПределено и представа си няма за какво става на въпрос с последните модели, а и преди това! Виж интериора и екстрите на едно съвременно Суби, и после сравни по цена, коя марка ти предлага същото?
fallback
Последни