fallback

Lexus ще променя имиджа си

Изоставаме от голямата германска тройка, признаха японците

Компанията Lexus започва сериозна работа върху промяна на имиджа си, за да може той да се доближи до този на моделите от голямата немска тройка – Mercedes-Benz, BMW и Audi. Това призна новият бранд-мениджър на японския производител на луксозни модели Токуо Фукуичи, цитиран от Automotive News.Според него, Lexus трябва да направи всичко възможно, за да се дистанцира от компанията-майка Toyota. Причината е, че в момента много хора не приемат Lexus като самостоятелна марка, а само като подразделение на японския концерн, което произвежда луксозни модели. Причината за това са най-вече еднаквите технически решения, които се използват и от двете марки.„Когато седят в задръстване, хората гледат на водача на Mercedes-Benz като на човек, който е постигнал определено положение в обществото и му завиждат за това. Именно подобно нещо липсва на Lexus и ние трябва да работим за изграждането на такъв имидж на нашите автомобили”, призна Фукуичи.В Lexus смятат да работят в тази насока не само със съдаването на автомобили, но и с предлагането на други премиум-продукти. Взимайки пример от Mercedes-Benz, а и от други марки, компанията вече направи луксозна яхта с два 5,0-литрови V8 двигателя. Освен това марката участва и в снимките на фантастичния филм „Валериан и Града на хилядите планети”, за който създаде прототип на космически кораб.Самият Фукуичи зае новата си длъжност на 1 април, след като допреди това бе начело на подразделението Lexus International. Негов приемник на този пост ще бъде Йошихиро Сава, който досега беше изпълнителен вицепрезидент на компанията.Снимка: Lexus 

Тагове: lexus
fallback
  • #26
    Анонимен ( преди 7 години )
    Пълни глупости! Пак немски партенки, за да си правят реклама. Няма такова интервю, нито е казал подобни неща. Комедиянтите да си проверяват източниците на инфо и да престанат с тази сервилна политика спрямо немците. ОК на хранилка сте, но много грубо действате с подобни лъжливи интервюта.Единственото ви оправдание, че уж това го е казал на 1-ви април, което значи, че е шего. Ами казвайте ги тези неща, че форумната *** може да получи сърдечен пристъп от радост.Вижте го,че не може да спре
  • #25
    Анонимен ( преди 7 години )
    Имаше и една приказка за добро утро - За да се възроди японска легенда - Супра, се използва масов двигател на БМВ - 340i. Дори не е от истинска М-ка.И тия технологични скали ги обяснявай в махлата, че тойота могат да летят ала бала.
  • #24
    Брандо ( преди 7 години )
    Абе тез фенчета на японските коли що не видят че по нашите пътища почти всички стари коли са немски просто защото японските се сдухват Факт !!!
  • #23
    Анонимен ( преди 7 години )
    "Премиум" бранда БМВ купува съвременни технологии от "средния" бранд Тойота. Премиум бранда на Тойота не участва в сделката. Този факт илюстрира перфектно кой къде стои по технологичнта скала, а именно: БМВ
  • #22
    bmw435i ( преди 7 години )
    Lexus nikoga ne sa bili i niama da badat premium marka.Kato ka4astvo sa na nivoto na Scoda,toest malko nad srednoto nivo.No koi bi si vzel lexus pred novia bojestven Kodiaq
  • #21
    Анонимен ( преди 7 години )
    тоя дошо е като някой македенец с промит мозъкмакедония е център на вселената да ама не!апонците са измислили автомобила - да ама не !
  • #20
    Анонимен ( преди 7 години )
    Виждаме кой е с празна тиква и кой повтаря едни и същи мантри. Японците сами си признават, ти да не би да си технически по - грамотен от тях ?
  • #19
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ти май-бая си се сдухал. Какъв барут са измислили китайците, когато "германците" гонели антилопи? Когато през 9-ти век е открит барута в Китай. Германнските племена няколко века по-рано, вече са унищожили римската империя и вече са създали Свещената Римска империя ако не знаеш, Англичани,Французи и Германци са потомци на германските племена. Китайците са измислили формулата на барута, но тя е много примитивна и са я използвали за фоеверки. Европейците са видели потенциал в това и са подобрили няколко пъти формулата направили са оръжия. Та когато по-късно японските и китайски императори видели европейските оръжия. Започнали да си прахосват хазните за тях. Разформироват самураите и се обзавеждат с войска по европейски стандарт. Защото са осъзнали, колко е жалка тяхната армия от въоръжени с копия, стрели и саби самураи, пред европейските, пушки, пистолети, картечници и оръдия. Арабите са открили петрола, той е бликал в краката им, използвали са го за лампи, за да си светят. Европейците обаче синезират бензин от него и след това създават ДВГ и автомобили, китайците май и хвърчилото са измислили а европейците самолета и т.н. и т.н.. Когато Айнщайн е правил теорията на относителността, в япония са се учили как да бера ориз. Когато в Европа са правили автомобили в азия са карали каруци.
  • #18
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Хех, ВАГита, какво е пените, няма новина тук. Лексус винаги са били по-назад в пропагандните партенки и имиджа без покритие от немците. Но всеки технически грамотен човек е наясно че са 1-2 поколения пред немците в технологично отношение и като качество на продукта. Само празните тикви като вас отказват да го проумеят и повтарят едни и същи мантри до посиняване.
  • #17
    Анонимен ( преди 7 години )
    Много е интересно как като не могат да спорят за коли, скачат на съвсем друга тема, за барути, стомана, ... :D Но няма да остроумнича много, че те знаят най - добре всичко, понеже ние сме безкнижните.
fallback
Последни