fallback

Honda предлага водородната Clarity на практика без пари

Моделът с горивни клетки вече е на пазара в Калифорния (ГАЛЕРИЯ)

Тагове: toyota mirai honda clarity
fallback
  • #17
    U2 ( преди 7 години )
    И хибридите не са решение. Поне не шумни рекламирания хибриден Пасат. От едно наше списание го тествали в София и на магистрала. В града разхода бил нисък, но на магистралата пише "дори спазвайки ограниченията разхода минава 10/100". Та купуваш си Пасат само за града...!? Това е идиотско!
  • #16
    Анонимен ( преди 7 години )
    Неслучайно Тесла ги съдят за пробега и то, забележете къде, в Калифорния. Там е топло и въпеки това пробега не е колкото обявения. А за студено време спора е излишен. Вижте в YouTube какво става с електромобилите още при минус 3 градуса. Li-Ion батерии са силно температурно зависими.
  • #15
    Анонимен ( преди 7 години )
    братята руснаци имат доста обективни ревюта на собственици , които засягат и употребата при минусови температури . Общо взето разликата в пробега е сериозна на топло и студено . Също така никой не е успял да постигне посочения от производителя пробег , дори и с изключено радио , климатик , отопление и скорост 80 км.ч. Иначе отзивите за колата са добри
  • #14
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ти сега като не си лаик искаш да кажеш че 100 % заредена тесла стояла 3 дни на - 16, ще запали на 100 %.При същите градуси пътуване по комп лятото изминавайки 100 км ще ги изминеш и зимата с един и същи процент енергоразход ли ?Брейй туй ще е нова технолигия при батерейките.Нас може да ни фулиш..а собствениците които реално се оплакват ?А ти имаш ли Теслъ ? май само теслъ си виждал досега.
  • #13
    Анонимен ( преди 7 години )
    не заемам страна в спора, но нали четохте, че главния инженер на Nissan Leaf каза съвсем ясно за проблема с пробега при студено време. Добре е преди някой да се изказва напасоки, да е поне малко наясно. Защото много му личчи, че е техничски лаик.
  • #12
    Aнонимен ( преди 7 години )
    ..Това че плямпалата са много, много са ,говорите за батерии,никой не говори за 20 те киловата разход на контакта за час.Изобщо не можеш да ни убедиш че спяща тесла на -14 ще има адекватен заряд.Да забравих Тесла върви с условие зап олзване в гараж.А тази "красавица" от снимките е просто рекордо-трошач по продажби.И без пари да я дават все тая.Тук даже и един я е карал и прочее,,доктореее...
  • #11
    fsi 2.0 150hp ( преди 7 години )
    ДИЗЕЛ поне още 20г.....Ти в час ли си?
  • #10
    K7 ( преди 7 години )
    в книжката на телефона пише : съхранение -20 +50 градуса, зареждане(charging) 0 - 40 градуса. Под нулата не биват. А доколкото са верни новините, Tesla ги съдят за лъжлив пробег. Не са само ФВ.
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    Бла, бла, бла, 100% лъжи за пробега на Тесла при минусови температури. Прочети температурните характеристиките на автомобилните Li-Ion батерии (каквито са в Тесла), и тогава се гръмни!
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    Вътрешното пространство на тази хонда е колкото е на актуалното VW Polo.
fallback
Последни