fallback

Land Rover иска забрана на тунинг компаниите

Британците смятат, че външните фирми крадат от печалбата им

Шефът на дизайнерския отдел на Land Rover – Джери Макгавърн – заяви, че е решен да елиминира външните дизайнерски студиа и тунинг компании по естествен път. За да стори това, той и Land Rover ще пуснат на пазара ексклузивни версии на своите модели, с чието създаване ще бъде ангажиран вътрешният отдел Special Vehicle Operations (SVO). Моделите на Land Rover, а най-вече тези брандирани като Range Rover, отдавна са обект на желание от страна на независими дизайнерски студиа и тунинг компании, които предлагат на клиентите нестандартни пакети за визуални и Технически подобрения. Най-новият модел на Range Rover, наречен Velar, също се очаква да привлече подобен интерес. Въпреки че Макгавърн не уточнява кои компании в частност са го раздразнили, все пак казва: „Лесно е да вземеш завършен автомобил и да му добавиш малък спойлер или нещо подобно, за да го отличиш. Искам обаче да видя от тях как проектират техен собствен автомобил. Виждаме как взимат нашите проекти и изкарват повече пари от тях. Е, смятам да ги извадим от играта чрез нашия департамент за специални разработки SVO. Възможностите, които създаваме там, както и качеството на изработката, са много по-добри.“ Range Rover Velar, който бе представен на автосалона в Женева, ще излезе на пазара през лятото с цена от 44 830 паунда. 

fallback
  • #13
    snaky3 ( преди 7 години )
    Добре де, защо триете, забавлява ли ви това?
  • #12
    snaky3 ( преди 7 години )
  • #11
    zoom-zoom ( преди 7 години )
    а ето и към кои точно е прицелено това изказване...имат феноменална доработка на стария дифендър...kahndesign.com
  • #10
    GG ( преди 7 години )
    Абсолщтно вярно,баковците купуват уж имиджови модели,от шоурума знаят за техните комплекси и ги облъчват качествено.То май така е навсякъде.Който иска да си развива мпс-то после отива и мята матора на тезгяха.Голяма срамотия обаче пада като човек с инфо почне да задава въпроси.
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    за голямо съжаление клиентите на премиум марките са малко балъци които имат кинти но от техническа гледна точка са кръгла нула и производителите яко ги клатят никой човек който знае цената на парите и е малко от малко технически грамотен няма да припари до официален автосалон и ще се обърне директно към тунинг компания която ще преработи и ще настрои желания автомобил към индивидуалните предпочитания на клиента
  • #8
    GG ( преди 7 години )
    ..в добавка да вземат и лееко да подменят интериора на F-Peace,че народа яко фули по скърцащи пластмаси,архаично бавна медиина система и какво ли още не.влизанията в сервиза са друго на ръка.Кош за 200 бона през седмица..в бокса.Ще се забраняваме май..ама откъм завода.. :)
  • #7
    zoom in ( преди 7 години )
    Този верно не знае къде се намира. Нали за да сложат я спойлерче, я винилови лентички първо купуват автомобила. Тунингът дори им увеличава продажбите - специално в UK, разни wannabe-та нямаше да си купят Range Rover-и, ако знаеха, че няма как да си ги индивидуализират после.
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    На крива ракета космоса и пречи, както на Ровър им пречат тунерите.След Брекзид на тея ще им се стъжни много положението. Ще си ги карат сами кочините и в бившите колонии и Китай евентуално може да продадат някоя бройка.
  • #5
    snaky ( преди 7 години )
  • #4
    mancho ( преди 7 години )
    Всъщност, заглавието е маааалко неточно. Човека казва - дай да се напънем, че да изкараме и ние някой лев, с не само тунерите. Пък и всеки има право да се дразни на каквото си иска...
fallback
Последни