Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Обратен завой за Маркионе, вече няма интерес към Volkswagen

Италианецът продължава да предлага FCA на големите производители

Обратен завой за Маркионе, вече няма интерес към Volkswagen

Главният изпълнителен директор на FIAT Chrysler Automobiles Серджо Маркионе обяви, че „няма интерес” в търсенето на сливане с VW Group, въпреки че по-рано този месец беше на точно обратното мнение.

Обратен завой за Маркионе, вече няма интерес към VW

„Казах само, че ако си автомобилен производител №1 в Европа и някой твой съперник се комбинира с друг автомобилен производител, за да излезе на второ място и успее да се доближи до теб, то първата ти реакция е да се откъснеш отново напред пред втория”, обясни Маркионе, цитиран от Automotive News

След това обяснение, италианският бос на FCA реши да хвърли светлина върху потенциала на компанията му при търсенето на стратегически партньор.

„Ние (FCA) сме единственият логичен партньор за някого, който има желание да се откъсне напред – допълни Маркионе. – Ако човек играе шах, това ще е логичният му ход.”

И след като заяви, че няма интерес от сливане с Volkswagen, Маркионе добави, че е готов да изслуша евентуалните оферти на боса на германския концерн Матиас Мюлер.

„Ако Мюлер иска да дойде, той знае къде живея – заяви Маркионе. – Не съм го преследвал и нямам намерение да правя нещо подоeбно. Но ако съм прав за консолидацията и относно това, че компаниите трябва да правят икономии при мащаб на производство, то ние сме естественият партньор на VW. Но аз няма да се обадя на Матиас. Нямам интерес да го правя.”

Самият Мюлер обяви на пресконференция във Волфсбург, че в момента между него и Маркионе „няма контакт”. По-късно обаче, пред германски репортери Мюлер допълни, че „не изключва разговор” с Маркионе.

Италианският шеф на FCA от дълго време агитира за консолидация между големите автомобилни производители, което ще намали разходите им за производство и ще им помогне да постигнат по-развити технологии на по-ниска цена.

Маркионе на няколко пъти заяви пред медиите, че ще търси стратегически съюз с други компании, първо с GM, а след това и с VW, но Мюлер първо заяви, че сега „има други проблеми” и не му е до преговори с FCA.

Тагове: gm volkswagen fca
0 от 500
  • #19
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Д ( преди 2 години )
    Или обратното. Аз не бих заложил на TDI на фона на JTDm. Няма място за сравнение по отношение на въртящия момент...
  • #18
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Абе струва ми се че ще има годеж. Ще видим скоро Фиатове с ТДИ мотори.
  • #17
    14 rate up comment 10 rate down comment
    re ( преди 2 години )
    Хората са казали : От Франция, само целувки. От Япония само електроники и компютри. От Италия само спагети и макарони. А от Германия само коли и камиони. Ето и от мен да научите нещо ново - истина.
  • #16
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Bmw435i ( преди 2 години )
    A i s komentarite mi sam otvoril o4ite na mnogo hora i sam gi spril ot pokupkata na kartoneni toyotki4
  • #15
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Bmw435i ( преди 2 години )
    Vseki pat kato pro4eta 4e VW e nai-golemia proizvoditel na sveta e kato muzika za u6ite mi.4uvstvam se adski gord za6toto ot 2011 sam doprinesal za tova s pokupkata na 3 VW na i edno Audi i to 4isto novi
  • #14
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Enzo ( преди 2 години )
    За 2016г. VW са продали най-много автомобили, вкл. повече от Тойота. И това в разгара на Дизелгейт.Ако да си продал най-много, означава да си най-големия... значи, да... най-големия са. И можете да се спукате, като пъпки, тоя факт няма как да го оспорите адекватно. А според Форбс от по-миналата седмица, БМВ са най-авторитетният автомобилен производител в света, като на далечното второ място (с цели 12 позиции по-надолу в общата класация на всички брандове), са Мерцедес-Бенц. Това са фактите!!!
  • #13
    2 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Фолк с Ваген, когато успеят да достигнат поне 50% от продажбите и печалбата на Тойота, тогава да пущат партенката за най-голям производител в света! На този етап си остават единствено най-голям мошеник в света.
  • #12
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Най-големия автопроизводител в световен мащаб бил VW ??? Брей, човек научава всеки ден по нещо ново...(ирония)
  • #11
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    Всеки бяга от швабите, дори и Фиат. Пълен смях.
  • #10
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Д ( преди 2 години )
    Аз съм съгласен, че VW ще направи Алфа успешна марка и съм съгласен, че допреди Giulia-та положението хич не беше розово. Не съм си сложил розовите очила - спокойно. Но предпочитам БМВ да купят Алфа. А и нека да видим какво ще стане с новите модели на Алфа. Но Алфа на платформата на VW за мен е нещо като да си купиш Ламбо с мисълта, че караш италианска екзотика...