fallback

Spyker избяга от Audi

Холандците избраха Koenigsegg за доставчик на двигатели

Малките компании обикновено избират по-големите производители за доставка на двигатели, но в случая с холандците от Spyker се случи нещо уникално за бранша. Фирмата се отказа от сътрудничество си с Audi, чиито агрегати използваше за своите модели, и избра друга малка компания - Koenigsegg.Именно с двигател на шведския производител е оборудван роудстърът Spyker C8 Preliator Spyder, който бе представен на автосалона в Женева. Само преди година холандците представиха версия купе на същия модел, като то разчиташе на мотор на Audi.„Не крия, че съм възхитен от технологиите, които предлага новия ни партньор Koenigsegg Automotive AB и съм убеден, че решението да се спрем на него като доставчик на двигателите ни е най-важното в историята на Spyker”, коментира главният директор на холандската фима Виктор Мюлер.А че Spyker само печели от подобен ход, се виджда ясно. Моторът V8 на Audi, с който бе оборудвано купето C8 Preliator, разчиташе на 525 к.с. и 600 Нм, докато двигателят на скандинавците е със същия обем - 5,0 литра, като развива 600 к.с. със същия въртящ момент.В комбинация с атмосферния мотор работи 6-степенна механична скоростна кутия (купето се предлагаше и с 8-степенна ZF-трансмисия). Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,6 секунди, а максималната скорост е 322 км/ч. Автомобилът ще излезе в серия от 100 бройки, като стартовата цена за Европа е 400 000 евро.Снимки: Autonews 

fallback
  • #14
    Анонимен ( преди 7 години )
    Първо, този с 5-те клапана 1.8 отдавна го няма, защото беше невероятен ***, освен, че харчеше като 3.0.Второ, не знам коие са по-пластмасови. Дори последния Голф 7 е доста срамно изпълнение вътре, колкото и да си смучат пръстите от АутоБилд. Пластмаса та дрънка, особено по дупките.
  • #13
    Анонимен ( преди 7 години )
    карал некой голфове и аудита на по 500к км и реве.... друг пък обяснява че 1.8 на ауди бил страшен мотор - те му набили по 5 клапана на цилиндър - *** страшилището. даже в Ф1 са с по 4. аман от разбирачи
  • #12
    Анонимен ( преди 7 години )
    ролвъp -английско недоразумение
  • #11
    Анонимен ( преди 7 години )
    Купете си японски ражди тогава. Има едно предимство, че са в голям процент пластмасови.
  • #10
    Striker ( преди 7 години )
    Ако ти харесват Порше - 3 тулупа, джипове и лимузини, Бентли - джипове, Ламбо - джипове, значи ВАГ-инал ти харесват:)))
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    До първият.Какво е "ролвър"???!?!?!?!?!?
  • #8
    до Germany ( преди 7 години )
    Като гледам, само ти се смееш, доста пресилено. Останалите чукат на дърво и те съжаляват.
  • #7
    Striker ( преди 7 години )
    Нормалните марки и хора бяхат от ВАГ-ен по принцип. Жалко за Порше, Ламбо и Бентли...
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ами за разлика от тебе съм карал модели на ВАГ и знам, че за нищо не стават, затова и ги намразих. ГОуф 4ка, която за 2 години ми глътна над 7к лева за ремонти ... е *** автомобил. След това ауди А4, което успях да издържа до 3тия идентичен с гоуфа проблем и го продадох рано рано след по-малко от година каране...Просто са си *** какво да ти кажа.А ти като не си карал коментираните автомобили си трай, селски бек с мечта за гоуф.
  • #5
    U2 ( преди 7 години )
    Нормално е да избягат. Spyker са бутикова фирма, чудех се как може да ползват двигатели от третокласния Volkswagen, защото Ауди ползват едно към едно моторите на Ваген. То меже и там да им е проблема на Ауди, ниската летва на Фолксваген.
fallback
Последни