fallback

Subaru XV смени платформата

Новото поколение на модела получи и подобрен двигател

Основната премиера на Subaru на изложението в Женева е на новото поколение на кросоувъра XV. Моделът е преминал на модулната платфома Subary Global Platform, която дебютира при последната генерация на Impreza.Шасито позволява да се увеличи твърдостта на конструкцията на използваните за него модели с между 70 и 100%. То използва и интегриран в каросерията заден стабилизатор, благодарение на който накланянето в завой се намалява наполовина.Както и досега, Subaru XV е оборудвано със система за задвижане на четирите колела. Кросоувърът разполага и с всъдеходен режим на управляващата електроника X-Mode. Клирънсът на модела е 220 мм, въпреки че центърът на тежестта е намален с 5 мм в сравнение с предишното поколение.Всъдеходът е оборудван с обновен 2,0-литров бензинов „боксер”, чиято мощност е 154 к.с. и 196 Нм въртящ момент. От компанията твърдят, че 80% от компонентите по агрегата са напълно нови, благодарение на което той е по-мощен, по-лек и по-икономичен. Моторът се съчетава с вариатор със 7 виртуални предавки.Новото поколение на Subaru XV разполага и с пренастроено кормилно управление, мултимедийна система с 8-инчов сензорен дисплей, а също така и с комплекс системи за безопасност EyeSight. В него влизат адаптивен круиз-контрол, система за предотвратяване на сблъсък отпред и функция за следене на лентата на движение.Снимки: Subaru 

fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 7 години )
    Абе, ей! Като са толкова надеждни, защо веднаж не видяхме Субару в челото на класациите по надеждност? Въпросът е риторичен.
  • #10
    до Субиста ( преди 7 години )
    Субии.. можем да спорим до утре,с най хубавите дизелови боксерови двигатели ,давай да спорим.4х4 то не прави цялостната оценка на автомобила.Суби и то бензин умря в 2005 та с 310 к.с STI, .Оттам нататък не е повече от лиген с реноме, което вече е кухо. С маслата за субару как си с инфото, да не срамуваш. :)
  • #9
    Сузуки и Дайьатсу??? ( преди 7 години )
    Верно ли каза, че тия двете са бутикови?Пий хаповете редовно.
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    ВАГи,Субару винаги са били бутикова марка и никога не са били ширпотреба, като любимата ти марка. Никога и не са имали претенции да стават големи по продажби. Такива са и Мазда и Сузуки и Дайхатсу. Ти няма как да ги знаеш тези неща, защото не си стигнал това ниво на развитие да разбереш, че има фирми, които искат да правят качествени продукти, а не количество. Когато любимите ти ВАГонетки достигнат качеството на Субару, най-доброто 4х4 и прекрасните боксерови двигатели ела да спорим!
  • #7
    Кико ( преди 7 години )
    До всички заблудени по-долу. Моделът е абсолютно нов, което предполага и нов интериор. Моделът е на базата на новата Impreza хетчбек, така че всички компоненти са еднакви.
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    Мечтиии...отвътре са в каменната ера.. Дизайна им е чужда дума..имаха техника едно време..сега са на нивото на Сузуки, дребна бутикова фирма без амбиции..с посредствени кошлета.Докато стигнат ВАГ,мъкаа... перефразирано..пак ще се срещнем след 500 години.А глупостта,вариатор с виртуални предавки е съкрушителна. Тука надминаха себе си.
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    Кой ги купува тея коптори ми е чудно?
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    Subaru ако са в 2002 значи отровните смрадливи китайско-германски вагони са още в 18 век - но това е само временно преди неизбежния фалит!
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тия си останаха в 2002 г някъде. Зашо изобщо се мъчат?
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това е старата платформа на PSA. А двигателя е от Фиат.
fallback
Последни