fallback

Безпомощни извън пътя, но безпощадни на асфалта

Представяме ви 10 бързи и мощни всъдехода, които не обичат да се цапат

Всъдеходните SUV-автомобили са създадени, за да покоряват тежки терени. Има обаче модели, които са напълно безпомощни, след като хубавият път свърши. На асфалта обаче те са направо безпощадни, като могат да се справят дори с някои спортни модели. BMW X6 M Тук можем да добавим и неговият брат X5 М. Характеристиките на X6 M наистина впечатляват – 575 к.с. и ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,2 секунди. Това показва, че на този модел повече му харесват улиците и дори пистите. Като недостатък може да се посочат малкия багажник и лошата видимост отзад заради формата на стъклото на багажника. В същото време 4,4-литровият V8 двигател с 2 турбини развива 700 Нм въртящ момент, който се предава чрез 8-степенна автоматична скоростна кутия. Mercedes AMG GLE 63 S Coupe При AMG GLE 63 ситуацията е идентична с тази при X6 M, но вариантите са повече - AMG GLE 63, AMG GLE 63 S, AMG GLE 63 Coupe и AMG GLE 63 S Coupe. Има и още и AMG GLE 43, като всички модификации изповядват един стил – нископрофилни гуми и пластмасови предпазители по каросерията, които са напълно излишни извън пътя. Топ-версията AMG GLE 63 S Coupe разчита на 5,5-литров V8 с мощност 585 к.с. и 760 Нм, което позвоява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,2 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч. Jeep Grand Cherokee SRT8 Там, където стандартният Jeep Grand Cherokee или Wrangler могат да стигнат, SRT8 почти сигурно няма да успее. Причината е опростената система за задвижване на четирите колела, която го прави по-комфортен на шосе или на писта за драг-рейсинг. Под капака на най-бързото (поне засега) Grand Cherokee е поставен 6,4-литров атмосферен V8, чиято мощност е 468 к.с. Те са достатъчни за ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,8 секунди. Dodge Durango Големият 7-местен всъдеход от Dodge изглежда достатъчно свирепо, но и той се чуства по-добре не на излет сред природата, а в големия град. Това важи най-вече за варианта SRT8, който е типичен почитател на асфалта. В САЩ тази модификация е оборудвана със същия 6,4-литров V8 двигател, за който вече стана дума при Cherokee SRT8, но мощността му е малко по-голяма – 475 к.с.  Което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,4 секунди. Infiniti QX70 По-рано този модел се казваше FX35/45/50, като се вписваше много хармонично в градската среда. Автомобилът вече не е млад, но пък в Infiniti засега не бързат да променят необичайния му дизайн. Най-мощната версия на QX70 разполага с 5,0-литров V8 двигател, развиващ мощност от 400 к.с. Той се комбинира със 7-степенна автоматична скоростна кутия Ford Flex Големият Flex се ползва със сериозна популярност в САЩ, благодарение на яркия си дизайн, 7-те места и мощните си двигатели, които са сравнително икономични. Това, че на сайта на Ford е представен в раздела Expedition, не го прави особено проходим. Базовата версия на модела е оборудвана с 3,5-литров V6 Ti-VCT, развиващ 287 к.с. Но има и модификация с 3,5-литров V6 EcoBoost, развиващ цели 365 к.с. GMC Typhoon Когато компанията GMC пусна на пазара Typhoon, тя дори не се опита да прикрие факта, че този автомобил е предназначен за асфалтови пътища. В същото време няма как да се отрече факта, че това е най-динамичният всъдеход в края на XX век. Да, приличащият на черна тухла модел ускорява от 0 до 100 км/ч за 5 секунди и на писта за драг-рейсинг изпреварва някои модели на Ferrari, както и с Porsche 911. Това е постигнато благодарение на V6 турбомотор, развиващ 280 к.с. и 488 Нм. Lamborghini Urus Ако погледнем напред, ще видим очакваната с огромен интерес премиера на кросоувъра на италианския производител на суперколи. Тя трябва да се състои през април на автосалона в Шанхай. Очаква се Urus да стане първият модел на Lamborghini с турбо двигател. Под капака му най-вероятно ще попадне битурбо V8 моторът, използван от Audi RS6 и Bentley Continental GT V8. Засега обаче това са само предположения, така че ще трябва да изчакаме още малко. Bentley Bentayga Още един от всъдеходите, които трудно бихме могли да си представим на тежък терен. Освен това Bentayga предага толкова лукс и разкош, че просто мястото му съвсем не е там, където може да се изцапа сериозно. В същото време първият кросоувър на британската марка разчита на 6,0-литров W12, развиващ 608 к.с. Максималният въртящ момент е 900 Нм, а скоростната кутия 8-степенен автомат. Това осигурява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4 секунди.  Porsche Cayenne Turbo S

Тагове: suv
fallback
  • #4
    bmw435i ( преди 7 години )
    novoto X6 M e prosto izvanzemno,no tova ne e kola za prostoludieto
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тези автомобили явно са продължението на онова в гащите на собствениците. Колкото по-малко е то, толкова трябва да бъде по-голямо продължението.Комплексите са право пропорционални на големината на колата. Факт!
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    Повечето от тия са повдигнати комбита и нищо повече.Американските представители в класацията са доста по-добре седящи извън пътя, тъй като са си повече SUV и по-малко комби . Особенно Jeep-a и Dodge
  • #1
    Анонимен ( преди 7 години )
    И какъв е смисълът от тези псевдо "джипки" ? Ако искаш нещо "безпощадно на пътя" вземи се нормална кола- ниска, стабилна. Тези SUV са пълна глупост- нито джип, нито кола.
fallback
Последни