fallback

Opel обяви цените на новата Insignia

Базовата версия на модела стартира от 25 940 евро

Германският производител Opel обяви старт на продажбите на флагмана си Insignia. Те започват на 20 февруари, като вече са ясни цените, на които ще се предлагат лифтбекът и комбито на пазара в Германия.Модификацията с 4 врати Opel Insignia Grand Sport ще може да бъде купена за 25 940 евро, докато стартовата цена на комбито Insignia Sports Tourer е 26 940 евро. Двата варианта в началото ще се продават с избор от 3 бензинови и 3 дизелови мотора.Базовата версия на флагмана на Opel ще бъде достъпна с 1,5-литров бензинов алуминиев турбомотор в два варианта на мощност – 140 к.с. (250 нм) и 165 к.с., чийто въртящ момент не се разкрива. Топ-вариантът ще разчита на 2,0-литров турбомотор с 260 к.с. и 400 Нм.Дизеловата гама включва 1,6 литров агрегат, достъпен както с мощност от 110 к.с., така и със 136 к.с. Другата възможност е 2,0-литров двигател, развиващ 170 к.с.Пълната ценова листа и нивата на оборудване ще бъдат разкрити на старта на продажбите на 20 февруари. За сравнение на пазара в Германия един от основните конкуренти – Ford Mondeo, започва от 25 990 евро, а друг подобен модел - Mazda6, от 25 890 евро.Снимки: Opel 

Тагове: opel insignia
fallback
  • #16
    Аз ( преди 7 години )
    Новобранци, хем не сте в час с детайла, хем се произнасяте "компетентно". Четете повечкко!
  • #15
    Русия ( преди 7 години )
    Крута.
  • #14
    Очаквано2. ( преди 7 години )
    Кажеш нещо, което не е в полза на друг производител освен Ваген, заваляват минуси и повествования.От гледна точка на дизайна изостанаха дори от Супърба и Кодиака. Т'ва е. Дъното са в този показател.Пък Опел с този дизайн правят крачка към масовата тенденция, което мен лично ме отблъсква като потребител.
  • #13
    Анонимен ( преди 7 години )
    От долу изброените Мондео най ми харесва.Мазда е някак си заоблена. А Опел никога повече.
  • #12
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ще покажат продажбите определено дали е добър автомобил. Цената ми идва леко скъпа. Лично аз залагам на сегашното средно представяне, където и му е мястото на този автомобил, освен от ГМ ако не са вдигнали качеството и изработката, нещо в което се съмнявам.Продажбите на Инсигния за 2016та са цели 73.161 бройки в Европа, като цяло за 9г производство не минават 840к бройки. За сравнение Пасат са е продал около 1 850 000 бройки за същия период Всеки може да си направи сметката
  • #11
    Очаквано. ( преди 7 години )
    Няма изненада, но аз все пак бих предпочел Маздата защото си остава недостижима на външен вид. Теzи дни мернах и последния Пасат, Инсигнията е класа отгоре без дори да се замислям. Мондеото също изостават. Жалкото е, че не им вещаят светло бъдеще с това френско сливане. *** да видими.
  • #10
    Пежо Инсигния ( преди 7 години )
    За хубава - хубава е! Спор няма.Но возията им е доста твърда, комфортът е малко спартански, а за качеството на изработка има още доста да се желае.Иначе броят на продажби в Европа се дължи на малките модели - Корса, Адам и донякъде Астра.
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    от колко време се приодава Инсигния-та ?а опел не се излизали на печалба от 2009 година....как се работи на загуба толкова години ?ако не се разберат с пса, оставя някой китец да поизка да ги купи като цяло са много зянсъжалвам ама Инсигния-та над 110 км/ч има толкова лоша излолация от въздуха че е направо жалка работа
  • #8
    Triforce ( преди 7 години )
    OPEL никога не са имали такъв красив автомобил!А това, дали е добър или не - продажбите ще покажат, а не драскачите тук.
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    Защо ПСА се напъват? Защото винаги са искали 308 да е на нивото на Астра и 508 да е обичана колкото Инсигния!
fallback
Последни