fallback

Toyota си остава най-скъпата автомобилна марка

BMW и Mercedes-Benz следват японците в класацията на Brand Finance

Британската компания Brand Finance, която се е специализирала в бизнес-консултации, обяви ежегодната си класация за най-скъпите брандове в света – Global 500. В първите 100 влизат 10 автомобилни марки или брандове от сродни отрасли – като сервиза Uber.Най-скъпата автомобилна марка в света си остава Toyota, която е оценена на 46,3 млрд. долара. В общото класиране японската компания се намира на 12-о място, като за една година е повишила стойността си със 7%.На второ място е BMW, която струва 37,1 млрд. Баварският производител също повишава цената си – с 6%, като заема 17-о място в общия рейтинг. В тройката на автомобилните марки влиза и Mercedes-Benz, която е оценена на 35,5 млрд. – с 11% повече от предишната година. Марката е на 21-о място в общото класиранеЧетвъртата позиция е за Mitsubishi Group, която обаче не се занимава единствено с производството на автомобили, а има интерес в най-различни дейности. Японският бранд струва 28 млрд. долара, като заема 35-о място в общото класиране.Топ 10 на брандовете, свързани с автомобили 1. Toyota ($46,3 млрд; +7%; 12-о място в общото класиране) 2. BMW ($37,1 млрд; +6%; 17) 3. Mercedes-Benz ($35,5 млрд; +11%; 21) 4. Mitsubishi Group ($28 млрд; +1%; 35) 5. Volkswagen ($25 млрд; +32%; 41) 6. Nissan ($24,8 млрд; +39%; 42) 7. Ford ($22,4 млрд; +13%; 46) 8. Honda ($21,3 млрд; +10%; 52) 9. Hyundai Group ($20 млрд; -16%; 60)10. Uber ($14,6 млрд; +32%; 89) Първото място в общото класиране е за марката Google, която експертите оценяват на 109,5 млрд. долара. Брандът е увеличил стойността си за една година с 24%. Следва друга технологична корпорация – Apple, която губи 27% от цената си и сега струва 107,1 млрд. На трета позиция е сервизът Amazon.com, чиято стойност е увеличена с 53% и вече струва 106,4 млрд. долара.Снимка: Toyota 

Тагове: brand finance
fallback
  • #11
    doc ( преди 7 години )
    Грешка!Гледах оригинала.Ауди го няма в първите 100 компании!!!!
  • #10
    doc ( преди 7 години )
    Audi е 2 пъти евтинжос спрямо Toyota!!!
  • #9
    Цугцванг ( преди 7 години )
    Японците за пореден път се подиграват със жалките вурстове с претенции за "премиум". Е, краутове, не става само с пропаганда, трябват и технологии. А там вас хич ви няма, като изключим канцерогенните дизели дето ги забраняват дори в лобистка Европа.
  • #8
    най дефектни возила ( преди 7 години )
    май-вече класациите за най дефектни возила
  • #7
    ВОЛЯ ( преди 7 години )
    Автомобилите с бурка и шалвар,пак не успяват да изместят японците от върха.Всички класации,се печелят от японски представители.
  • #6
    ОСАКА ( преди 7 години )
    немските чупливи еднодневни ***,не заслужават уважение.Особено кенефите бееемвее.Чупливи,сдухани двигатели,чуплиово окачване,неудобни,твърда возия,закъсване,убиване на хора,най-калпавата 4х4 система xdrive.Немски паркетинг ***.
  • #5
    bmw435i ( преди 7 години )
    Ot tazi klasacia se vijda 4e nai-skapata marka v sveta e VW Group.Tuk 25 miliarda struva samo VW,kato se pribaviat Audi w0 miliarda,Porsche 20 miliarda,Lamborgini 10 na i Scoda l,Seat,Scania,Man,Dukati se vijda kristalno iasno 4e VW Group e 3 pati po-skapa ot kartonenite jalti legeni
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    Фолсваген +32% ?WTF?Мале как ги бутат напред тия не е истина.До миналата година бяха по-евтини от HONDA!Цялото правителство стои зад тях начело с баба Меркел.
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    Кой е дошо и каква пропаганда?Тази, която е основата за делата срещу VW???Признатата вина от ВАГ?Това ли е пропаганда бе вагонетко?Мизерията ви е докарала до безмозъчност!
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    Добре, че е дошо да пее всеки ден пропагандата си
fallback
Последни