fallback

Шефът на Volkswagen обяви край на даунсайзинга

Новите екологични норми слагат край на малките турбомотори

При обновяването на Volkswagen Golf компанията-производител замени досегашния 1,4-литров TSI с 1,5-литров TSI Evo (на снимката). Пикапът Volkswagen Amarok на свой ред вече се предлага с 3,0-литрови дизели, след като досега те бяха с обем 2,0 литра. Всичко това показва една тенденция за отказване от наложилата се през последните години тенденция за използване на мотори с по-малък обем и турбина.Това бе потвърдено и от шефът на концерна Херберт Дийс, който в интервю за изданието Car Throttle директно заяви: „Модата на даунсайзинга окончателно приключи. Нивата на вредни емисии се увеличават при намаляване на обема на двигателите, така че ние трябва да се съобразим с този факт.”Освен Дийс и други експерти са на мнение, че в реални условия турбомоторите не предлагат сериозно предимство като разход на гориво, а и като нива на вредните емисии. Сегашният метод на измерване NEDC предвижда режим на придвижване, при който автомобилът ускорява плавно и турбокомпресорът на практика не работи.Това е и причината да се готви промяна в начина на измерване, който ще даде по-реални резултати. Още през миналата година един от топ-мениджърите на алианса Renault-Nissan – Ален Рапосо, също заяви, че даунсайзингът е стигнал своя предел и новите екологични норми ще сложат край на неговото използване.Все пак доктор Дийс допълни, че във Volkswagen ще продължат да използват най-малкия си турбомотор – 1,0-литровия TSI. Според него този двигател е доста успешен и ще продължи да се предлага на моделите на концерна. Агрегати с по-малък обем обаче няма да бъдат произвеждани.Снимка: Volkswagen

Тагове:
fallback
  • #7
    Enzo ( преди 7 години )
    Просто преживяхме поредната турбо ера.Имало е такива през 20 век,вкл. във Ф1. 80-те години на 20 век.Разликата при отиващата си в момента турбо ера е в това,че днес тя се обосноваваше с еко заблудите,в които еко мафията по целия свят ни принуди да вярваме.Но,изглежда,на всичко това му се вижда краят!Съвсем скоро ще започнат да се появяват статии, които първоначално само ще загатват, а накрая открито ще обявят,че автомобилите на батерии са били една глупава и нефункционална идея без бъдеще!
  • #6
    Wikipedia ( преди 7 години )
    Volkswagen Group е сред най-големите акционери на японската компания Suzuki Motor Corporation .
  • #5
    VW ( преди 7 години )
    Той е най-големият производител на автомобили в света. Има около 950 000 служители. Включва 535 000 компании, занимаващи се с производство на автомобили и съпътстващи продукти и свързани с това услуги.
  • #4
    Porsche 911 ( преди 7 години )
    Бентли и Ламбо са си ВАГ
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това е съвсем логично ,не може да се сложи малък мотор на 1.2 - 1.5 тона купе и да се очаква , че с него ще може да върви нормално автомобила .
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    Верно личи по продажбите. Това Бентли, Ферари, Ламбо за нищо не стават затова почти не ги карат :D:D:D
  • #1
    Germany ( преди 7 години )
    VW -Винаги най-доброто,то си личи и по продажбите им.
fallback
Последни