fallback

Отопляемо челно стъкло за четири модела на VW

Новата технология ще се предлага само като екстра

VW ще предложи нова екстра за моделите си Golf, Passat, Tiguan и Sharan. Става въпрос за отопляемо предно стъкло.Това решение не е нещо ново, но от VW използват нова технология за реализирането му. Отоплението, достъпно при определените модели, се осигурява от ултра тънъй слой от сребро, който се намира в ламинираното стъкло. Използването между 400 и 500 вата ще позволява стъклото да се загрее достатъчно бързо дотолкова, че да може да стопи сняг или лед. Освен обаче иновативната подгряваща технология, от VW най-вероятно ще предложат и подгряване на чистачките, което би предодвратило залепването им за замръзналото стъкло. Отопляемите предни стъкла не са нещо ново. Тук специалното е именно това, че от компанията са запазили ефективността на технологията без познатите загряваща решетка или тънки жици. Системата няма да се предлага серийно, а само срещу допълнително заплащане - около 340 евро.

Тагове: tiguan vw passat golf sharan
fallback
  • #11
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    automotive, mай имаш право, че реотан по дефиниция e жица. Както и да е, принципа е същия - вграден нагревател, но с различна геометрия. Но за колите фарадеевите клетки не си прав - стъклата не са проводими и имат достатъчна повърхност за да преминава през тях електромагнитно поле.
  • #10
    До automotive ( преди 7 години )
    От електрическа гледна точка дали реотана ще е на ивички или на ултратънък прозрачен слой сребърно фолио си е все реотан.Иначе евала за идеята ако не намалява прозрачността - имал съм два форда с подгрев на предното стъкло. Виждаха се жичките и леко пречеха на ниско слънце
  • #9
    automotive ( преди 7 години )
    Швабен зи каскен, не знам ти на кое викаш реотан, но за мен това е жицата, която се използва в конвенционалните отопляеми предни стъкла.В случая има електропроводим слой в цялото стъкло, който е невидим за човешкото око, и който като такъв не е никакъв реотан.Освен това колите така или иначе са фарадаеви клетки и това не изглежда като да се отразява осезаемо върху работата на устройствата.
  • #8
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    automotive, тоя тънък сребърен слой е точно реотан. Разликата е че не е на ивици (жици), а покрива цялата повърхност. Не знам обаче как това ще се отрази на приемането на GPS и GSM сигналите, че купето си става Faraday cage.
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    ford я предлагаше но беше с огромно количество тънки реотани. те се виждаха от близо, но не пречеха. това е съвсем нова технология , сигурно работи по добре и може дори да е по евтина за производство
  • #6
    automotive ( преди 7 години )
    Дошо и Ford, прочели сте само заглавието. В случая става дума за друг тип технология без реотани. Ford нито преди 10 години са я предлагали, нито към днешна дата.
  • #5
    Иво2 ( преди 7 години )
    В допълнение на колегата ще подчертая, че при Форд тази опция се предлага даже от преди 20 и по-вече години. Макар и технологията да е малко по различна от тук използваната "ултра тънъй слой от сребро" Иначе екстрата си заслужава.
  • #4
    Ford ( преди 7 години )
    Имах Форд ескорт от 93 година имаше подгрев на предното стъкло(цялото).
  • #3
    Дошо ( преди 7 години )
    Точно колега, Форд го имат това от 10 години, обаче сега ще ни убеждават, че СОЦваген открили топлата вода.
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    Няма ден без рекламна статия на ФВ. Това Форд го имат от 10 години!
fallback
Последни