fallback

До 169 години затвор за арестувания мениджър от VW

Оливер Шмид е обвинен по 11 точки, съдът отказа да го освободи под гаранция

До 169 години затвор застрашават Оливер Шмид, бившия шеф на отдел в американския клон на Volkswagen, който бе арестуван миналата събота в Маями покрай Дизелгейт. Съдия Уилям Търноф, който ще гледа делото, отхвърли молбата за освобождаване под гаранция и настоя обвиняемият да остане в ареста заради високия риск да избяга, съобщава The New Work Times. Оливер Шмид може никога вече да не излезе на свободаШмид, бивш служител за връзка с американските регулаторни органи, бе задържан от ФБР на летището в Маями, докато се прибирал от зимна ваканция. Той е обвинен в заговор с цел заблуждаване на американския народ, в унищожаване на документи и в още 9 нарушения на различни закони. Ако бъде признат за виновен по всичките, може да остане зад решетките доживот. Освен Шмид още петима бивши служители на VW са с повдигнати обвинения, но те се намират в Германия и едва ли ще бъдат екстрадирани, коментира Automotive News. В сряда адвокатите на Volkswagen пледираха "виновни" по обвиненията срещу компанията и декларираха, че тя е готова да плати 4.3 милиарда долара в глоби по различните нарушения.  

Тагове: volkswagen vw
fallback
  • #21
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Ха-ха, кефиш ме какви глупости можеш да изпишеш за да си обоновеш глуповатите твърдения. Високия марж на Тойота е от интелигентния дизайн на производтвото. Нещо което цялата модерна индустрия копират от тях. В Турция се произвеждат около 250 000 Тойоти. На фона на 10 милиона годишно това едва ли е основание за кой знае какво увеличение на маржа.
  • #20
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Хех, има известна разлика между това основен компонент като задвижването да ти е проектирано и произведено в Азия и това няколко пластмасови компонента да са, не мислиш ли? Ама нищо де, това са подробности, важното е че немците ще са номер 1 при електромобилите след 10 години, Ха-ха!
  • #19
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    "Разбира се, че ще купуват силовата електроника от китайците!"И кое ще им е номер 1 след като половината автомобил ще идва от Азия? Нали се сещаш че в същото време азиатците ще продават хем повече електромобили, хем 100% произведени в Азия. То не става само с пропагандни партенки, трябва малко и реален поглед на нещата.
  • #18
    Анонимен ( преди 7 години )
    Самсунг галакси s7 произведен в Корея, хладилнок двукрилен с фризер на същата марка произведени в Италия, телевизор произведен в Корея, LG монитор корейски. Изобщо нямам котайски неща от корейските марки и от теб научавам че за Европа внасяли от Китай.Това да не е в БГ само.Моите неща са купени от западна Европа.А лъжливите немци е крайно време да бъдат съдени и вкарани където им е мястото.Отровиха толкова народ и продължават да го правят мизерниците швабски.Всичко е лъжа и измама при тях.
  • #17
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    "Бъдещето е в електрическите автомобили, а до десет години германците ще са номер 1 и там!"Ха-ха, тук сериозно ме разсмя. Само дето немците ще купуват силовата електроника и батериите от азиатците, точно защото са проспали развитието на хибридите.
  • #16
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    "Какво значи толерира?!"Вече някой ти е отговорил - по-ниски акцизи за дизела и абсурдни тестови цикли за емисии даващи възможността да се настройват очистващите системи. Самия факт че по американския цикъл ФВ надвишават стандартите 40 пъти, докато по европейския - около 2 при почти еднакви стойности за км е показателен за това.
  • #15
    Анонимен ( преди 7 години )
    Едно време убиваха с газови камера, а сега разшириха обхвата и тровят с дизелите навсякъде в европа!
  • #14
    Анонимен ( преди 7 години )
    Толерира чрез по-ниски данъци за по-ниски емисии на въглероден диоксид,но не и на азотни оксиди и финни прахови частици - ето така св толерира дизела !Защо нормите в сащ и япония са строги относно праховите частици и азотните оксиди и нямат смог в градовете и имат в пъти по-малко заболявания на белите дробове от типа на рак, астма и всякакви гадости? Защото мислят за здравето на хората, а не за имагинерна стойност на co2, който се контролира мн по-лесно. Немците убиват вече с дизел!
  • #13
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    И защо стандартите за емисии и цялата политика в Европа толерират канцерогенна технология като дизелите според тебе? Заради дизелите на Тойота, които са лидери при хибридите, или заради ВАГ които са пълни *** по отношение на модерни технологии, падат си по лобиране, а и са полу-държавна компания? Може и да не ми отговаряш. Колкото до Таката - Хонда, Тойота, а и всички останали които им ползват еърбеците са ЖЕРТВИ на Таката, не обратното. Миленето май не ти е от силните страни.
  • #12
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    ВАГи, стига си фантазирал! Проблем Таката изглежда имат само с продукция в Мексиканки завод. Турските Тойоти и Хонди дали ползват еърбеци от Мескико или от Германия? Стига си плюл по японците. По-големи нещастници от немците няма. 169 години затвор за вагонските меринджеи го доказват. Защото всичките им престъпни действия са УМИШЛЕНИ. И положението е в пъти по-лошо в Европа, където 400 000 умират годишно от замърсяване на въздуха, в голяма чат благодарение на ВАГ.
fallback
Последни