fallback

И Audi счупи рекорда си за продажби

Дъщерната компания на VW отчита ръст дори в САЩ, напук на Дизелгейт

И за трите германски гиганта в премиум сегмента 2016 е била най-добрата година в историята, стана ясно след публикуването на годишните резултати на Audi. Дъщерната компания на VW е пласирала 1 871 350 милиона автомобила, което е с 3.8% повече от предишния рекорд през 2015. Няколко дни по-рано BMW и Mercedes също отчетоха най-високите си продажби за всички времена. Силните резултати на Audi идват най-вече за сметка на солидния ръст в Европа (почти 8 на сто). Въпреки очаквания негативен ефект от Дизелгейт растат и продажбите в САЩ - с 4%. На китайския пазар търсенето се е увеличило с 3.6%. "Въпреки неблагоприятните процеси, с които трябваше да се борим на повечето важни за нас пазари, ние доказахме силата на нашата марка", коментира директорът по дистрибуцията и маркетинга Дитмар Фогенрайтер. Всъщност единственият от относително значимите пазари, на които компанията отчита спад, е в раздираната от икономическа и политическа криза Бразилия. Най-продаваният модел на Audi за миналата година е новият A4. Завидно добро представяне има и последната генерация на Q7 - 43% ръст. Audi все още изостава с над четвърт милион автомобила от Mercedes-Benz. Но в сравнение с едва 900-те хиляди продажби през 2009 година броят на клиентите на компанията на практика се е удвоил за по-малко от десетилетие.  

Тагове: audi audi q7 audi a4
fallback
  • #15
    Бай Дизел ( преди 7 години )
    bmw435i, като си минал на БМВ, защо питаш? Вземаш си БМВ Х5. Само по пътя ли го караш? Ако не го караш САМО по пътя, тогава си взимаш Toyota Landcruiser 200, с 4,5 дизелов мотор и всички екстри, задължително!
  • #14
    none ( преди 7 години )
    Реално погледнато, Ауди расте с ръста на пазара на коли, който нараства заради ниските лихви. В сравнение с Мерцедес който има ръст от 12% (по спомени), ръста на Ауди от 3.5% на мен лично ми изглежда по скоро като провал за мениджмънта им отколкото като успех. Същото мога да кажа и за БМВ.
  • #13
    До утре! ( преди 7 години )
    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/29233-fiat-chrysler-i-cummins-se-zabyrkaha-v-nov-dizelgeit/
  • #12
    Дошо ( преди 7 години )
    И докато се пънеше да счупи рекорда алудито взе , че пак се счупи и потегли отново към сервиза. ахахаха
  • #11
    bmw435i ( преди 7 години )
    Kakto znaete sled prodajbata na moia Range Rover,sam otnovo na pazara za nov djip,koito da pravi kompania na izvanzemnoto mi kabrio 435i.Re6ih da dam 6ans na vsi4ki ot foruma da u4astvat v tova moe novo priklu4enie a imenno zaedno da izberem novata perla v koronata mi.4akam predlojenia ot vas za avtomobil,sled koeto 6te bade testvan ot men i nai-dobria 6te bade kupen laitoto.Budjeta mi e do 80 hilaidi evro
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    А на какви цени са се продали тези автомобили,никой не казва? Много ясно,че са им направили предложение на което не може да устоят.
  • #9
    GG ( преди 7 години )
    Те Акорд го спряха отдавна за Европа, единственото добре изглеждащо нещо на Хонда.На практика не предлагат нищо. Тука едно врекало не се спира да плюе,ам аудиторията му свикна. Изглежда му и плащат инак си е болест.Те американските дизели са най -еко,защо няма мрънкане,хахха.. като там даже дизела по норма е 46 цетан.. и е с ниско качество сравнен с европейския,..амъ..
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    А жълтите спират Акорд, АвенсисГорепосочените два модела са най-продаваните седани в световен мащаб.
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    Много ти се иска да е фалирала...ама щом ФИАТ се държи..ВАГ излиза на печалба и 2016....чакай да фалира скоро! И естествено че Германия ще застане за ВАГ, те не са храчещи *** като нас, които един протес не можем да направим....търпим си помията...
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    дошо престани с твоите простотииако всички други марки не правят дизели, ако всички камиони, автобуси, кораби и самолети не изхвърлят канцерогенни замърсители да храчиш по VW ама твоето не е тролене, а не знам как се нарича дори
fallback
Последни