fallback

Суперлуксозният Lexus LS дебютира в Детройт

Японската лимузина има 415 к.с. и заобикаля пешеходците сама - трябва ли германците да се притесняват?

Lexus използва автосалона в Детройт, за да представи петото поколение на своя луксозен седан LS. Моделът е базиран на платформата GA-L, която се използва и от спортното купе – LC 500. Най-общо казано, новият LS e суперлуксозна лимузина, натъпкана с технологии, която е по-ниска, по-лека, има по-широка следа, както и по-нисък център на тежестта от своя предшественик.Във визуално отношение моделът е носител на актуалния дизайнерски език на марката и има огромна предна решетка, елегантен профил и по-динамично излъчване от всякога. Стандартно купето стъпва върху 19-инчови джанти, но срещу доплащане от Lexus предлагат по-големи 20-инчови колела със специално покритие, което добавя блясък. Нещо повече, опционалните джанти имат кухи спици, за да се намали шумът, генериран от гумите по време на движение.Японците са взели безпрецедентни мерки за обезшумяване на интериора, за да увеличат комфорта на неговите обитатели. На първо място инженерите на компанията са настроили изпускателната система така, че да звучи „авторитарно“, но не натрапчиво. Последвало е инсталиране на система за елиминиране на периферния шум, която автоматично засича нежеланите звуци и ги заглушава. Това се случва с помощта на високоговорителите, които започват да излъчват тонове, които човешкото ухо не може да улови.Освен че създава високи нива на комфорт, обезшуменото до фанатизъм купе позволява на аудио системата да се разгърне в пълния си блясък, за да осигури перфектния звук. От Lexus са използвали премиум мултимедийна система за новия си модел, която би трябвало да задоволи изискванията и на най-претенциозните меломани. Тя има функция за 3D озвучаване и е дело на специалистите в областта Mark Levinson. Високоговорителите са буквално навсякъде, включително в тавана, а системата разпознава както жестове, така и ръкописни символи през специален панел и 12.3-инчов сензорен дисплей. Централният head-up дисплей пък е цветен.Колкото до набора от системи за безопасност,  от Lexus оповестиха, че освен всичко, което вече сме виждали в луксозния клас, новият LS ще се предлага с технология за засичане на хора пред автомобила. В случай на неизбежен удар, технологията ще активира предупредителна лампа на таблото, след което колата автоматично ще намали и ще заобиколи пешеходеца, запазвайки лентата си на движение.Под капака е монтиран чисто нов 3.5-литров V6 двигател с два турбокомпресора, който генерира мощност от 415 к.с. и 600 Нм, отбелязвайки значителен напредък спрямо V8 мотора на предишното поколение Lexus LS. Двигателят е комбиниран с 10-степенен автоматик, настроен да осигурява „мигновено ускорение и постоянно разгръщане на въртящия момент до червената зона на оборотомера.“Новият Lexus LS ускорява до 100 км/ч за 4.6 секунди.Японската компания обяви, че ще започне да приема поръчки за модела в края на тази година, което означава, че цените ще станат ясни в идните месеци. Снимки: Lexus
Тагове: lexus ls
fallback
  • #25
    Анонимен ( преди 7 години )
    Типично по японски. Красив, динамичен и естетичен автомобил. И много важното - най-технологичен. Има какво да разглобяват германчетата,за да копират.
  • #24
    Анонимен ( преди 7 години )
    виждаш тоест влизаш.
  • #23
    Анонимен ( преди 7 години )
    То се вижда ти в кои статии виждаш за да критикуваш най-добрите автомобили в света- японските!Както каза - по дърво без плодове никой не хвърля. Точно с най-доброто всеки се мери и то идва от Япония.
  • #22
    Анонимен ( преди 7 години )
    Типично по японски. Грозен, скучен и чалгаджийски автомобил.
  • #21
    хахаха ( преди 7 години )
    И пак Немските автомобили са най коментирани и замесени във статии за други автомобили.По дърво без плодове никой не хвърля камъни.Със най доброто всеки се мери а то идва от Германия.Гроздето горчиво ли е.Не сте карали немско ама го плюете,не сте карали този но го хвалите,тих бил,по вълните все едно се носиш и др.Злобейте дребосъци,радвате ме.
  • #20
    Booker ( преди 7 години )
    Стен,на лепила,наркотици сте тези с беемветата,голфовете.Не съм един от вас.Не падам толкова ниско
  • #19
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това е най-красивата луксозна лимузина на пазара в момента.И съм убеден най-безшумната и комфортната.Интересен ще е хибридния вариант,както и този на водород.Не просто интересни,а и уникални, това са технологии за висшия клас,а не някакви имитации.Вече сме 21 век.
  • #18
    Стен ( преди 7 години )
    Booker,на лепило ли си или на нещо по-сериозно?
  • #17
    Triforce ( преди 7 години )
    Много добре изглежда! Забелязвам, че новите автомобили взеха да ги правят широки и ниски, както бяха лимузините през 90-те години! Не е само Лексъс, ами и новото БМВ 7, като сега очакваме и Ауди А8. еС класата е леко раздута, но и тя е добре! В крайна сметка лимузината си е лимузина.Но тука имаме една екстра, която я няма конглокенцията!!Тези тонове на говорителите за страничните шумове ги има в самолетите. Целта е да се неутрализира излишният шум.Но трябва да покарам един такъв, да чуя!
  • #16
    Анонимен ( преди 7 години )
    E46 IQ-то ти е по-ниско от температурата в стаята!
fallback
Последни