fallback

Суперлуксозният Lexus LS дебютира в Детройт

Японската лимузина има 415 к.с. и заобикаля пешеходците сама - трябва ли германците да се притесняват?

Lexus използва автосалона в Детройт, за да представи петото поколение на своя луксозен седан LS. Моделът е базиран на платформата GA-L, която се използва и от спортното купе – LC 500. Най-общо казано, новият LS e суперлуксозна лимузина, натъпкана с технологии, която е по-ниска, по-лека, има по-широка следа, както и по-нисък център на тежестта от своя предшественик.Във визуално отношение моделът е носител на актуалния дизайнерски език на марката и има огромна предна решетка, елегантен профил и по-динамично излъчване от всякога. Стандартно купето стъпва върху 19-инчови джанти, но срещу доплащане от Lexus предлагат по-големи 20-инчови колела със специално покритие, което добавя блясък. Нещо повече, опционалните джанти имат кухи спици, за да се намали шумът, генериран от гумите по време на движение.Японците са взели безпрецедентни мерки за обезшумяване на интериора, за да увеличат комфорта на неговите обитатели. На първо място инженерите на компанията са настроили изпускателната система така, че да звучи „авторитарно“, но не натрапчиво. Последвало е инсталиране на система за елиминиране на периферния шум, която автоматично засича нежеланите звуци и ги заглушава. Това се случва с помощта на високоговорителите, които започват да излъчват тонове, които човешкото ухо не може да улови.Освен че създава високи нива на комфорт, обезшуменото до фанатизъм купе позволява на аудио системата да се разгърне в пълния си блясък, за да осигури перфектния звук. От Lexus са използвали премиум мултимедийна система за новия си модел, която би трябвало да задоволи изискванията и на най-претенциозните меломани. Тя има функция за 3D озвучаване и е дело на специалистите в областта Mark Levinson. Високоговорителите са буквално навсякъде, включително в тавана, а системата разпознава както жестове, така и ръкописни символи през специален панел и 12.3-инчов сензорен дисплей. Централният head-up дисплей пък е цветен.Колкото до набора от системи за безопасност,  от Lexus оповестиха, че освен всичко, което вече сме виждали в луксозния клас, новият LS ще се предлага с технология за засичане на хора пред автомобила. В случай на неизбежен удар, технологията ще активира предупредителна лампа на таблото, след което колата автоматично ще намали и ще заобиколи пешеходеца, запазвайки лентата си на движение.Под капака е монтиран чисто нов 3.5-литров V6 двигател с два турбокомпресора, който генерира мощност от 415 к.с. и 600 Нм, отбелязвайки значителен напредък спрямо V8 мотора на предишното поколение Lexus LS. Двигателят е комбиниран с 10-степенен автоматик, настроен да осигурява „мигновено ускорение и постоянно разгръщане на въртящия момент до червената зона на оборотомера.“Новият Lexus LS ускорява до 100 км/ч за 4.6 секунди.Японската компания обяви, че ще започне да приема поръчки за модела в края на тази година, което означава, че цените ще станат ясни в идните месеци. Снимки: Lexus
Тагове: lexus ls
fallback
  • #55
    в заключение ( преди 7 години )
    караш тойота, а плащаш като за лексус - на това му се вика оризарски "премиум"!
  • #54
    Текезесара ( преди 7 години )
    И да добавя - това е най-красивата сенокосачка на пазара!Хем си върви, хем си коси с онуй дето е вместо предна решетка. Укаримасу ка?
  • #53
    doc ( преди 7 години )
    На всеки ,който види тази кола ще му паднат първо пломбите,после ченето и ще му "изтръпнат" лицевите мускули докато не изпие 500 мг магнезий!
  • #52
    До v-1 ( преди 7 години )
    То и на мен тъч пада на Тошибата е като този на Асуса ми, ама не съм сигурен кой от кого е копирал. Сигурно ти можеш да кажеш?
  • #51
    v-1 ( преди 7 години )
    Ами в интериора им амного копи/пейст от С-клас, то е очевадно. Конзолата между седалките с този тъч пад е почти едно към едно. Иначе колата изглежда много добре, факт ама на черното не може дасе каже бяло ;)И преди да почнете да се плюнчите, когато са съдзали тази марка съмите японци си казват, че я правят да се конглокират с немските премиуми (в частност МЕрц).
  • #50
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Ръцко, ти пък какво ли разбираш от премиуми? Тоя баварски кош с който се хвалиш е със супер-дупер премиум окачване тип макферсон - също като на Шкода Фаворит или Фолцваген Поло. Това че си бaлък и хитрите шваби ти взимат много пари за бюджетен продукт съвсем не означава че продукта е премиум.
  • #49
    bmw435i ( преди 7 години )
    Kakto cial sviat znae iaponski premium niama nikoga ne e imalo i niama da ima dokato sviat svetuva.FACT
  • #48
    Цугцванг ( преди 7 години )
    Аристократите избират японски премиум автомобили. Немските имитации на премиум са за първенютата. И това е съвсем логично - когато японците са развивали изящни изкуства и технологична стомана за катана, немците още са рупали зелки, защото още не а били изобретили вурстовете. Ха-ха!
  • #47
    Nev ( преди 7 години )
    Да ме извиняват феновете на германските премиуми, колкото и да с по- по- най- според вас, всички отстъпват по изящество на линиите на този Лексус, другите качества не ги коментирам! Да не говорим, че купето LC500 е толкова красиво, елегантно и отличаващо се с дизайна си, че всички германски купета в момента изглеждат като остарели бракми сравнени с този Лекс! Единственно И8 донякъде се доближава...
  • #46
    Анонимен ( преди 7 години )
    "Централната конзола в голяма степен copy/paste от S-klasse." Ето още един *** се изказа! Абе льольо, ти централната конзола на Еската виждал ли си я въобще? Къде сравняваш тези изящни лини на Лексуса, с трите телевизора и петте духалки и не знам колко копчерлъка на Мерца, сляп ли си?
fallback
Последни