fallback

Суперлуксозният Lexus LS дебютира в Детройт

Японската лимузина има 415 к.с. и заобикаля пешеходците сама - трябва ли германците да се притесняват?

Lexus използва автосалона в Детройт, за да представи петото поколение на своя луксозен седан LS. Моделът е базиран на платформата GA-L, която се използва и от спортното купе – LC 500. Най-общо казано, новият LS e суперлуксозна лимузина, натъпкана с технологии, която е по-ниска, по-лека, има по-широка следа, както и по-нисък център на тежестта от своя предшественик.Във визуално отношение моделът е носител на актуалния дизайнерски език на марката и има огромна предна решетка, елегантен профил и по-динамично излъчване от всякога. Стандартно купето стъпва върху 19-инчови джанти, но срещу доплащане от Lexus предлагат по-големи 20-инчови колела със специално покритие, което добавя блясък. Нещо повече, опционалните джанти имат кухи спици, за да се намали шумът, генериран от гумите по време на движение.Японците са взели безпрецедентни мерки за обезшумяване на интериора, за да увеличат комфорта на неговите обитатели. На първо място инженерите на компанията са настроили изпускателната система така, че да звучи „авторитарно“, но не натрапчиво. Последвало е инсталиране на система за елиминиране на периферния шум, която автоматично засича нежеланите звуци и ги заглушава. Това се случва с помощта на високоговорителите, които започват да излъчват тонове, които човешкото ухо не може да улови.Освен че създава високи нива на комфорт, обезшуменото до фанатизъм купе позволява на аудио системата да се разгърне в пълния си блясък, за да осигури перфектния звук. От Lexus са използвали премиум мултимедийна система за новия си модел, която би трябвало да задоволи изискванията и на най-претенциозните меломани. Тя има функция за 3D озвучаване и е дело на специалистите в областта Mark Levinson. Високоговорителите са буквално навсякъде, включително в тавана, а системата разпознава както жестове, така и ръкописни символи през специален панел и 12.3-инчов сензорен дисплей. Централният head-up дисплей пък е цветен.Колкото до набора от системи за безопасност,  от Lexus оповестиха, че освен всичко, което вече сме виждали в луксозния клас, новият LS ще се предлага с технология за засичане на хора пред автомобила. В случай на неизбежен удар, технологията ще активира предупредителна лампа на таблото, след което колата автоматично ще намали и ще заобиколи пешеходеца, запазвайки лентата си на движение.Под капака е монтиран чисто нов 3.5-литров V6 двигател с два турбокомпресора, който генерира мощност от 415 к.с. и 600 Нм, отбелязвайки значителен напредък спрямо V8 мотора на предишното поколение Lexus LS. Двигателят е комбиниран с 10-степенен автоматик, настроен да осигурява „мигновено ускорение и постоянно разгръщане на въртящия момент до червената зона на оборотомера.“Новият Lexus LS ускорява до 100 км/ч за 4.6 секунди.Японската компания обяви, че ще започне да приема поръчки за модела в края на тази година, което означава, че цените ще станат ясни в идните месеци. Снимки: Lexus
Тагове: lexus ls
fallback
  • #45
    Анонимен ( преди 7 години )
    Страничната линия бива - малко да панамера мяза. Централната конзола в голяма степен copy/paste от S-klasse.Добре, че няма снимка във фас, че щеше да се развали впечатлението с малоумната решетка и фарове.
  • #44
    Кондю ( преди 7 години )
    Недостижимо Японско качество за немските нещастни дърводелци.
  • #43
    bmw435i ( преди 7 години )
    Tai kato imam jelezni principi i za da spazia tradiciata ot tozi moment Nika mi se promenia na bmw435i,tai kato vinagi se podpisvam edinstveno spriamo kolite koito pritejavam na mamenta.Sled nikovete GTI,RRE,RRES3 i RRE435i,doide vremeto na bmw435i i taka dokato ne kupia sledva6tata perla v kolekciata
  • #42
    Хъ... ( преди 7 години )
    Вземи да си отвориш очичките та да забележиш убийствените разлики,махни тези капаци не бъди робот...
  • #41
    обективно ( преди 7 години )
    каквото и да си приказвате тази кола тук може да е премиум но това не означава че е от ранга на Мерцедес БМВ и т.н. и все пак откъм интериор са доста напреднали,вече не изглежда като пластмасова играчка от компютърна игра.Остава им немалко работа по екстериора ОБАЧЕ...
  • #40
    До Хъ ( преди 7 години )
    "Ми вземи да се поинтересуваш има видеа описания вече,какво ми задаваш въпрос все едно съм дилър на БМВ??" Ами тично защото съм гледал няколко презентации на новата 7-*** серия и сравнен с няколкото клипа за този Лексус в нета, не виждам някакво убийствено превъзходство на бавареца, както се мъчите да ни убедите! Така че ти ако може да посочиш няколко факта, а не само да повтаряте мантрата, че от немски премиум по-убао ня'ало, би било чудесно!
  • #39
    v-1 ( преди 7 години )
    Тук пак са се събрали семкаджийте :))))Само на тираджията мнението е смислено, всичко друго е плява от семкаджий пред блока...
  • #38
    Мда ( преди 7 години )
    Mожеш да се поинтересуваш и от 5-та серия , тогава ще си зададеш въпроса може ли да е премиум този Шляклус.Да те е.а ...
  • #37
    или?? ( преди 7 години )
    Ми вземи да се поинтересуваш има видеа описания вече,какво ми задаваш въпрос все едно съм дилър на БМВ??
  • #36
    До Хъ ( преди 7 години )
    И какво толкова има премим 7-та на БМВ, което този лексус го няма?
fallback
Последни