IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Следващият Civic Type R се размина със CVT трансмисията

Мощността на новия хот хеч на Honda ще е поне 320 конски сили

Следващият Civic Type R се размина със CVT трансмисията

Следващото поколение на хот хеча Honda Civic Type R ще се предлага единствено с 6-степенна механична трансмисия. Това обяви говорител на компанията пред Automotive News, а повод за бързата реакция на японците станаха слуховете от миналата седмица, че спортният модел може да бъде оборудван с безстепенна CVT трансмисия.

Следващият Civic Type R се размина със CVT трансмисията

CVT трансмисиите все още не могат да се наложат успешно на световния пазар, а привържениците на спортните модели и мощните автомобили ги отричат, основно заради по-мудната им реакция.

Като изключим потвърждението, че Type R ще се размине със CVT трансмисията, компанията не дава кой знае колко информация за следващата генерация на модела. Предполага се, че тя ще получи еволюция на актуалния 2-литров 4-цилиндров бензинов двигател с турбо, но мощността му ще бъде поне 320 конски сили.

Също така е почти сигурно, че Type R ще остане само с предно предаване, което ще го направи интересна алтернатива на Golf R и Focus RS, чиито създатели се ориентираха към задвижването 4х4.

Новият Civic Type R би трябвало да бъде представен на някое от предстоящите големи автомобилни изложения – може би още в Женева, а продажбите му са стартират преди края на 2017 година. Компанията показа концепт, предшестващ серийния Type R в Париж, и автомобилът се превърна в една от звездите на шоуто.

0 от 500
  • #4
    9 rate up comment 23 rate down comment
    ха-ха ( преди 2 години )
    Новата сенокосачка само с ръчни!Пак ще и набива канчето Голф-а където я набара.Като сега!И говорим за по-слабия Голф,Клубспорт, а не за върховата Р-ка. Но от Тойотите наистина са по-добри
  • #3
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    CVT-то като замисъл е много хубаво нещо, но това което се предлага на пазара още на хартия изостава сериозно от ръчки и автомати с 2 съединителя. Спрямо класическите автомати е адекватно, но пак не може да ги измести макар да трябва да е по-евтино по-просто и по-здраво
  • #2
    13 rate up comment 4 rate down comment
    ss ( преди 2 години )
    карах 310 коня версията на предно, и няма такъв кеф, е да волана при рязко ускорение дърпа на една страна, но е поносимо, колата е много добра
  • #1
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 години )
    За ЦВТ-то ок може и да са прави,но оправданието за по-мудна реакция не е вярно.Реакцията си е като на всеки друг автоматик и не виждам от какво може да се забави.Ускорението е линейно и нямаш никакво забавяне в никой момент при превключване.Можеше да сложат автоматик,като опция.За мен е страно защо не предлагат 4х4 като опция.320к.с. на предно според мен е малко глупаво и никога не бих си взел.До 250 к.с. на предно е ок,но над 250 се обесмисля да ги имаш.Много коне а малък кеф се получава.