Само 44 500 евро ще ви струва, ако се възползвате от услугите на втория, 3,6-литров, бензинов двигател със задно задвижване, с мощност от 229 kW/311 к.с. Срещу още 2 600 евро ще се сдобиете и със задвижване на четирите колела. За 2009 г. беше оповестена появата на дизелов двигател с 184 kW/250 к.с.
Що се отнася до неговите качества и поведение на пътя, Cadillac CTS не бива да се притеснява от европейската си конкуренция. При направените досега проби 3,6-литровият бензинов двигател беше достатъчно тих и в комбинация с 6-степенната си автоматична, скоростна кутия остави прекрасни впечатления. Мощността на двигателя е добра и в това отношение тежкият 1,8 тона Cadillac CTS е пригоден, както за релаксиращи излети, така и за динамични маневри на пътя. Средният разход на гориво е 12 л./100 км. при 6-степенната, механична и 11,1 л./100 км. при автоматичната скоростна кутия.
Пространственото оформление във вътрешността на лимузината можеше да бъде и по-добро. Водачът и неговият придружител си седят горе-долу удобно на малко късите, спортни седалки, но височината в задната част на купето е по-скоро недостатъчна, което ще създаде някои неудобства на по-високите. Багажното отделение с обем от 373 л. също не може да бъде наречено голямо, но тук на помощ се притича много доброто, вътрешно обзавеждане на автомобила.
Шестте въздушни възглавници, ESP-то, помощната навигационна система при паркиране, електронният контрол на налягането в гумите, ксеноновите фарове са само част от екстрите. В допълнение Cadillac CTS разполага също така с електрoнно отваряне и затваряне на прозорците, климатик, темпомат, звукова уредба „Bose“ с осем колонки, CD-player с място за шест компакт диска и MP3-player, както и 18-цолови леки, метални колела.
Интериорът на автомобила е безупречен. Използваните материали също: кожа в светли, пастелени тонове и хром. Всичко това, заедно с дискретното осветление, създава приятно чувство у возещите се.