fallback

Ето я и официално новата Insignia

Флагманът на Opel идва с нова система 4х4 и 8-степенен автоматик

Тагове: opel insignia
fallback
  • #15
    до: Все пак е Опел . ( преди 7 години )
    Я сподели каква шитня е Айсин, че нещо не разбирам. Сменил съм много коли и повечето са били с Айсин и мога смело да твърдя, че това са най-здравите трансмисии, които съм карал.А колкото до Опела отвън определено са се изложили и е крачка назад спрямо сегашния модел. Вътре обаче за сметка на това са оправили нещата и е доста по-добре. Не зная само кога ще направят кола отвън и отвътре да е добре.
  • #14
    Анонимен ( преди 7 години )
    Никъде не видях да пише двоен съединител, също 8степенния е по-вероятно да е класически ZF, тази марка не вгражда кутии с двоен съединител, не защото е чудо неземно, а защото самата технология дава бъгове, без значение кой производител я ползва.ОПЦ също не вярвам да има още - винаги излизат по-късно, обаче съм сигурен че ще е на ниво.
  • #13
    Все пак е Опел ... ( преди 7 години )
    ОРС досега имаше здрава , но тежка конструкция, як турбо-шестак с възможности над 400к.с., но скоростна кутия - шитня от Айсин и т.н.Сега вече ще е по-лек, 8ст. автомат с 2 съединителя и за "компенсация" вероятно 2литра турбо мотор с 4 цил....
  • #12
    ОРС ( преди 7 години )
    Дано в истинската ОРС-версия да заприлича поне малко повече на Монца, че тук е малко като де е Ямбол а де е Стамбул...И дано, дано счетоводителите от ГъМъ не вземат връх при моторизацията на ОРС и да стане като пасатора - некво супер избушено 4-цилиндрово моторче, па ако ще и 300коня да е ...
  • #11
    Йори ( преди 7 години )
    Жалко! За мен тази визия е тотална крачка назад от характера и присъствието, което има сегашния модел. За него хората се вглеждаха и се питаха "Това наистина ли е Опел? Браво!", а тази от снимката е тотално безлична. Все едно гледам някакъв безвкусен микс от Ауди, Мазда и малко Рено отзад. Язък!
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    Този Опел е с 20ки джанти - малко скъпичко?http://automedia.investor.bg/resize_image/2000/2000/images/assets/2016-12/2016-12_A9w1dd565uoeSeksnG8r.jpg
  • #9
    дон Шопеску ( преди 7 години )
    На фона на еднообразието идващо от АУДИ, БМВ и Мерцедес новите Джулия, Инсиния и дори Талисман-а са глътка свеж въздух в дизайна.
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    отвън е бозава замазана с много заемки от мазда !вътре е в пъти по добре от предишната претрупана с бутони и гадна пластмаса конзоладано са оправили и шумоизолацияата особено на страничните прозорци от които над 130 направо бучеше ....като цяло ако си оправят цените могата да се конКУРират с форд - но само толкова !
  • #7
    дон Шопеску ( преди 7 години )
    Направо ме изненадаха. Браво, супер си изглежда.
  • #6
    Enzo ( преди 7 години )
    От чисто дизайнерска гледна точка, дизайнът на екстериора е несравним с този на първата генерация. На фона на автомобилите, в чиито клас беше, първата генерация на Инсигния изпъкваше много повече, отколкото новата ще изпъква на фона на новите модели на останалите производители. В този смисъл, новият дизайн не е сполучлив. Интериорът за сметка на това, е по-добър от този на старата кола. Дано качеството на използваните материали също да е по-високо, че в предишната евтинееха. Ширпотреба, however.
fallback
Последни