fallback

Ето я и официално новата Insignia

Флагманът на Opel идва с нова система 4х4 и 8-степенен автоматик

Тагове: opel insignia
fallback
  • #25
    Друг анонимен ( преди 7 години )
    и сега същите счетоводни "главочи" 100% ще забият в ОРС-то някой 2-литра мотор с 4 цилиндъра и ще ни проглушат ушите, че е супер, хипер икономичен, че е битурбо, че е динамичен и т.н.а после ще го сложат леко дефорсиран и на астрата, както е при VW пасата и голф R ...накрая язък за 5-метровата лимузина!
  • #24
    ОРС до анонимния ( преди 7 години )
    Не са "гаражни раздувки", както и ти не си в темата...V6 на Holden, "пипнат" от ОРС тръгва базово на 325к.с. и 435НМ, след това има пакети от Irmsher ("придворният" тунер на Опел), от Dimension tuning и т.н. които предлагат:-stage 1 - 355к.с. и 450НМ;-stage 2 - 380к.с. и 510Нм и- stage 3 - 410 к.с., 550НМ.Да ама главочите от счетоводния отдел на ГъМъ за "икономия" са решили да сложат шитнята на Айсин - оная същата за дизелите и от там са проблемите!Иначе мотор, окачване и спирачки са ОК на тези мощности. Проблемна е само кутията и като динамика и като здравина. Впрочем в Германия Инсиния ОРС като нова струва с около 500-1000? повече от Инфинити Q50 hybrid, 365к.с....
  • #23
    Анонимен ( преди 7 години )
    GM 8-Speed 8L90 M5U Hydra-Matic Automatic TransmissionНай-вероятно това ще е автоматика на Инсигнята.
  • #22
    Анонимен ( преди 7 години )
    "..Да прочетох го - моля намери го някъде извън Аутомедия.."Моля намери извън Аутомедия където пише че ще е ZF.
  • #21
    Анонимен ( преди 7 години )
    Производителя не прави stage 2, това го правят тунингарски фирми. Няма как да имаш 325кс. 4х4, автоматик, рекаро, брембо спирачки и т.н за под 70 000 лева и да очакваш да носи на гаражни раздувания до безсъзнание. Да ме поправи някой но за такъв пакет при другите марки цените са над 80 -100 000 лева.
  • #20
    ОРС ( преди 7 години )
    Специално 6-ст. автомат на Айсин в Инсиния ОРС е пълен ***! Освен, че значително спъва динамиката на колата (задържа на 1-ва и 2-ра прекалено) е и с доста ограничен ресурс - фабрично издържа до 450НМ при положение, че базово мотора прави 435НМ, а на stage2 минава 500НМ.Дай Боже новия автомат (който за съжаление не е от ZF) да е по-свестен...
  • #19
    Анонимен ( преди 7 години )
    Да прочетох го - моля намери го някъде извън Аутомедия.... препоръчително в чуждестранен сайт. Грешка има тук!
  • #18
    Nikolay ( преди 7 години )
    Комбито е по-елегантно за мен по-красиво
  • #17
    Анонимен ( преди 7 години )
    "..Никъде не видях да пише двоен съединител.."".. При модела ще дебютира и новата автоматична трансмисия с 8 предавки и 2 съденителя..."Сега прочете ли го?!
  • #16
    112 ( преди 7 години )
    Светлините вече не са толкова елегантни и вътре доста прилича на Астра но като цяло е добре.
fallback
Последни