fallback

BMW, Daimler, Ford,Audi и Porsche ще правят електрически станции за зареждане

Устройствата ще бъдат разположение по главните пътища на Европа

Пет от най-големите автомобилни производители - BMW, Daimler, Ford, Porsche и Audi, стартират съвместен проект, целящ изграждане на най-мощната мрежа от станции за зареждане в Европа. Предвижда се направата на устройства с мощност до 350 kW, които да бъдат разположение по главните пътни артерии на континента.Планирано е изграждането им да започне през 2017 г., като първоначално само 400 града ще разполагат с такива станции. До 2020 г. пък потребителите трябва да имат достъп до хиляди такива зареждащи пунктове, като целта е чрез бързо и ефективно зареждане да може да се изминават големи разстояния. Електрическата мрежа ще бъде базирана на технология от стандарта Combined Charging System. Инфраструктурата разширява техническите стандарти за AC и DC зареждане на електрически превозни средства към друго ниво на капацитет за бързо DC зареждане. Независимо от марката, всички автомобили, създадени да приемат мощността от 350 kW , ще могат да се презареждат от бъдещите станции. Мрежата ще бъде достъпна за всички превозни средства, отговарящи на стандара CCS.Снимка: Electrek

fallback
  • #5
    АнтиМеркел ( преди 7 години )
    Ами електричките им са с пробег 150-200км., и за това правят станции, щото са калпави и трябва често да се зареждат.
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тея пък какви електрички имат,че ще правят зарядни станции и ще си измислят стандарти за зареждане и зарядни!Май само са решили да печелят от букси за зареждане и преходници.Те друго и не могат.Не че това го могат.Пак китайците ще им го направят...Ужасно е по какъв начин за пореден път се мъчат да цедят бъдещите клиенти с некадърността си.Немска му работа стана нарицателно,както едо време викахме cиг***нcKa работа.То с тези бИжанци и анадолци 3-то поколение работата им е точно такава...
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    За пореден път се доказва, че немците дърпат автоиндустрията назад. Първо беше Помпа-дюзата. Тотално не искаха да е заменят с КР и твърдяха, че е най-доброто, но в един момент разбраха, че са бъркали. После казаха, че от дизела по-чисто и екологично няма и тотално отказваха да развиват каквото и да е друго освен дизел. И там удариха дървото. Сега, когато другите ги минаха при електричките като бърз влак малка гара те се опитват да ги спират с техни стандарти и техни измислици.Типично по немски.
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    Типично в отчаян Немски стил, куплунга за зареждане ще е в странно различна форма, която ще е само за техните модели!Отчаянието е голямо, про Дочовците !!!!!
  • #1
    Чикитита ( преди 7 години )
    Пак немски картели...Това, ако не е картел за доене на бъдещите клиенти здраве му кажи!Тесла още преди години предложи да се обединят производителите, за да създадат единна мрежа навсякъде. Японците също предлагаха. Немците обаче си правеха пас. Сега, когато видяха, че нещата с техните дизели не отиват на добре решиха и те да правят нещо. Нещо с което да направят сечено на другите вместо да се обединят в обща кауза. Меркел ще отпусне държавни пари и ще си имаме монополисти на зарядни станции.
fallback
Последни