fallback

Honda извади 600 коня от двулитров мотор

Агрегатът е предназначен за пистовата версия на суперавтомобила NSX

Компанията Honda представи своя нов състезателен автомобил, построен на базата на суперколата NSX. Купето е оборудвано с 2,0-литров бензинов двигател, развиващ 600 к.с., като то ще участва в GT-първенството на Япония в най-високия клас GT500.За състезанието супеколата NSX е била „лишена” от хибридния си силов агрегат, в който влизат 3,5-литров туин-турбо V6 двигател, електромотор и 9-степенна роботизарана скоростна кутия с 2 съединителя. Системната мощност на стандартния автомобил е 573 к.с., а максималният въртящ момент достига 640 Нм.При състезателната версия на автомобила показателите са сходни, като те са измъкнати от 2,0-литров турбомотор. Дебютът на Honda NSX-GT на пистата ще се състои в началото на 2017 г. През последните 3 години японците участваха в надпреварата с модела NSX Concept-GT, който развиваше 500 к.с.Снимки: Honda

Тагове: honda nsx
fallback
  • #30
    Анонимен ( преди 7 години )
    8-*** генерация му била Хундата, на анонимния драскач с пъпките пред монитора! Ха ха ха хаааа...5/10 000 масло! Разкрачващо се задно окачване, слби скоростни кутии, пукаща пластмаса....малиййй...
  • #29
    Анонимен ( преди 7 години )
    During the 1986 Italian Grand Prix at Monza, Gerhard Berger's BMW powered Benetton B186 recorded the highest straight line speed by a turbocharged Formula One car when he was timed at 352.22 km/h (219 mph). In fact, the top five cars through the speed trap at Monza (Berger and team mate Teo Fabi, Brabham's Derek Warwick and Riccardo Patrese, and the Arrows of Thierry Boutsen) were all powered by the BMW M12
  • #28
    Анонимен ( преди 7 години )
    Коя е най-мощната и бърза кола в Ф1, че не разбрах...http://gtspirit.com/2014/05/31/the-most-powerful-f1-car-ever/http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M12http://imgur.com/pdJeDAlМнооого м***lоумнici растат тука. Горко и тежко на тази държава, с тези в нея...
  • #27
    skandinavic ( преди 7 години )
    малко история ...Williams FW11-Honda RA166E,намирате и четете,наи бързия и мощния автомобил в историята на F1,отивате на саита на Нюрбург ринг и гледате каде се намира NSX модел 90г спямо съвремените баварци ))
  • #26
    Анонимен ( преди 7 години )
    Хондата ми е 8-*** генерация Акорд, правена е в Япония, ВИН номера започва с "J". Сглобявана е от Нашибаго НаСОЦвагенара, малко японче със сръчни ръце и бърз ум.Твоят СОЦваген е произведен от трето поколение турски айрянаджия, дето за да не му падне гаранцията през месец е по сервизите.
  • #25
    Анонимен ( преди 7 години )
    "Титли от 87 до 91 има МакЛарен"Макларън-Хонда, моето моНче! Двигателя е правен от Хонда! Само да те науча на нещо, двигателят създава движещата сила! ***!И няма марка ***! Има Хонда! *** е колата на баба ти! ***! Още не си тръгнал на училище!
  • #24
    Анонимен ( преди 7 години )
    И в Англия, кой ти асемблира Хундата бе, бай Гювгене?! Сър Джон и Лари, или Хасан Мазния, Агупта Пакистанеца, и Джафер бежанеца?!Б@#та в овchiя астрофизик!
  • #23
    fan. ( преди 7 години )
    В Турция се прави Хонда Сивик и при това само седан но не и Акорд !!! Сивик хечбек се прави в Англия за цял свят! Също и Хонда сити се сглабя в Турция ( и на други места по света) , но най-вече за местния пазар - не за износ!
  • #22
    Анонимен ( преди 7 години )
    "Koмпетенцио", Хонда Акорд НИКОГА не се е правела в Турция. Всички Акорди са Made in Japan, с изключение на 6-та генерация Акорд, която се правеше в Англия.Разбираш от коли колкото котката ми от атомна физика. Ц*ървул!
  • #21
    Анонимен ( преди 7 години )
    Хондата ти е японска, ако е модела 99-та. После си е мадйе ин Тюркийе! Мюмюне!И си прав за едно Разхода е 5/10000, масло....Смешници..
fallback
Последни