IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото EV на VW - революционно като първите Beetle и Golf

Концептът ще видим след 2 седмици в Париж

Новото EV на VW - революционно като първите Beetle и Golf

Новото EV на VW - революционно като първите Beetle и Golf
Снимка: Ройтерс

Оригиналният Beetle е повече от култов автомобил, а Golf си извоюва имиджа на еталон в сегмента. Нещо също толкова революционно подготвя германската компания Volkswagen за изложбата в Париж в края на септември. Става дума за електрически концепт, който ще представи технологиите, на които ще разчита цяла гама електрически автомобили на марката.

За въпросната технология се знае, че ще предложи пробег с едно зареждане от около 600 км. (по NEDC). Тя ще бъде внедрена в редица бъдещи модели, като най-напред ще се появи в електромобил, който ще бъде представен през 2019 година и ще излезе на пазара през 2020. Въпросният модел ще бъде голям колкото Golf, но ще предлага вътрешно пространство като при Passat.

Това ще бъде автомобил, който ще направи революция на пазара. Също като оригиналните Beetle и Golf, са заявили от Volkswagen по време на специална пресконференция, твърди Auto Express.

Въпросната електрическа система за задвижване ще бъде демонстрирана в края на месеца на борда на концепция, изградена на платформата за електрически автомобили - MEB. Освен на електрическата машина с размерите на Golf технологията ще се появи на борда на компактен кросовър, на микробус и на луксозна лимузина, която ще представлява идеологически наследник на Phaeton.

Повече подробности очаквайте в края на месеца, когато Автосалон Париж 2016 отваря врати.

0 от 500
  • #28
    1 rate up comment 1 rate down comment
    AC/DC ( преди 9 години )
    Ето това ще е! Голф с вътрешно пространство на Пасат , електричка! Реших го! А дотогава, ще си карам Пасатчето помпа - дюза, ще минавам покрай всички други от лявата им страна с газ до дупка, както си карам вече 10години, а със спестените от горивото пари ще си купя навия електрически голф. Чао завистници, отбийте се до бензиностанцията/газостанцията и сложете газ за 7,50 но нали се сещате, че не може в мола с газови уредби! А как боли като се развали клапана, който пуска газ!На бензин-20на100!
  • #27
    11 rate up comment 1 rate down comment
    до: Кокошо ( преди 9 години )
    Да не си снесъл нещо, че така силно куткудякаш? С пилешкият си мозък не успяваш да направиш разлика между паника и подигравки. Вярно е, че и двете думи започват с "П", но не са едно и също. Любимата ти селска фирмичка от много години насам, отнася всички подигравки. Хората разбиращиот автомобили им се подиграваме, както тя на вас феновете ви се подиграва. Кофти е да ти се ппдиграват, а ти да не го разбираш. Такива са ви интелектуалните възможности. Ако бяха повече нямаше да сте им фенове.
  • #26
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    ре ре ре реее не знам колко струват виртуалните ти коли но се вижда че ти нищо не струваш.с тази шльокавица имаш дори отрицателна стойност.
  • #25
    19 rate up comment 2 rate down comment
    младен ( преди 9 години )
    WV = ще, ще, ще....някога ще, ще ше.....ние ще, ще, ще....някога
  • #24
    4 rate up comment 17 rate down comment
    RRE435i ( преди 9 години )
    Ta moia 4 godi6en Evoque sega struva kolkoto 20 va6i coroli.BMW to vob6te niama da go namesvam 4e tam stavat stra6ni smetkite
  • #23
    3 rate up comment 14 rate down comment
    RRE435i ( преди 9 години )
    Boje sednal sam da sporia za koli s hora koito karat toyoti na 20 godini.A moita nai-stara kola e 2012 godina.Za kakvo govorim vob6te.Niamame dopirni to4ki
  • #22
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Кодошо ( преди 9 години )
    Брях каква паника сред дошовските оризаре! Че зер ако ГЕРМАНИЯ се насочи сериозно към електрокарите на всичкото кравар и оризар му измре бизнеса! Ха ха ха!
  • #21
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    В Германия продават на голфаджиите понятието "премиум",но това е германската ширпотреба с дизели от шкода фабия или дачия логан,това не е премиум.И преди,и сега японците са водещи в автоиндустрията.И сега да сравниме една Корола от 90-те години работи най-безшумно и без вибрации,леки скорости,пъргава,приятна за каране кола.Ако я сравня с парахода Пасат от 90-те наистина е гавра-Пасата тромав,по-шумен,по-тежко се управлява,веднага правя аналогия с руски автомобил,и руските са тежки,неповратливи.
  • #20
    17 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 години )
    И в момента най-добрите ел.коли се правят от японци и американци. И в момента най-добрите премиум автомобили се правят от японци и американци - при премиум говорим за лукс,технологии. Товая предлагат американските премиуми,великия Лексус,Аглока,Инфинити и английските марки.Премиум от Германия е много спорно понятие- Когато продават 60 % "премиуми" с тракащи дизелови двигатели това не е премиум.Когато нямат технологиите на Лексус пак не са премиуми.
  • #19
    19 rate up comment 1 rate down comment
    thebrainless ( преди 9 години )
    Тесла до 2020 планират още 3 модела. А едва ли някой се съмнява, че 600 км. ще е по-скоро среден резултат за повечето електромобили. Да не говорим, какво ноухау ще са натрупали други производители, през периода в който VW плашат какво ще изкарат след Х години. Спомням си с Ауди Етрон плашеха още от 2010/12, нещо такова...