fallback
Коментари ( 20 )
Напиши коментар
-
#20
анонимката, ти за ерата ПАДЖЕРО 4увал ли си!? кога японците пе4елеха дакар, немците на знаеха СУВ ли се пише или ВУС, имаха оба4е модел ШАРАН...и пак повтарям - да живее платформената ера...словете новия тиган, сеат атека и това горе едно до друго...
-
#19
Хайде сети се как го определихме? Ти как ще го определиш? Нужно ли е да е излязаъл, за да го знаеш! Не е нужно да си много умен, за да се сетиш, че Шкода е бюджетна марка на ФВ и която ползва техниката на компанията майка. Компанията майка няма СУВ, който да не е паркетник и който да не е по-скоро ван. Та от всичкото това какво следва? Напъни мозъчните клетки и може да се сетиш! Гледам и доста добре боравиш с процентите. На базата на какви изчисления достигна до тях? Статистика или нещо друго?
-
#18
Изобщо не съм съгласен с теб. Има наистина паркетници и ванове, като тази Шкода, както има и доста корави машини за лек офроуд. Карал ли си Сузуки Витара? Покарай извън пътя и ще разбереш за какво ти говоря! А Форестър карал ли си? Там пък лудницата е пълна. Много корава машина, която ще засрами всички други аналози в този клас и особено европейските с кашкавалено окачване и характеристики на ван.А за тежък офроуд машините естествено са други, но и цените са съвсем различни.Те са друг клас.
-
#17
стига се дракахте...СУВ=новото име на вановете!за другите има модели на едни други марки с понижаващи предавки и т.н.за мен добра справка дали става за офроуд е дали са го пускали в ДАКАР...макар там машинките само емблемите им да са СТОК...тук просто оформят Ван4ето като СУВ, щот да внушава проходимост...страли4ната линия ми е дежа ву от новия тиган и сеат атека...да живее платформената ера!!!
-
#16
Нали това ти се обяснява по-долу, че това е по-скоро ВАН отколкото СУВ с това 4х2, т.е. мебел на колела, както ти каза. За каква практичност говориш при този ВАН опс кросовър? Кой без деца би си го взел? Нали точно това му е предназначението. Ако си без деца Йети е варианта. А за цените нещо много си се объркал. Я ги погледни пак и виж кое е по-скъпо и кое е по-евтино! Явно умишлено заблуждаваш, за да докажеш тезата си, която изобщо не е вярна.
-
#15
Вановете имат имидж на шкафове на колела за семейни хора с многобройни хленчещи деца. Факт е, че повечето собственици на ванове ги ползват точно като мебел на колела. Много купувачи търсят практичност но нямат деца и не искат да карат семейни сандъци. За тях са тези големи кросовъри. Друг момент е цената. Добре зареден ван е $40к и нагоре+ДДС. Кросовър с размера на тази Шкода е значително по-евтин. При употребяваните разликата е дори по-значителна в полза на кросовъра.
-
#14
Аз на свой ред да попитам специалистите за какво им били 4х4. Добре де, като не ти трябва 4х4, защо си купуваш СУВ? Питам сериозно. Не е ли по-добре да си купиш ВАН или БУС с още по-голям багажник. Да не говорим, че няма СУВ, който да вози така добре и да има комфорта на ВАН/БУС. Значи ВАГ се мъчат да пробутат нещо, което е ни рак ни риба, а глупавите фенове ахкат и охкат от кеф, че им го слагат без смазка. Типично по ВАГенски едно голямо нищо.А и цените им са доста над нормалните за тази ниша
-
#13
На мен дизайна ми харесва. Относно предното- колеги, това е голям кросовър а не офроудър. Този тип автомобили се купуват заради размера и функционалността им. Говори се, че ще пускат Шкода в Щатите заради ниските продажби след Дизелгейт. Кодиак ще има успех.
-
#12
Общо взето добър СУВ: + огромен багажник; + множество практични детайли; + добро качество и визия.- сравнително слаби мотори;- само с предно обезмисля СУВ;- семпли материали в интериора (поне от показаното).С 2 думи - решаваща е цената!
-
#11
Значи тука си пише, че може и с предно, може и с 4Х4. Което е напълно резонно. Ако живееш в Малта никога няма да ти потрябва 4Х4, но пък ще си задължително с климатик. Ако живееш в Норвегия, никога няма да ти потрябва климатик, но пък задължително ще трябва да си с 4Х4. Хората предлагат, клиентите избират. Защо да плати повече пари за 4Х4, като не ходи из нивите и живее в стана в която не вали сняг. Въпреки, че за мен 4Х4 е по-стабилно и на сух и мокър път и е за предпочитане пред задно и предно
1 - 10 от 20
първа < 1 2 > последна