fallback

Ето го първият SUV на Skoda

Kodiaq без камуфлаж

Вече няколко пъти в интернет се появяваха снимки на добре замаскирани тестови прототипи на първия SUV на Skoda. Е, чакането свърши, тъй като Аutoforum разкри кадри на модела в пълния му блясък.Чешкото издание се е сдобило с официалните снимки по време на закрита презентация на модела. Кадрите разкриват единствено дизайна на екстериора на Skoda Kodiaq, но пък са многобройни и дават възможност да разгледаме всъдехода от всички страни. Обикновено производителите показват футуристични концепции, които след това превръщат в съвсем стандартни серийни коли. Случаят с Kodiaq обаче съвсем не е такъв. Дизайнът на серийната версия е почти идентичен с този на концепцията VisionS от салона в Женева, с която чехите загатнаха своя модел. Сходно бе положението и с концепцията VisionC, представяща новото поколение Superb.Допълнителни подробности за Skoda Kodiaq не са налични, но вече бе съобщено, че моделът ще бъде един от просторните в сегмента. Той е изграден на шасито MQB, използвано за VW Tiguan и Seat Ateca.  Дължината на Kodiaq достига 4697 мм, широчината - 1882 мм, а междуосието се простира на 2791 мм.Моделът ще бъде наличен във версии с 5 и 7 места. При първата багажният обем ще бъде 720 литра, като при сгъването на задните седалките ще нараства до внушителните 2165 литра. Модификацията със 7 места ще разполага с 270 литра, но при сгъването на третия ред седалки той ще достига 630 л.Skoda Kodiaq ще се предлага с избор от 3 бензинови и 2 дизелови мотора. Бензиновите са 1.4 TSI във версии със 125 и 150 к.с., както и новия 2.0 TSI, който развива 180 к.с. Дизеловият мотор е 2.0 TDI, като ще бъде достъпен със 150 и 190 к.с.Моделът ще разполага със задвижване към предните или към четирите колела, а изборът от трансмисии ще бъде между механична и автоматична DSG.За кросовъра ще се предлага система за динамичен контрол на шасито (Dynamic Chassis Control), която позволява в зависимост от условията на пътя да се настройват окачването, чувствителността на педала, алгоритъма на работа на DSG-трансмисията и системите за безопасност.Водачът ще може да разчита на асистенти за сигурност като камера за кръгово наблюдение, асистент за теглене на буксир, който автоматично управлява маневрирането, система за помощ при паркиране с възможност за автоматично спиране при откриване на препятствие, система за предупреждение при опасност от челен сблъсък, система за следене на лента на движение, на пътните знаци и на разстоянието до движещия се отпред автомобил.Информационно-развлекателната система на Skoda Kodiaq ще може да се свързва с устройства, работещи с Apple iOS и Android. Топ версиите на модела ще разполагат с точка за достъп Wi-Fi и модул 4G/LTE, който с помощта на онлайн-сервиза на Skoda ще може да проверява настройките на автомобила от разстояние.Премиерата на Kodiaq е насрочена за 1 септември в Берлин. След това моделът ще бъде демонстриран на автосалона в Париж, а продажбите му ще бъдат факт в началото на 2017 г.  

Тагове: skoda kodiaq
fallback
  • #10
    Striker ( преди 7 години )
    Интересно дали ще наследи всички дефекти на Гоуфо? :)))
  • #9
    Дам ( преди 7 години )
    Новото "Ауди"!
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това е новият хит от ВАГ. Само изчакайте и гледайте.
  • #7
    до LEX ( преди 7 години )
    Няма смисъл да им обясняваш - те са с промити тикви и вярват само на брошури на ВАГ.Аз шкоди съм карал и съм потресен от ниското качество на материалите в тях, а дефектите на ВАГ са и при тях. От там насетне всеки сам си решава за какво да си дава парите - аз лично предпочитам да ги давам за почивки и т.н., а не за резервни части и ремонти, с които да пълня джоба на някой натурализиран турчин в далечна немска провинция.
  • #6
    LEX ( преди 7 години )
    Те от време на време сами си падат от този връх... Не е нужно някой да си прави труда да ги бута, въпрос на време е. Цялото това нещо е въздух под налягане. Елате да видите на чисто нова Октавия на 28к км как и скърцат пластмасите на задната колона на багажника. Да не говорим, че скоростният лост се обели вече.
  • #5
    RRE S3 ( преди 7 години )
    Dokato nemcite praviat takiva savar6enni koli,niama koi da gi butne ot varha
  • #4
    RRE S3 ( преди 7 години )
    bravo premium dizain.premium tehnika dano i interiora e takav
  • #3
    до номер 1 ( преди 7 години )
    Интересно колко нови Шкоди, Сеати, Фолксвагени, Аудита и Бентлита си карал, за да стигнеш до този извод...
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    Въобще не прилича на умалено Ку7
  • #1
    Прости Гоуфаджии ( преди 7 години )
    Тия шкоди стават все по-грозни. Цената им расте, дефектите също.Браво! Значи добре се вписват в семейството на ВАГ.
fallback
Последни