fallback

Ето го първият SUV на Skoda

Kodiaq без камуфлаж

Вече няколко пъти в интернет се появяваха снимки на добре замаскирани тестови прототипи на първия SUV на Skoda. Е, чакането свърши, тъй като Аutoforum разкри кадри на модела в пълния му блясък.Чешкото издание се е сдобило с официалните снимки по време на закрита презентация на модела. Кадрите разкриват единствено дизайна на екстериора на Skoda Kodiaq, но пък са многобройни и дават възможност да разгледаме всъдехода от всички страни. Обикновено производителите показват футуристични концепции, които след това превръщат в съвсем стандартни серийни коли. Случаят с Kodiaq обаче съвсем не е такъв. Дизайнът на серийната версия е почти идентичен с този на концепцията VisionS от салона в Женева, с която чехите загатнаха своя модел. Сходно бе положението и с концепцията VisionC, представяща новото поколение Superb.Допълнителни подробности за Skoda Kodiaq не са налични, но вече бе съобщено, че моделът ще бъде един от просторните в сегмента. Той е изграден на шасито MQB, използвано за VW Tiguan и Seat Ateca.  Дължината на Kodiaq достига 4697 мм, широчината - 1882 мм, а междуосието се простира на 2791 мм.Моделът ще бъде наличен във версии с 5 и 7 места. При първата багажният обем ще бъде 720 литра, като при сгъването на задните седалките ще нараства до внушителните 2165 литра. Модификацията със 7 места ще разполага с 270 литра, но при сгъването на третия ред седалки той ще достига 630 л.Skoda Kodiaq ще се предлага с избор от 3 бензинови и 2 дизелови мотора. Бензиновите са 1.4 TSI във версии със 125 и 150 к.с., както и новия 2.0 TSI, който развива 180 к.с. Дизеловият мотор е 2.0 TDI, като ще бъде достъпен със 150 и 190 к.с.Моделът ще разполага със задвижване към предните или към четирите колела, а изборът от трансмисии ще бъде между механична и автоматична DSG.За кросовъра ще се предлага система за динамичен контрол на шасито (Dynamic Chassis Control), която позволява в зависимост от условията на пътя да се настройват окачването, чувствителността на педала, алгоритъма на работа на DSG-трансмисията и системите за безопасност.Водачът ще може да разчита на асистенти за сигурност като камера за кръгово наблюдение, асистент за теглене на буксир, който автоматично управлява маневрирането, система за помощ при паркиране с възможност за автоматично спиране при откриване на препятствие, система за предупреждение при опасност от челен сблъсък, система за следене на лента на движение, на пътните знаци и на разстоянието до движещия се отпред автомобил.Информационно-развлекателната система на Skoda Kodiaq ще може да се свързва с устройства, работещи с Apple iOS и Android. Топ версиите на модела ще разполагат с точка за достъп Wi-Fi и модул 4G/LTE, който с помощта на онлайн-сервиза на Skoda ще може да проверява настройките на автомобила от разстояние.Премиерата на Kodiaq е насрочена за 1 септември в Берлин. След това моделът ще бъде демонстриран на автосалона в Париж, а продажбите му ще бъдат факт в началото на 2017 г.  

Тагове: skoda kodiaq
fallback
  • #30
    Анонимен ( преди 7 години )
    Показателно за качествата на Алфа, че екземплярите на Алфа 159, които се продават, струват между 6500 и 12000 лева!И това за 10 годишен автомобил, струващ 10 пъти повече като нов!Какво има да говорим повече...иначе е страшно красив автомобил, спор няма!
  • #29
    до Анонимен ( преди 7 години )
    Ти си непоправим оптимист...Алфата държала цена хахахахаха :-)Да не би случайно да работиш в Горубляне и да имаш някои залежали Алфи?!Фолксваген държат повече цена дори и от Мерцедес в процентно отношение, на база цена като нови и цена след 5 години, той тръгнал да ги сравнява с Алфа.А интересно каква Джулия сравняваш с Голф, след като Джулия е седан, излязал през 2015 година и струващ почти колкото Ауди А4 като нов.Джулиетата струва колкото А класа и е с 10 бона по-скъпа от Голф като нова!
  • #28
    Анонимен ( преди 7 години )
    Що ми прилича на старата Кю7 в профил?Сигурно се бъркам нещо.На оня с Пежото да му кажа,ама моля ви,имаме служебно 307 СВ купувано от магазина 2008г.На истински 280000 км е.Гори по една туба масло на 10-12000 км.Задния му капак никога не се отваря когато ти трябва.Цялата му електроника е пълен леш.Работи когато си иска.Климатроника се пуска като му е топло на него,не като ти е топло на теб.А светкащи ламби по таблото колкото искаш,когато си искаш.Няма такъв дънер просто.*** евтино и го купиха.
  • #27
    Анонимен ( преди 7 години )
    До анонимния долу.. Съжалявам че тука не може да се прикачват снимки,.Едно че Кадито е работен кон, моето е Life версия за протокола.Направено е за лесна поддръжка.Нито ми трябва кожа ни нищо от лукса.Можеше пластмасата да е мека.ок не е .С това се живее.Но все едно не е ползвано,а ти си приказвай колкото си щеш.Моята кола си е факт,и и се кефя..Да чуем какво караш ти умнико.Само не казвай че е с квадратни капли.
  • #26
    Анонимен ( преди 7 години )
    А за обезценяването - отваряш мобилето и гледаш Алфа Джулия цената, после гледаш същата година гоуф и се оказва, че алфата е по-скъпа и с по-добра остатъчна стойност. Същото упражнение го направи с Мито и Поло. 159-ка читава под 10к няма да намериш, а гоуф вариант и пасати колкото искаш. И от двете марки ест. има и разнебитени от каране кошници, но говорим за цена на автомобил в що годе свесно състояние.И в крайна сметка какво? Пак си драскаш глупости на изуст чути от селската кръчма. ***.
  • #25
    Анонимен ( преди 7 години )
    А за пежо какво да ти кажа - над 10 години карам вече 3ти автомобил от тази марка и никога не съм имал проблеми, каквито преди това имах с една А4ка, която карах 2 години едвам, че на 5тия месец се чудех как да я разкарам, ама трябваше да я продам с голяма загуба и едвам изтраях още година и нещо - окачване супер скъпо, а вози ужастно. Ново турбо почти веднаха, съединител + маховик ест., прозорците и двата предни нови механизми, дебитомери и кво ли още не. *** от ВАГ никога вече!
  • #24
    Анонимен ( преди 7 години )
    отвори чуждестранните форуми на алфа и се опитай да намериш дефект на 159-тката - някакъв проблем, който имат всички коли от този модел.След това влез във форум на VW или ауди и гледай за гоуф/а4 - като започнеш от прецакани механизми на прозорците на 100% от собствениците, през смяна на кормилна рейка на 20-30 000км., харчене на масло, дюзи, блокирали двигатели и т.н. - ВСЕ ДОКАЗАНИ ДЕФЕКТИ.Алфа от повече от 10 години е в пъти по-надеждна!
  • #23
    Анонимен ( преди 7 години )
    За тези на които им се кара Ауди Q7, но нямят пари да си го купят!
  • #22
    Анонимен ( преди 7 години )
    Що за автомобилен форум е това, след като за пример за качество се дават Алфа Ромео и Пежо - доказано в цял свят некачествени автомобили, които се обезценяват в пъти и само след първите си 5 години струват 1/5 от цената си.Алфа Ромео - качество, хахахаха, Алфите дори италианците ги избягват, ти ги даваш за пример?!Колкото до това, че Голфа е с най-ниско качество и го сравняваш с Грейт Уол, ами, съжалявам, пич, нямаш ни най-малка представа от нови автомобили!
  • #21
    до Анонимен ( преди 7 години )
    Шизофреник ли си?!ВАГ използвали най-евтините материали хахахаха :-)))Приятелски съвет - качи се в базов Голф 7 Trendline, а след това го сравни с Тойота Аурис, Форд Фокус, Опел Астра, Хюндаи i30 и Мазда 3.Нека ти подскажа - само Голф и Мазда 3 имат меки пластмаси, дори при базовото си оборудване, всички останали са с табла като от претопени кофички от кисело мляко.
fallback
Последни