fallback

Ето го първият SUV на Skoda

Kodiaq без камуфлаж

Вече няколко пъти в интернет се появяваха снимки на добре замаскирани тестови прототипи на първия SUV на Skoda. Е, чакането свърши, тъй като Аutoforum разкри кадри на модела в пълния му блясък.Чешкото издание се е сдобило с официалните снимки по време на закрита презентация на модела. Кадрите разкриват единствено дизайна на екстериора на Skoda Kodiaq, но пък са многобройни и дават възможност да разгледаме всъдехода от всички страни. Обикновено производителите показват футуристични концепции, които след това превръщат в съвсем стандартни серийни коли. Случаят с Kodiaq обаче съвсем не е такъв. Дизайнът на серийната версия е почти идентичен с този на концепцията VisionS от салона в Женева, с която чехите загатнаха своя модел. Сходно бе положението и с концепцията VisionC, представяща новото поколение Superb.Допълнителни подробности за Skoda Kodiaq не са налични, но вече бе съобщено, че моделът ще бъде един от просторните в сегмента. Той е изграден на шасито MQB, използвано за VW Tiguan и Seat Ateca.  Дължината на Kodiaq достига 4697 мм, широчината - 1882 мм, а междуосието се простира на 2791 мм.Моделът ще бъде наличен във версии с 5 и 7 места. При първата багажният обем ще бъде 720 литра, като при сгъването на задните седалките ще нараства до внушителните 2165 литра. Модификацията със 7 места ще разполага с 270 литра, но при сгъването на третия ред седалки той ще достига 630 л.Skoda Kodiaq ще се предлага с избор от 3 бензинови и 2 дизелови мотора. Бензиновите са 1.4 TSI във версии със 125 и 150 к.с., както и новия 2.0 TSI, който развива 180 к.с. Дизеловият мотор е 2.0 TDI, като ще бъде достъпен със 150 и 190 к.с.Моделът ще разполага със задвижване към предните или към четирите колела, а изборът от трансмисии ще бъде между механична и автоматична DSG.За кросовъра ще се предлага система за динамичен контрол на шасито (Dynamic Chassis Control), която позволява в зависимост от условията на пътя да се настройват окачването, чувствителността на педала, алгоритъма на работа на DSG-трансмисията и системите за безопасност.Водачът ще може да разчита на асистенти за сигурност като камера за кръгово наблюдение, асистент за теглене на буксир, който автоматично управлява маневрирането, система за помощ при паркиране с възможност за автоматично спиране при откриване на препятствие, система за предупреждение при опасност от челен сблъсък, система за следене на лента на движение, на пътните знаци и на разстоянието до движещия се отпред автомобил.Информационно-развлекателната система на Skoda Kodiaq ще може да се свързва с устройства, работещи с Apple iOS и Android. Топ версиите на модела ще разполагат с точка за достъп Wi-Fi и модул 4G/LTE, който с помощта на онлайн-сервиза на Skoda ще може да проверява настройките на автомобила от разстояние.Премиерата на Kodiaq е насрочена за 1 септември в Берлин. След това моделът ще бъде демонстриран на автосалона в Париж, а продажбите му ще бъдат факт в началото на 2017 г.  

Тагове: skoda kodiaq
fallback
  • #20
    Реалист ( преди 7 години )
    Точно пък качествата на Кади да оспорвате е малко смешно!Понеже често пътувам с таксита, имам доста наблюдения, които говорят в полза на качеството на този автомобил.Качете се на произволно такси ОК Супертранс в София - повечето модели са на поне 230-250 хиляди километра, а съм попадал и на Кадита на 360 хиляди и 430 хиляди километра.
  • #19
    karutsar ( преди 7 години )
    Бъдещето е в 4х4 , с времето всички ще минат на този стандарт.
  • #18
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ами Фолксваген на истинската му цена, това е Шкода, мразя немски коли но няма как да отрека на Шкода, че си заслужават и да на фона на разни Испански Китайски и Турско-Немски продукти на концерна, чешките машини са добри.
  • #17
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това не е първия ес ю ви на шкода.Забравяте Йети
  • #16
    до Lex ( преди 7 години )
    ..Ела да видиш как Кади на 109 000 , не е мръднало ,нито пластмаса нито лост нищо. Ела да ти покажа после Митсубиши на 78 000.. лоста волана и дамаската при *** на крака..се изпокъсаха. Аман от разбирачи..сектанти скапани..
  • #15
    thebrainless ( преди 7 години )
    Шкода прозвеждат от години най-качествените автомобили от VW group. Забележката е за този, който ги сравнява с немските и испанските.
  • #14
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тази Шкода има сериозен шанс да бъде поредният бестселър след Шкода Рапид, която се оказа чудесно предложение за парите си.
  • #13
    до Lex ( преди 7 години )
    Много искам да я видя тази Октавия...После аз ще ти пратя снимки на 5 годишна Октавия такси, която е на 278 хиляди километра и до момента се движи 24 часа в денонощието на две смени и служи вярно на собствениците си!
  • #12
    до Striker ( преди 7 години )
    Гоуфо е най-доброто в класа си, "специалисте"...Кой разбира от автомобили - милионите, които избират и си купуват Голф 7-*** генерация, японците, които го определиха за кола на годината, или ти, който най-вероятно нямаш дори нова Дачия...
  • #11
    край ( преди 7 години )
    Преди 20 г. щкода беше евтината марка на фолксваген. Сеат стоеше по горе и после фолксваген и ауди. за 20г. Чехите категорично изпревариха испанците и даже като качество достигнаха германците. Шкода всъщност е най-старата марка на холдинга. Белите и руси хора работят по-добре от Хорхе от иснания и Хасан от фолвсбург.
fallback
Последни