Още по-впечатляващ, макар че не е новост, е въртящият момент на този Bi-Turbo-агрегат: още веднага в ниските обороти, малко над празния ход на мотора, са на разположение импозантните 570 Nm. При 1500 оборота/минута въртящият момент е 750 Nm и между 2000 и 4000 оборота вече се мобилизират 1000 Nm. Тежката лимузина ускорява до темпо 100 км/ч за 4.4 секунди, десетина секунди по-късно скоростта се удвоява. При 250 км/ч се намесва електрониката и прекратява представлението, макар че AMG обяви готовност да промени тази стойност при желание от страна на някои специални клиенти. Скалата на километража всеки случаи е пригодена да отчита до 360 км/ч и това, според AMG, можело да се счита за реален индикатор за възможностите на мотора. За преноса на силата ще се грижи не познатият седемстепенен автоматик, а в много отношения подсилен и модифициран петстепенен автоматик. Скоростите могат да се сменят и от волана, а шофьорът може да избира между трите програми „Sport", "Comfort" и "Manual", които променят не само характеристиките на скоростната кутия, но и хода на педала на газта и настройките на окачването. S 65 AMG е оборудван с 19 - цолови колела с AMG - дизайн и гуми с дебелина 255 отпред и 275 отзад. Изненади във външния вид няма, освен по-големите колела, заслужава да се споменат хромираните рингове на фаровете за мъгла, по-силният акцент върху страничните издутини и типичните за AMG четири тръби на ауспуха, които предразполагат към допълнително внимание върху автомобила. На предните калници швабите са сложили табелки "V12 BITURBO".Цените все още не са обявени, но малцината които могат да си позволят такъв автомобил едва ли ще се впечатлят от няколко (десетки) хиляди повече или по-малко.