В Америка така наречената “сравнителна реклама” е напълно позволена, което дава възможност на производителите както да представят предимствата на техните продукти, така и да акцентират на недостатъците на конкуренцията. Именно това направиха от Chevrolet, сравнявайки пикапа си Silverado с новия Ford F-150. Японската компания Honda също се включи в рекламната война, излизайки като временен победител. Снимка: Chevrolet Пикапът Ford F-150 е най-добре продаваното превозно средство в САЩ, като новото му поколение направи новаторска стъпка, залагайки на по-лекия от стоманата материал алуминий. От него са изработени както купето, така и платформата на F-150. Основният конкурент на пикапа на Ford - Chevrolet Silverado, продължава да използва стомана, или по-точно високоякостна стомана. Тя е по-тежка от алуминия, но пък има други предимства, категорични са от Chevrolet. Производителят на коли като Camaro и Corvette създаде видео, в което сравни възможностите на своя Silverado с тези на конкурента F-150. Основната част от сравнението е издържливостта на товарния отсек. Единият от тестовете включва изсипване на камъни с общо тегло около 380 кг. в легените на двата модела, а другият представлява случайно изпускане на метална кутия с инструменти (тегло около 13 кг). Всичко това става пред погледите на случайно подбрани американци. Алуминиевият товарен отсек на Ford F-150 не само поддава на острите камъни и металната кутия, но и буквално се перфорира. При стоманеният Silverado последиците са само вдлъбнатини. Важно е да се отбележи, че от товарните легла на двата модела са премахнати пластмасовите предпазни панели, което според информацията е направено, за да се видят по-ясно щетите.