fallback

BMW i3 вече минава 300 км без дозареждане

Германската компания представи обновената версия на електрическия модел

BMW представи обновената версия на електрическия модел i3, която ще бъде на пазарите по-късно тази година. Модернизацията е съсредоточена най-вече върху задвижващата система. Снимка: BMW Преди около месец стана ясно, че продажбите на моделите от бранда BMW i бележат спад през последните месеци. Новата версия на i3 трябва да обърне тенденцията, предлагайки сериозно увеличение на пробега с едно зареждане. Автономията на новия i3 вече достига 300 км (по NEDC), като това е постигнато чрез поставяне на батерия с капацитет от 33 кВтч. Досегашната с 22 кВтч предоставяше пробег с едно зареждане от около 190 км. Версията на BMW i3 с бензинов генератор е също е оборудвана с новата батерия, като освен това е снабдена с по-голям с 25% резервоар за гориво. Бензиновият мотор с два цилиндъра, служещ за зареждане на батериите, предоставя допълнителни 150 км. автономия. Новият акумулатор е повишил незначително общата маса на модела. Напълно електрическият вече тежи 1343 кг, а версията с ДВГ - 1467 кг. Промяна в мощността на двете версии няма. Спринтът на електромобила от 0 до 100 км/час изисква малко над 7 секунди, а при версията с бензинов мотор е нужна около 1 секунда повече. За пълното зареждане на новата батерия са необходими 4,5 часа, или с около 1 час повече от преди. Налично е и бързо зареждане на 80%, което отнема само 40 мин. BMW i3 ще продължи да се предлага и с по-малката батерия, като цената на тази модификация ще бъде по-ниска. На някои пазари настоящите собственици на BMW i3 ще могат да заменят старата батерия с новия по-мощен модул. По отношение на оборудването, компактната машина е снабдена с нови технологии и опции, допълнителни цветове за екстериора и материали за интериора. Цените на BMW i3 в Германия стартират от 34 950 евро за напълно електрическия модел с малката батерия. Версията с новия акумулатор струва 36 150 евро. При моделите с бензинов генератор цените са съответно 39 950 и 41 150 евро.

Тагове: BMW i3
fallback
  • #8
    Хехе ( преди 8 години )
    И кви са им продажбите бе умньо.Най големият пазар за ел.коли е Франция.И пуснат ли новото Зое тия ще пратят тоя леген на бунището на историята.Кое не разбра т.п ли си или немоеш четеш да не си ман.ал те имат проблеми с мозъка.
  • #7
    Дървар ( преди 8 години )
    "хехе"....и i8 и i3 се предлагата или като хибриди или само на ток..чети преди да пишеш бе..виждам че се "****" всяка статия, но все пак попрочети нещо..ако можеш, естествено!
  • #6
    Хехе ( преди 8 години )
    Ахам ясно тя дори не е и електричка като другото недоразумение и8 хибридите бяха на мода 2003-та.Новото Зое с пробег 400км по-красиво а и по евтино ще го схруска на закуска този леген.
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    На тестовете тази кола показва свръх не икономичност. При работещ двигател разход на гориво 7-8 на 100. Колата е тежка което намалява пробега и икономичността. Прекалено е скъпо за това което предлага. Интериора и екстериора са въпрос на вкус. Лично на мен не ми допада изобщо.
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    Скъпа, тежка, грозна, не икономична, нефункционална и пластмасова лагерна количка е това недоразумение.
  • #3
    Анонимен ( преди 8 години )
    Много,много зле...Цената няма да е коментирам.Меко казано е смешна.Бързаха да изкарат i-серията и се провалиха тотално,а в момента се мъчат в движение да е подобрят,но концепцията им е сгрешена тотално и нищо няма да се получи.Трябва нов модел да направят от нулата и да премахнат лошите неща от сегашния модел,които са много!
  • #2
    Xexe ( преди 8 години )
    Taq skupa bangiq nema shans
  • #1
    bmw e60 ( преди 8 години )
    Това БМВ изглежда позорно. Да се хванат в ръце и да направят красива ел. кола като тесла, че ще ги сменям в бъдеще ако правят такива недоразумения.
fallback
Последни