fallback

BMW i3 вече минава 300 км без дозареждане

Германската компания представи обновената версия на електрическия модел

BMW представи обновената версия на електрическия модел i3, която ще бъде на пазарите по-късно тази година. Модернизацията е съсредоточена най-вече върху задвижващата система. Снимка: BMW Преди около месец стана ясно, че продажбите на моделите от бранда BMW i бележат спад през последните месеци. Новата версия на i3 трябва да обърне тенденцията, предлагайки сериозно увеличение на пробега с едно зареждане. Автономията на новия i3 вече достига 300 км (по NEDC), като това е постигнато чрез поставяне на батерия с капацитет от 33 кВтч. Досегашната с 22 кВтч предоставяше пробег с едно зареждане от около 190 км. Версията на BMW i3 с бензинов генератор е също е оборудвана с новата батерия, като освен това е снабдена с по-голям с 25% резервоар за гориво. Бензиновият мотор с два цилиндъра, служещ за зареждане на батериите, предоставя допълнителни 150 км. автономия. Новият акумулатор е повишил незначително общата маса на модела. Напълно електрическият вече тежи 1343 кг, а версията с ДВГ - 1467 кг. Промяна в мощността на двете версии няма. Спринтът на електромобила от 0 до 100 км/час изисква малко над 7 секунди, а при версията с бензинов мотор е нужна около 1 секунда повече. За пълното зареждане на новата батерия са необходими 4,5 часа, или с около 1 час повече от преди. Налично е и бързо зареждане на 80%, което отнема само 40 мин. BMW i3 ще продължи да се предлага и с по-малката батерия, като цената на тази модификация ще бъде по-ниска. На някои пазари настоящите собственици на BMW i3 ще могат да заменят старата батерия с новия по-мощен модул. По отношение на оборудването, компактната машина е снабдена с нови технологии и опции, допълнителни цветове за екстериора и материали за интериора. Цените на BMW i3 в Германия стартират от 34 950 евро за напълно електрическия модел с малката батерия. Версията с новия акумулатор струва 36 150 евро. При моделите с бензинов генератор цените са съответно 39 950 и 41 150 евро.

Тагове: bmw i3
fallback
  • #18
    Анонимен ( преди 7 години )
    Карал си на баба си шортите ти!
  • #17
    v-1 ( преди 7 години )
    До странно:Първо ходи да прочетеш някои неща за ел. колите и тогава коментирай.Това което и написал са глупости, стига вярва на теории на конспирацията, ами започни да мислиш малко...
  • #16
    Странно ( преди 7 години )
    Забелязвате ли интересен факт при електричките, въпреки, че има налична технология, с която могат да ги направят да минават по 1000 км с едно зареждане, но по някакви причини все слагат по-малко количество батерии. Щом може от 22 на 33 значи може и 66 или 100. Нито цената, нито тежестта нито размерите са проблем. Какво тогава ?
  • #15
    muenchen05 ( преди 7 години )
    влезте в youtube и напишете "i3 vs." доста е забавно да се види драг между градска електро-количка и уж потентните автомобили от последното десетилетие... i3 vs. m3 E92; i3 vs. RS5...
  • #14
    пена ( преди 7 години )
    До предишния: Само ти си ***! Електромобили има от поне 100 години. И Тесла и i8 нямат нищо общо!
  • #13
    Анонимен ( преди 7 години )
    Като гледам какъв пластмасов леген е, Дачия ще е класи над това при това без да надува толкова цените. А поддръжката му колко е скъпа не е за приказване. Прочети малко за това недоразумение и ще разбереш колко много недостатъци има! Гумите и джантите на тази каруца са нестандартни и струват само те майка си и баща си. А другите неща...
  • #12
    ... ( преди 7 години )
    Само не знам как решихте, че трябва де евтин?! Изчакайте Дачия да пусне електричка и юруш...
  • #11
    пена ( преди 7 години )
    Тия 300км по NEDC са равни на 190км по EPA - американската система за измерване която е значително по-реалистична.Ако искате истински електрически автомобил забравете за германските ***. Вземете си Тесла или Рено/Нисан
  • #10
    Хехе ( преди 7 години )
    А бе т.п а тоя клозет тия 300 къде ги минава бе естествено че на хартия.
  • #9
    ... ( преди 7 години )
    Тежка,тежка колко да е тежка ?!? Като за електромобил... не са много по- леките такива, а пък този който е посочил Рено Зое дали е на ясно с неговото тегло. че е доста по-тежко и 400 км. минава ама само на книга, както и това най-вероятно.. А относно външния вид... чак пък да е мн. грозно, приус продадоха милиони грозници, нисан жук е бестселър .. така че..
fallback
Последни