fallback

Alfa Romeo разкри двигателите на Giulia

Седанът излиза с три нива на оборудване

По време на автосалона в Женева компанията Alfa Romeo разкри част от двигателите, с които ще бъде оборудвано новото поколение на седана Giulia. Сега от италианския производител съобщиха подробности за моторите, с които моделът излиза на различните пазари.От средата на април компанията започва да приема поръчки за версия с 2,0-литров бензинов мотор с 200 к.с. и 330 Нм, както и за две дизелови модификации. Те ще разчитат на 2,2-литров двигател в два варианта на мощност – 150 и 180 к.с.През есента на пазара ще се появят варианти с бензинов агрегат, развиващ 280 к.с., както и дизел с 210 к.с. Те ще имат за задача да съкратят разиката между базовите версии на модела и модификацията Giulia QV, която се предлага с 2,9-литров V6 с две турбини и мощност 510 к.с.Дизеловите вариант ще работят с 6-степенна механична скоростна кутия, но срещу заплащане клиентът ще може да получи и 8-степенна автоматична трансмисия. За модификациите с бензинов мотор се предлага единствено автомат.На пазарите в Европа, Африка и Близкия Изток Alfa Rmeo Giulia ще бъде достъпна в три нива на оборудване – Standart, Supet и Quadrifoglio. В базовата версия са включени круиз-контрол, 16-цолови джанти, двузонов климатик и информационно-развлекателна система с 6,5-инчов дисплей.Освен това в оборудването на седана влизат система за стабилизация и усилване на спирачките, система за предупреждение при опасност от челен сблъсък с функция за автоматично спиране, както и система за разпознаване на пешеходците. Топ-версията – SV, разполага и с активен сплитер.Снимка: Alfa Romeo

Тагове: alfa romeo giulia
fallback
  • #70
    Alfff ( преди 7 години )
    Аве хора не си мислете че ВАГ правят коли карал съм и голф 4 и ауди и др а сега карам 147 -2бр и то просто неочаквах алфата да е Страхотна кола който не е карал просто не Знае какво е чувството да си в Самолет
  • #69
    Анонимен ( преди 8 години )
    Някой модели немски автомобили държат малко по-висока цена на пазара 2ра ръка, защото собствениците им са вложили изключително много пари през годините за поддръжката на този автомобил. Примерно поддръжката на една А6тица за период от 10 години многократно надвишава продажната и цена при възраст 10 години на автомобила. Затова са с по 1000-2000 евро по-скъпи - все пак човека чисто психически иска да си покрие част от загубите от факта, че си е купил автомобил от тази марка.
  • #68
    Анонимен ( преди 8 години )
    Така е. Уникална е в едно отношение, ПО ГЛАВОЛОМНО ОБЕЗЦЕНЯВАНЕ.
  • #67
    Анонимен ( преди 8 години )
    Уникална, колкото един третокласен фиат може да е уникален. В един завод го правят, с едно и същи компоненти.
  • #66
    GP ( преди 8 години )
    Колата е уникална, но няма да си заслужава поради липсата на каквато и да е надеждност и безумната загуба на стойност... Важното е, че ще натрие носа на на немците и най-бързите коли в немския премиум клас ще бъдат италианска и американска(Cadillac ATS-V ), а най-надеждната както някои от вас може би се досещат е LEXUS RC F
  • #65
    KKK ( преди 8 години )
    Екстра е машинката. Най-яката в класа. Ако имах парите, просто не виждам алтернатива :)
  • #64
    Japanese Guy ( преди 8 години )
    Imash pravo,te dori ne zasluzhavat da se narichat i opredelyat kato немски фенове.S komentarite si te po skoro tzapat i vredyat na image na BUNDESREPUBLIK DEUTSCHLAND !
  • #63
    Анонимен ( преди 8 години )
    вагенския фен под статиите на киа е фен на алфа а под статиите на алфа е фен на киа?!??!смяяятайтая алфичка коооолко народ ще разплаче - пак ще има забрана да спира пред банки :):):)
  • #62
    Германия ( преди 8 години )
    Гадна еФтина сбирщина... Купуваш я и остава завинаги твоя.. Никой не иска да се преебе като теб.. Имах една като бях млад и зелен продавах я една година и повече никога ама никога това г*но..
  • #61
    Анонимен ( преди 8 години )
    Поначало Лада и Алфа/Фиат/Ланча са от един клас автомобили. Купуват се от най-бедната таргет група.
fallback
Последни