fallback

Alfa Romeo обнови Giulietta

Хечбекът вече ще се предлага и във версия с 240 к.с.

Компанията Alfa Romeo обнови хечбека Giulietta. Промените са засегнали както дизайна, така и част от системите на автомобила.На външен вид фейслифтът на модела се отличава от своя предшественик по черната решетка на радиатора, както и по предната броня, в чиято долна част се е появила още една решетка. Предната и задната оптика на хечбека си остават същите както досега.В интериора промени няма, но е налице модернизирана мултимедийна система Uconnect. Тя вече поддържа приложенията  Facebook, Twitter, Deezer, TuneIn, Reuters, както и навигация TomTom.Гамата мотори предлага 1,4-литрови бензинови двигатели, развиващи между 120 и 170 к.с., както и 1,6-литров дизел със 120 к.с. Има и 2,0-литров дизел в два варианта на мощност - 150 и 175 к.с. Напълно нова обаче е "напомпаната" версия, която е получила добавка Veloce към името.Тя ще се отличава от стандартния вариант по спортните си брони, преработени странични престилки и допълнителните гланцирани елементи. По капака на Alfa Romeo Giulietta Veloce е поставен 1,75-литров мотор с мощност 240 к.с. Същият двигател се предлага и на модела Alfa Romeo 4C.Цените в Италия на обновената Giulietta стартират от 22 200 евро. Топ-версията Veloce е оценена на 34 900 евро.Снимки: Alfa Romeo

Тагове: alfa romeo giulieta
fallback
  • #18
    Анонимен ( преди 8 години )
    Какво значи електроника на ниво. С кое и какво сравненяваш. Престанете да пишете немски клишета.
  • #17
    v-1 ( преди 8 години )
    На италианските коли, електрониката никога не им е била на ниво. ВИнаги са имали проблеми с тази част, постояно изникват някъкви грешки и дербни досадни проблеми с електрониката.Но от друга страна откм дизайн и качесто н моторите са на много високо ниво.Макар, че на мен 159 и Брера много повече ми харесват като външен дизайн.
  • #16
    Анонимен ( преди 8 години )
    Един Анонимен е, този......Себайдин, голф 3-4 или Е36, а може и А3/4......типичен Нески фен.Културата и класата, определят житието му.Всяка Италиянска Красавица, има нещо което никоя марка не притежава, и се нарича ДУША.......
  • #15
    Анонимен ( преди 8 години )
    Извинявай Mutata,не е за теб коментара,а за другия :)
  • #14
    Анонимен ( преди 8 години )
    Muta карай си немския гнилоч 15-16 годишен ,милионник ,ти остави на нас 7,8 годишните.Италианските фенове трудно оставят любимара си марка,с цената на капризната госпожа, красивия и модерен дизайн,изпълнен със тръпка когато я управляваш. Но това ти него разбираш,явно ти е далеч от мисълта нали.Аз винаги ще притежавам 10годишна Алфа,а ти 20годишен голф,или пасат хаха
  • #13
    Mutata ( преди 8 години )
    За тоя под мен..., абе кво да говорим-прос народ и тва е..
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    Жулиетата е много здрава кола,вижте само фейс-лифчета и правят модела е доста сполучлив .
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    Жал ми е за феновете на тази марка. Фиат опозори всичко последните години с тези скапани автомобили. Надявам се да пуснат Джулия скоро.
  • #10
    alfista ( преди 8 години )
    Добре де приятелче ,съгласен съм с теб за нежното окачване от към носачи,но да ми говориш за големи харчове на масло,явно не си попаднал на колата. Защо при мен вече трета Алфа притежавам,и не доливам не повече 0.400гр на 10к . Бензини съм имал сега дизел и смело мога да кажа работата е Тип -топ. За електрониката са на средно ниво,някой датчик ако даде фира,или зацапване. Купувайте си по-читави Алфи ,а не тоталки за 2000лв.
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    Анонимния под мен: Ти май Алфа никога не си имал. Да те светна няма Алфа с читава електроника и ходова част а и между другото не стига че са проблемни но частите са скъпи, скъпи все едно имаш ЕС класа. Дето се вика Алфата е кола само за фенове, друг не би търпял. "Детските" Болести на Алфа са че всичките двигатели ядът масло. Това е официално признато навсякъде. Второ, ангренажите заводско уж се сменят на 110000км. Само че от Алфа призовават да се сменят на 50 хиляди
fallback
Последни