fallback

Хървати разкриха своята електрическа хиперкола

Моделът на Rimac Automobili разполага с 1088 к.с.

fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 8 години )
    Някакви хървати са измислили по-добър ел. двигател от Елон Мъск, собственик на SpaceX и Тесла намиращи се е в епицентъра на технологиите в Силиконовата долина, неможе да измисли? На маркетингова атака ми прилича :)
  • #12
    Онзи ( преди 8 години )
    Римак просто продават на шейхове, които нищо неразбират и за да изсмучат тези безумни пари трябва да ги излъжат с нещо.
  • #11
    Онзи ( преди 8 години )
    Няма как да проектираш ел. двигател който да е много по-добър от това което имаме в момента. Двигателите с еднаква мощност са винаги със сходно тегло. Всяка друго твърдение е пълна глупост. Да не говорим, че тежестта на двигателя е пренебрежима спрямо тежестта на батериите, купето и всичко друго. Дори да успееш да намалиш теглото на двигател от 100кг на 50кг (което е невъзможно). Това няма да промени динамиката на автомобила който с батериите тежи над 2 тона.
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    https://simanaitissays.files.wordpress.com/2013/07/ torquecurves1.jpg
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    Графика на въртящ момент на ДВГ и ел. двигател. http://simanaitissays.files.wordpress.com/2013/07/torquecurves1.jpg
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    Според тебе хървати са измислили нов ел. двигател който е в пъти по-добър от на Тесла? Като се има в предвид че КПД на ел. двигателя е 95%, трябва да са измислили двигател с 200% КПД? Че и по лек са го направили? Явно са заменили медните проводници с платина, защото 80% от теглото на ел. двигателя са навитите проводници от мед :). Не че платината е по-лека ама се опитвам да следвам овчатата ти логика :)
  • #7
    110 ( преди 8 години )
    Защо не написахте най-важното - пробег 14км?
  • #6
    Този ( преди 8 години )
    инженера използвай интернет за нещо полезно, а не само да ръсиш глупости.***.rimac-automobili.com/ - в motors and transmissionsЕто ел.двиг производство на Римак, но не тези в колата.Виждаш ли че диаграмите им за мощността и въртящия момент не са прави линии?На Римак ел.двиг 658кW, 660Nm, 95kg, макс 10600rpmНа Тесла 375kW, 636Nm, поне 2 пъти по-лек, max 16000rpmБи трябвало ел.двиг на Тесла да има доста по нисък въртящ момент заради по-високите макс обороти и много по-ниска пикова мощност.
  • #5
    До инженер ( преди 8 години )
    Значи според теб съотношението мощност/тегло на всеки ел.двигател е еднакво. Стига ни разсмива.
  • #4
    До инженер ( преди 8 години )
    Ти брато си някъв псевдоинженер. Май никога не си виждал кривата на въртящия момент или мощността на ел. дригател.Някъде да съм писал по-добри/по-леки?
fallback
Последни