fallback
Коментари ( 23 )
Напиши коментар
-
#23
Предните колела с една предавка, задните - с две. Когато задните са на втора ще имат различни от предните колела обороти. Щом го постигат при механичните 4х4 трансмисии, ще го постигнат (със софтуер вероятно) и тук. Но две двустепенни трансмисии отзад да превключват напълно синхронно при висока скорост и приложен огромен момент - искам да го видя това. И ако стане леко асинхронно в някой бърз завой, какво става със задницата?
-
#22
а това последното за да го разбереш - трявба да си наясно какво е това момент и каква му е връзата с мощноста
-
#21
този анонимния преди мен съм пак аз - да повторя - на теория е константа ако можеш да му подадеш достатъчно ток/напрежение. но не можеш. а не можеш защото е оразмерен да е с по-голям момент. напрактика става така че ел.мотора на Тесла достига максималната си мощност още при 90км/ч и я държи до 250, а максималния момент го държи от 0 до 90км/ч а след това спада .
-
#20
Дизайна на централната конзола е брутален..нещо коренно различно от всичко до сега
-
#19
бавареца добре го е казал, но анонимния преди него е написал невероятна глупост.На теория можело да е константа, ама до колко оборота? :DDDПредполагам че този анонимния е псевдоинженерчето.Вземи погледни диаграмите на Костов мотърс примерно, а не поствай измислени картинки без стойности.
-
#18
Най интересното за мен в тази кола еUp to 400 kW of regen-braking (adjustable)
-
#17
поставя се доста по-мощен ел.двигател за да може колата да ускорява бързо от 0 и при ниските скорости. Тесла е с 1 предавка, която съответства на 2-ра предавка на да речем ауди 4.2тди. и на 16хил об. развива 250км/ч. там момента е доста по нисък от максималния
-
#16
върт. момент на ел.двигателите на теория може да е конст. но на практика - поставен в една кола не е. защото батериите НЕ могат да дадт достатъчно ток при максималните обороти на ел.мотора. така са изчеслени - винаги се инсталира ел.двигател с доста по-висок върт.момент. понеже обикновено са с 1 предавка само.
-
#15
2-степенна скоростна кутия с два съединителя, заимствана от болидите във Формула 1 - това е доста голяма глупост
-
#14
Ей писателчето Онзи, почни да четеш!!!Колата тежи 1850кг с 82кВтч батериия. Теб кви 2 тона батерия те гонят?
1 - 10 от 23
първа < 1 2 3 > последна