fallback

Audi без шофьор вози звезди от екрана

Безпилотен A8 L W12 е една от колите на фестивала Берлинале (Видео)

Като официален превозвач на филмовия фестивал Берлинале в Германия, компанията Audi използва възможността да представи способностите на своя безпилотен A8 L W12. Лимузината, която се придвижва без необходимост от шофьор, бе използвана от актьора Даниел Брюл, станал популярен най-вече от германските телевизионни сериали. Черното Audi A8 L W12 превози Брюл от хотела му до червения килим на Берлинале Паласт, съобщават от германската автомобилна компания. Моделът е вече познат. Той използва набор от сензори и камери, с които се ориентира на пътя. Основната новост е свързана с комфорта, тъй като инженерите на Audi са програмирали колата да се движи максимално плавно и равномерно, за да бъде превозването на звездите на необходимото ниво. "Всичко беше перфектно. Колата завиваше, спираше и тръгваше като по часовник. Беше вълнуващо да се возя в автомобил без шофьор", отбелязва Даниел Брюл. "Вече показахме, че нашите безпилотни коли се справят отлично на писта и на магистрали. Сега искаме да демонстрираме, че технологията е способна да се справи и с градската среда. При това с лекота", разкрива един от техническите директори на Audi Стефан Книрш. Припомняме, че Audi вече създаде няколко прототипа на безпилотен автомобил, като единият от тях стана най-бързата такава кола. На пистата "Аскари" в Италия автономният RS7 разви скорост от 205 км/час.

Тагове: a8 l w12
fallback
  • #14
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Кухчо, от 30 години насам немците са тези които копират японските технологии, ограмоти се преди да ръсиш глупости. Кой пусна пръв хибридите и кросоувърите в премиум сегмента? Лексус. Ами комън рейла и SCR системата без които канцерогенните немски дизели не могат да покрият нито един стандарт за вредни емисии? Пак японците.. За батерии и силова електроника има ли смисъл въобще да говорим? Смешни сте с тия празни лафове за велики немски технологии. Никакво покритие нямат тия пропагандни партенки.
  • #13
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Тойота поне имат достоинството да изградят свой бранд от нулата, а не да се крият зад чужди. Ето това е достойно за уважение!
  • #12
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    "А по-добре Phaeton и Genesis да се провалят, отколкото да се крият зад измислени имена!"Ха-ха, това изказване блестящо демонстрира колко скарани с реалността сте немските фенчета. Представи си, ФВ точно това правят - крият си евтините имитации под имена като Ауди, Бентли, които са просто едни фалирали брандове, изхвърлени от пазара на бунището. Единствения наин да оцелеят е да продават евтини ФВ технологии под лъжлив "премиум" бранд. Естествено на клиенти които са досатъчно заблудени.
  • #11
    RS ( преди 8 години )
    Поредната лъжа ,че вид истината някой ден кой от разтояние е управлявал колата в това съм сигурен те не могат още по пътищата да ги пуснат камо ли в затворени пространства .
  • #10
    Sosa ( преди 8 години )
    Скоро гледах класация, за 10-те най-добри колекции от автомобили. Съответно на известни и богати хора. Автомобилите бяха от нови до редки класики. Е то само Японски автомобили събрали хората, то Хонда, то Тойота, то Мазди ли не бяха всичките за чудо и приказ! Тук таме и някой Мицубиши и Субару, имаше и две сузукита! Колекции за милиони долари! Американски имаше много малко, а европейски хич! Та да се качваме на джазовата и газзз до дупка!
  • #9
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Когато Тойота са правили Century, Мерцедес още не са сънували S-класа, a са копирали перките на W111 от Кадилак. 4х4 Субару имат доста преди Алди, а Файтон е едно от най-големите недоразумения в автомобилната история. Попрочети повече независима информация за автомобилите, и тогава ела пак да си говорим.
  • #8
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    "Каква класа може да купиш с пребоядисана Тойота под името Лексус"Питай принца на Монако, който се ожени в Лексус, а за гостите беше поръчал 200 7-серии. Питай също и кралицата на Дания или краля на Норвегия, които също се возят в Лексус. Сигурно те нищо не разбират от престиж и класа и затова специално са си направили труда да си поръчат пребоядисана Тойота, а кухократунко празноват?
  • #7
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    "В премиум сегмента с голяма част от покупката купуваш история! "Със сигурност има *** които биха дали пари за "история", "символ на престиж" и "класа". Интелигентните хора обаче предпочитат да си дадат парите за качество, технологии и финес. И затова те предпочитат Лексус.
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    в сегмента на сервизните акции доше
  • #5
    Дошо ( преди 8 години )
    Аааа не, изобщо нямат.LEXUS LS в кой сегмент е бе шамандуро?
fallback
Последни