fallback

Mercedes-Benz представи напълно нов двигател

2,0-литровият дизел е първият изцяло алуминиев агрегат на марката

Mercedes-Benz представи първия в историята си напълно алуминиев двигател, който ще дебютира при новото поколение на Е-Class. Моторът с индекс OM 654 трябва да се превърне в родоначалник на цяло семейство алуминиеви агрегати на марката.Двигателят е дизелов с 4 цилиндъра и обем 2,0 литра. Той е получил турбина и тежи 169,4 кг, като ще заеме мястото на досегашния 2,1-литров мотор. Новият агрегат е с 13% по-икономичен от предшественика си и разполага с редица иновационни технологии, които са намалили шума и вибрациите.Новият мотор развива 192 к.с. и 400 Нм, като е конструиран така, че да може да предава въртящия момент към предната или задната оси, както към всички колела. Оборудван с този двигател седанът E-Class ще може да ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,3 секунди и да развива максимална скорост от 240 км/ч.Заявеният от производителя смесен разход на гориво е между 3,9 и 4,3 л/100 км в зависимост от оборудването на автомобила. Това означава 4,3-4,7 л/100 км в градски условия и 3,6-4,1 л/100 км извънградско. Нивата на вредни емисии СО2 са от 102 до 112 г/км. Оборудваният с новия мотор E 220d ще бъде наличен на германския пазар още тази пролет. Цените започват от 47 124 евро. Снимка: Mercedes-Benz 

Тагове: Mercedes-Benz E-Class
fallback
  • #12
    до: Бъки ( преди 8 години )
    Я ни светни, ако обичаш за този двигател-модул!кое му щтракваш, как и къде? Това да не ти е някоя платка на дъното на компа да е щракнеш и готово! Изобщо имаш ли си на идея колко връзки има един двигател, че говориш подобни фантастики? Дори електродвигател е трудно да го щракнеш някъде, а ДВГ е абсурд.
  • #11
    ha ha ( преди 8 години )
    Ей, забравихте двигателите на хонда и субару, и те са от алуминий, и не ги правят от вчера, също така са много добри.
  • #10
    DEAD ( преди 8 години )
    Мерцедес е история, една велика марка с велика история. Последните истински Мерцедеси бяха през 90-те години, след това единствено G55 AMG прави изключение. Мерцедеса отдавна не се прави от механици, а от счетоводители и маркетингови мениджъри, за съжаление тази марка повече никога няма да бъде това, което беше без значение дали ни харесва или не този факт...
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    Незнам ама в новия Пасат седи 2.0BiTDI 240 коня и 500Hm а в новия Супьрб 2.0TDi 190 коня и 400Hm....Тея от Мерседес направо откриха топлата вода......
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    И какво от това? Алуминиевия двигател определено не е по-здрав. Добър е за производителя и до там
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    Сега чета, че KIA ползват 2.0 дизел на Хюндай, представен през 2011, е алуминиев и тежи 161 кг., 190 к.с. и 400 Нм. Браво Мерцедес! Стигнахте ги,... е, почти!
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    Откриха топлата вода...:)))
  • #5
    none ( преди 8 години )
    Ле ле, тази новина Мерцедес трябваше да я запазят в тайна. Голям срам за тях! С две петилетки закъснение...
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    К'во казваш, Любопитен? Първото мнение може да се ползва за виц на деня, а?До първия. В какво са недостижими германците? В производството на сажди!?
  • #3
    Анонимен ( преди 8 години )
    Евала! И Мерцедес откриха алуминия като материал. Нищо, че други фирми сменят вече трето поколение алуминиеви двигатели, вкл. и корейците. Мъка, мъка!
fallback
Последни