fallback

Mercedes-Benz представи напълно нов двигател

2,0-литровият дизел е първият изцяло алуминиев агрегат на марката

Mercedes-Benz представи първия в историята си напълно алуминиев двигател, който ще дебютира при новото поколение на Е-Class. Моторът с индекс OM 654 трябва да се превърне в родоначалник на цяло семейство алуминиеви агрегати на марката.Двигателят е дизелов с 4 цилиндъра и обем 2,0 литра. Той е получил турбина и тежи 169,4 кг, като ще заеме мястото на досегашния 2,1-литров мотор. Новият агрегат е с 13% по-икономичен от предшественика си и разполага с редица иновационни технологии, които са намалили шума и вибрациите.Новият мотор развива 192 к.с. и 400 Нм, като е конструиран така, че да може да предава въртящия момент към предната или задната оси, както към всички колела. Оборудван с този двигател седанът E-Class ще може да ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,3 секунди и да развива максимална скорост от 240 км/ч.Заявеният от производителя смесен разход на гориво е между 3,9 и 4,3 л/100 км в зависимост от оборудването на автомобила. Това означава 4,3-4,7 л/100 км в градски условия и 3,6-4,1 л/100 км извънградско. Нивата на вредни емисии СО2 са от 102 до 112 г/км. Оборудваният с новия мотор E 220d ще бъде наличен на германския пазар още тази пролет. Цените започват от 47 124 евро. Снимка: Mercedes-Benz 

Тагове: Mercedes-Benz E-Class
fallback
  • #22
    Анонимен ( преди 8 години )
    Мерси. На мен по рано днес ми попадна статията в чужд сайт и видях тая разлика от 35кг за която питах.
  • #21
    Анонимен ( преди 8 години )
    Някой ще каже ли колко тежи един железен 2.0тди или 2.0 бензинов двигател?
  • #20
    Дошо ( преди 8 години )
    Отново години след HONDA
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    Мислех си че 1,9тди тежи 150кг, но май много съм грешал.След като това алуминиевото тежи 170кг, колко тежи едно желязно 2-2,1д?В тези 170кг на алуминиевия какво не влиза в теглото? Маховика включен ли е?Като включим и една скоростна кутия 70-80кг става голяма купчина железа.
  • #18
    Анонимен ( преди 8 години )
    Капацитетите тука им е смешно, ама даже и тая базова версия на Е-класата струва повече от панелките в които живеят. Бг-тата все много ги разбират нещата, повече от всички специалисти ама все недооценени остават. Странно защо няма много служители в Даймлер от големите разбирачи с голфове 2-ки и сиви-***. Събудете се, социялизъмът свърши, хората работят за пари, това лошо онова неставало, карайте жигулито че е много здраво.
  • #17
    Анонимен ( преди 8 години )
    Като хвалите жълтите, не забравяйте да сравните всички технически показатели при двигателите. Няма подобен корейски или японски дизел, който да даде на Е-класата такива характеристики. И го казвам не като фен на дизела и немското. Аз карам поредната бензинка.
  • #16
    Анонимен ( преди 8 години )
    Сигурно пак Рено са им го правили. Немците само са сменили пластвасовите капаци с емблемата е въздуховодите..
  • #15
    Анонимен ( преди 8 години )
    двигателите на VAG могат да послужат само за лош пример. Те го доказаха това и продължават да го правят. Те двигатели само с лъжи и пропаганда не се правят...
  • #14
    primorack ( преди 8 години )
    Не давайте за пример двигателите на VAG.
  • #13
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тея що се мъчат, а не си вземат от Дачия някой двигател, както до сега правят!
fallback
Последни