fallback

BMW се похвали с топ версия на 7-Series

Модификацията M760Li xDrive V12 Excellence комбинира спорт и лукс

BMW анонсира излизането на върховата версия на новото поколение на флагмана си 7-Series. Това е модификацията BMW M760Li xDrive V12 Excellence.Луксозният седан с добавка М към името си е получил допълнителен аеродинамичен пакет, спортна изпускателна система, двойни ауспуси Cerium Grey и спирачни механизми M Sport със сини апарати. Автомобилът е качен на 20-цолови джанти, създадени специално за него.В салона са поставени седалки с електрическо регулиране и тапицерия с кожа Nappa. Налице са още допълнителни гланцирани дървени елементи, както и облицовка на тавана с черна Alcantara, позната от М-колите на BMW.Задвижването на модификацията BMW M760Li xDrive V12 Excellence е поверено на 12-цилиндров бензинов двигател с технология M Performance TwinPower Turbo с два mono-scroll турбокомпресора, система за директно впръскване на горивото и променливи фази на газоразпределието.Обемът на мотора е 6592 куб. см., като мощността му достига 600 к.с. при 5500 об/мин. Максималният въртящ момент от 800 Нм е достъпен при едва 1500 об/мин. Комбинацията с 8-степенна трансмисия Steptronic Sport с настройки M Performance позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди.Максималната скорост от 250 км/час е ограничена по електронен път, но при добавяне на пакет M Driver’s тя достига 305 км/ч. Обявеният от BMW смесен разход на гориво е 12,6 л/100 км.Снимки: BMW 

Тагове: BMW 7-Series
fallback
  • #30
    Пора ( преди 8 години )
    primorackИ кое им е по-пъргавото на V8-ците? V12-ката има повече цилиндри - респективно мотора работи по-добре и по-равномерно и има повече мощ - като разбира се това е за сметка на разхода! Но човек който кара такава кола му е все едно за разхода.
  • #29
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тесла Модел S P90DL с 539кс тежи 2200кс и ускорява до 100км/ч за 3,1-3,2сек. Това БМВ 7 не тежи повече от Модел S.
  • #28
    Анонимен ( преди 8 години )
    Краля в този сегмент е един и носи звезда на предния капак.
  • #27
    ... ( преди 8 години )
    Много малоумщина ... Еми тия същите 80 та година са извадили над 1300 к.с от 1,5 литров мотор... е във ф1 и от турбо мотор ама Вие така и така не ги разграничавате мн..мн.. нещата.
  • #26
    primorack ( преди 8 години )
    S63 е performance верси на S-class
  • #25
    amg ( преди 8 години )
    И ЗАСТАВА ДО S63 AMG 4MATIC И СЕ ***...
  • #24
    primorack ( преди 8 години )
    Ако автомобила се казваше M7, тогава има смисъл това, което казвате!V12'ските на мерцедес 600/65AMG, на ауди 6.3 W12, и този на BMW са направени за комфорт.Иначе няма смисъл в тях. V8'ците са по-пъргави и икономични.Графиката на мощта им е възможно най-гладка без пикове и т.н.Целта на тази гимнастика е постигане на абсолютен комфорт.И ако този двигател е достатъчен за собствениците на RR, значи ще е достатъчен и за собствениците на BMW.Ако искаха можеше и 800к.с. да го направят, ама няма смисъл!
  • #23
    Пора ( преди 8 години )
    Иначе градско по задръстванията по малко от 25 не виждам как - освен ако гаси половината цилиндри и не стои много по задръстванията....
  • #22
    Пора ( преди 8 години )
    Тия 12.6/100 се получават без проблем с V12 - лично аз съм достигал 10/100 с по-стар V12 на извъградско с скорост 80-90 км - това беше само за 100-на км обаче, трудно се кара такава кола с 80....и този разход го засекох не по компа а на колонката в бензиностанцията...
  • #21
    Фарфарико ( преди 8 години )
    Дошееееее къде си беееееееее .. ела напиши нещо за 1.6 на Хондааа с великите 170 куци магарета.... БМВ трябва да се поучат..от другия сезон един 1.3 с 400 коня и 200 нютона..такова де за климатика...хахаххаха
fallback
Последни