fallback

Ясни са цените на Renault Talisman в България

Новият седан започва от 41 490 лв. за дизеловата версия

Новият седан на Renault от сегмент D е вече официално на българския пазар. Поръчки за Talisman се приемат от началото на месец февруари, като цените у нас започват от 41 490 лв. с ДДС.Снимкa: Любомир Асенов Въпросната сума се отнася за версията Energy dCi 110, разполагаща с 1,5-литров дизелов двигател с мощност 110 к.с. Нивото на оборудване е базовото Life, което обаче включва не малко екстри - дневни LED светлини, круиз контрол с ограничител на скоростта, система за подпомагане потеглянето по наклон, сензори за дъжд и светлина, дигитален инструментален панел, предни и задни електрически стъкла, електрически и отопляеми странични огледала, двузонов автоматичен климатик и др. Второто ниво на оборудване Zen се предлага за двигателите Energy dCi 110, Energy dCi 130 и Energy Tce 150. Последният е бензинов с обем 1,6 литра и мощност 150 к.с., докато дизеловият Energy dCi 130 представлява 1,6-литров дизелов агрегат с мощност 130 к.с. При ниво Zen е налична технологията Multi-Sense, както и аудио-навигационна система със 7-инчов сензорен дисплей, преден и заден паркинг сензор, кожен волан, 17-инчови алуминиеви джанти Bayadère и др. Най-високото ниво е Intens, като е налично за Energy dCi 130, Energy dCi 160 (дизел със 160 к.с.) и Energy Tce 200 (бензин с 200 к.с). То прибавя аудио-навигационна система с 8,7-инчов сензорен дисплей, система за предупреждение за наличие на обект в „сляпата“ зона на автомобила, LED къси и дълги светлини със система за почистване, 18-инчови джанти Duetto, кожен салон, отопляеми предни седалки с вентилация и функция за масаж, както и отопляем волан. Системите 4Control и Easy Park Assist, както и озвучителната система Bose Surround System се предлагат като допълнително оборудване към Intens.  Най-скъпата версия на Renault Talisman е Energy dCi 160 с ниво Intens и автоматична трансмисия с два съединителя - 59 490 лв. с ДДС. Аналогично оборудване при бензиновия Energy Tce 200 струва 55 490 лв.Още по темата: Най-красивите коли на годината Върхът в гамата на Renault Ето го комбито Renault Talisman

Тагове: renault talisman
fallback
  • #31
    До:колко майтап .. ( преди 8 години )
    Тук е пълно с деца...играещи и каращи колички на НФСТи си от тях!
  • #30
    колко майтап .. ( преди 8 години )
    има в писанията на долния! ахахахах
  • #29
    До: до по-долните ( преди 8 години )
    И моите дискове са на 115к оригинални. Друга марка, но това няма значение, а са доста натоварени принципно, стил на шофиране От тези 115к, над 2/3 са софийско градско Та фантаста...
  • #28
    Друг анонимен ( преди 8 години )
    на рено съвкупната подръжка от многобройните дефекти във фирмения сервиз достига и надвишава 4-цифрена сума!
  • #27
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Кой говори за качество на Талисмана, че нещо не го намирам в мненията? Цитирай кой и къде?""Когато обаче заговорим а качество и надеждност, нещата не са никак розови."Сега видя ли? Трябва да внимаваш, когато четеш.
  • #26
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не съм имал нито Рено, нито Дачия, но мои колеги и познати имат. Тези с Рената все нещо им се е развалило, все нещо имат да правят, все по сервизи ходят. Тези с Дачийте само карат и не съм чул някой да се е оплакал, че нещо му има на колата. А често дискутираме темата автомобили и всеки споделя впечатления. Повечето, които имат Рено казват, че следващата им кола ще е или Дачия или от друга марка. Никой от тях не е доволен от Рено.
  • #25
    Анонимен ( преди 8 години )
    но явно всяка кола, на кяото поддръжката и не е 4 цифрена сума за вас не става и е пълен ***
  • #24
    Анонимен ( преди 8 години )
    добре, семейството ми притежава 3 (три) рена, от които не се слиза и на които се сменява само...масло, филтри и накладки...да, тропат, но за разход от 7-8 лева на 100 км това е дреболия. Били сме и собственици на едно старо рено 19, което беше направено на каска собственоръчно от мен, но моторът му (2008 година преди катастрофата беше на 500 000) все още работи в едно клио, от което не се слиза. Трудно ми е да разбера от какво толкова недоволствате, но явно всяка кола, на която поддръжката
  • #23
    Анонимен ( преди 8 години )
    Наистина пластмасовите капаци и калници не вдъхват доверие, НО по-леки са, по-лесно се ремонтират - няма нужда от изправяне само боя, по-евтини са, не гният
  • #22
    Анонимен ( преди 8 години )
    Какво означава по некачествени. Като конструкция новите коли са в пъти по здрави от старите това че капаците и калниците потъват не значи че са калпави. За какво ти е капара да ти е от 4мм ламарина като той е за декорация носещата чат е под него там някой заглеждал ли се е за какво става на въпрос какви греди и усилватели има. А за интериора материала е един от години дизайна се променя. А и вече колите минават много повече км от преди години. Все пак сега е доста по достъпно всичко.
fallback
Последни