fallback

$1,2 млн. е цената на първата Acura NSX

Суперавтомобилът бе продаден на търг на Barrett-Jackson

Възродената суперкола NSX вече се продава в САЩ срещу около 150 000 долара. Първият произведен екземпляр от модела обаче бе продаден за приблизително 8 пъти по-висока сума. Снимка: Ройтерс На търг на Barrett-Jackson през уикенда наддаванията за модела с номер на шаси #001 достигнаха 1,2 млн. долара. Финалният залог направи Рик Хендрик, собственик на отбор в NASCAR и бивш състезател в тези серии. Хендрик има богата колекция от коли, като повечето от тях са или първи издания, или последни. Такива автомобили са особено търсени, като цената им расте с всяка изминала година. Сред най-новите придобивки на американеца са първият произведен Corvette Z06 Coupe от 2015 г. (1 млн. долара), първият Corvette от 2014 г. (1,1 млн. долара), първото Camaro ZL1 от 2012 г. (250 000 долара) и последното BMW M5 “30 Jahre”(700 000 долара). Също като при изброените горе автомобили, платената за първата Acura NSX сума ще отиде за благотворителност, сочи информацията на аукционната къща Barrett-Jackson. Второто поколение на Acura NSX, което ще се продава в Европа под марката Honda, използва хибриден задвижващ агрегат. В неговата основа е специално разработен 3,5-литров туин-турбо V6 двигател с 507 к.с. и 550 Нм. Той работи с 9-степенната автоматична скоростна кутия с два съединителя, като е подпомаган от електромотор с мощност 47 к.с. Силовият агрегат разполага с още два електромотора, които са разположени между предните колела. Те се захранват от комплект литиево-йонни батерии. Така в крайна сметка хибридната система със задвижване 4х4 - Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive, разполага с общо 580 к.с. и 644 Нм. Всичко това позволява на колата, чието общо тегло е 1725 кг., да ускорява от 0 до 100 км/ч за около 3 секунди. Максималната скорост на автомобила е 307 км/ч, разкриват от компанията производител. Цените на модела в САЩ започват от 156 000 долара, като натъпкан с всички опции екземпляр струва не повече от 205 700 долара.

fallback
  • #7
    Кодошо ( преди 8 години )
    При нъ-съ-хъ имаме обратно броене: *** предвижда тираж да кажем 2-3000бр ама то се продава най-много в 200-300бр - също като легена.Бе отлежала работа! Ха ха ха!
  • #6
    кибика ( преди 8 години )
    Обаче новото Бугати вече е разпродаено.Преди още да е излезнало официално.Така че не бери грижа кой ги купува и кой не
  • #5
    Дошо ( преди 8 години )
    Не, Сивика ще го карам още много време.Бетон е!Само да не ми го урочасате!
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    Иначе вйрона нормално да няма много интерес - той е направен не защото има смисъл от подобна кола а просто защото можеТой е само за да покажеш че го имаш а не да го караш
  • #3
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ами ще плащат за хондата като вече 9 години слушаме за нея и от 5 я гледаме по изложения и хората ги е страх че накрая няма и да излезе, а все пак вече имаме 1 сглобен екземпляр и то с близо година закъснениедоше сивика не изгни ли отдавна
  • #2
    Дошо ( преди 8 години )
    За HONDA хората са готови да плащат 8 пъти по-висока цена, а СОЦваген Вейрон едва намериха за 10 години да му намерят купувачи на тази цена.
  • #1
    Leech ( преди 8 години )
    Страхотна визия! Само не разбирам защо не драснете два реда и за новото Renault Sport R.S. 01? Мина седмица откакто го показаха официално! Реното е с подобни технически показатели и с двигател от GTR.
fallback
Последни